Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثامن عشر 18 بقلم شروق مصطفي

      رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثامن عشر 18 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثامن عشر 18 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل الثامن عشر 18 بقلم شروق مصطفي

الباب بيخبط رنا جريت تفتح علشان هي كانت عايزه تعرف مين نها دي
فتحت واتصدمت ونها كمان اتصدمت
رنا بصدمه :نها
نها بدموع :رنا وحشتيني
رنا ونها حضنو بعض جامد تحت استغراب كلا من احمد ومراد
رنا وهي بتمسح دموعها :وحشتيني ي كلبه البحر
نها بضحك :وانتي كمان ي نووووووحي
مراد بستغراب ..انتو تعرفو بعض ؟
رنا بطريقه دراميا :دي نها صاحبتي واختي وكل حاجه
نها بستغراب :بس انتي بتعملي اي هنا
رنا ببتسامه :انتي جايه لمين .
نها :انا معزومه علي العشا .
رنا :عند مين ؟
نها:عند صاحب احمد ومراته
رنا :اهاا
نها بضحك :اوعي تكوني مراته
رنا بضحك وبتسبل بعنيها :اي منفعش
نها بضحك :لا تنفعي
احمد راح حاضن نها من ذراعها امام خجلها
نها لي رنا ..احمد جوزي
رنا بضحك :لوووووووووووولللللللي ????????????
اخيرا لقيتي حد يعبرك .
نها بغيظ :اخرصي
مراد ادخل ووقف جنب رنا
رنا بسعاده ..مراد جوزي
مراد لي نها :اهلا
رنا :ممكن بقي تدخلو بدل ما احنا واقفين كدا
وبالفعل دخلو وفضلو يهزرو يضحكو مع بعض
بعد ساعتين
رنا لمراد :انا هقوم اعمل قهوه
مراد :ي حبيبي متتعبيش نفسك هخلي الخدامه تعمل القهوه
رنا ببتسامه :انا كويسه ي مراد
مشيت رنا كام خطوه وبعد كدا حست انها دايخه ووقعت علي الارض تحت انظار كلا من احمد ونها وصدمه مراد الي جري عليها يلحقها
مراد بيطبط علي وشها علشان تفوق بس هي مش بتفوق
احمد لمراد :طلعها الاوضه وانا هطلب الدكتور
مراد وهو بيشيل رنا …دكتوره مش دكتور
احمد بسخريه :معرفش انت في اي ولا اي
ااااااحمد هذا ما هتف بيه مراد بغضب شديد
احمد :خلاص ي عم
نها لي احمد :هي رنا مالها ي احمد ؟انا قلقانه عليها
احمد :ي بنتي متخفيش هي كويسه يس بتتدلع شويه .
في غرفه مراد ورنا
مراد دخل رنا الاوضه وحاول يصحيها بس هي مش بتصحي .
جت الدكتوره الي كشفت عليها تحت اعين مراد ونها
اما احمد فا هو بالخارج بالطبع لن يسمع له مراد بالدخول علي رنا
الدكتوره ببتسامه :مبروك المدام حامل
مراد بسعاده :بجد حامل
نها بدموع الفرحه :انا هبقي خالتو
مراد للدكتوره :طب هي هتفوق امتا
الدكتوره :هتفوق حالا بس لازم العنايه الشديده بيها لان جسمها ضعيف وعندها انميا
مراد بايماء :ماشي
بعد 10دقائق
رنا :امممم
مراد ببتسامه :رورو
رنا فاقت :مراد هي اي الي حصلي
مراد ببتسامه وحط ايدو علي بطنها .واتكلم
هنا في نونه
رنا بفرح :بجد! في نونه في بطني
مراد بايماء ..اه ي روحي مش قولتلك ان ربنا هيكرمنا بنونو حلو شبهك
رنا بتزمر :بس انا عايزاه شبهك انت في وسامتك كدا وجمالك
مراد بضحك :لا دا كدا ست رنا بتعاكسني
رنا ببتسامه :اه بعاكسك مش جوزي حبيبي
مراد بضحك اكبر :لا دا هرمونات الحمل بدات تشتغل اهي
رنا بضحك :امال فين نها واحمد ؟
مراد بيرفع حاجبه :وبتسالي علي احمد ليه ان شاء الله
رنا :انت بتغير من صاحبك ولا اي
مراد :لا بس مجبيش سيره راجل غيري
رنا بموشاغبه :خلاص ي مارو
مراد بستغراب :مارو اي الاسم الفافي ده
رنا بضحك :بقي مارو فافي
مراد بغيظ :اه ي اختي قولي ي مراد دا بعد اذن معاليكي .
عند نها واحمد
احمد بضحك :مش مسدق ان مراد هيبقي اب
نها بضحك :رنا القرده دي هتبقي ام وتشيل مسؤليه
احمد بمكر وغمزه :اي ي بطتي مش عايزه تبقي ام انتي كمان ولا اي
نها بخجل :نفسي اوووي ي احمد يبقي عندي بيبي منك انت وبس
احمد حضنها بحب :ان شاء الله ربنا هيرزوقنا بطفل ان شاء الله
نها بحب :ان شاء الله ي حبيبي
احمد تعالي بقي ندخل نبارك
احمد دخل الاوضه بتاعت رنا ومراد بعد ان استاذن في الدخول
احمد وهو بيحضن مراد :الف مبروك ي برنس يتربي في عزك
مراد :عقبالك شد حيلك انت وجبلنا عيل
احمد بدراما :طبعا هحصلك علطول
احمد لي رنا :الف مبروك ي مدام رنا
رنا بخجل :الله يبارك فيك خليها رنا احسن من غير مدام وانا هقولك ي احمد من غير استاذ ممكن .
احمد .طبعا ا انتي زي اختي
هذا كله تحت غضب مراد من رنا بما انها رفعت الالقاب هكذا ولكن توعد لها بعقاب .
احمد ونها مشيو ومراد طلع عند رنا لان مراد نزل يودع احمد ونها
مراد دخل لقي رنا غيرت هدومها ..
رنا ببتسامه :مش هتنام ي مراد
مراد بغضب :لا مش هتذفت
رنا بستغراب قربت منه :مالك بس ي حبيبي
مراد بعد ايديها عنو وراح للبلكونه
رنا بحزن راحت وراه
رنا :مراد
مراد .؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رنا بدموع:طب انا عملتلك حاجه
وفجاه وووو
عند كريم ويارا
كريم ساب يارا في الاوضه وخرج تحت اصرارها ولكن عقل كريم لا ينسي كلمه بكرهك هذه اخر كلمه قالتها يارا له قبل ان يذهب من الغرفه
كريم لنفسه :انا هدخل اشوفها عامله اي واطمن عليها
كريم فتح الباب وشهق بصدمه وغير مستوعب ما الذي يحدث
يتبع….. 
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا

اترك رد