Uncategorized

رواية إنتقام وعشق الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمود

 رواية إنتقام وعشق الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمود
رواية إنتقام وعشق الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمود

رواية إنتقام وعشق الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمود

ورحمه امي ما هسيبها لازم الحيوانه دي تيجي تحت رجلي تسترجاني ارحمها من اللي هعملوو فيها
مراد ، اهدي يا اسر وقول بس عملت فيك ايه
اسر ، مدت أيدها عليه قدام باب الجامعه وسط الناس
مراد ، طب وانت ازاي تخليها تعمل كده
اسر ، ياعم شكلها بتلعب مصارعه
مراد ، طب اهدي وبكره 
اسر ، بكره مين أنا عايزها الليله عندي 
مراد ، خلاص اقفل دي الوقت وهاتلي تفاصيل ساكنه فين وفي حد ساكن معاها وكده
اسر ، ماشي بس لازم انهارده عايز اعلم عليها
مراد ، تمام يا كبير
،،،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،
ساره ، وصلنا هتقول لماما ايه عازم نفسي عندكم
رائد ، أمم ياللا بس بينا
ساره ، ماشي ربنا يستر
طلعوا وخبطوا عالباب
سليم ، استني أنا هفتح فتح الباب ، اتفضلوا يا حلويين
ساره ، هو انت هنا هي فرح معاك
فرح ، أمم تعالي يا سو اقعدي
ساره ، هو في ايه
منال ، في أن الأستاذ رائد طالب ايدك 
ساره ، هو انتوا متفقين بقي طب مقولتليش ليه
رائد ، حبيت افجأك
ساره ، أممم طيب 
منال ، اي رايك
ساره ، أمم افكر 
رائد ، ت ايه ده انا مكلم المأذون يجي بعد المغرب
ساره ، والله
رائد ، والله
ساره ، ومين قال إني هوافق عشان تجيب المأذون عالطول
رائد صوته اتخنق مره واحده ، هو انتي مش موافقه
ساره بصت لكل اللي حواليها لقيتهم بيصوا عليها وهما مصدومين
ساره ، طبعا موافقه يا رورو
سليم ، هههههههه
رائد ، ربنا يسامحك هتفضل مسكالي الكلمه
سليم ، وانا مالي مش انت اللي بدأت الهزار
ساره مالت علي ودن رائد ، بزمتك كان هزار بردك
رائد ، أنا رجعت في الجوازه
ساره ، يبقي احسن بردك
رائد ، والله
ساره ، أممم والله
رائد ، طب احنا مش عناكب أنا جعان اوي
ام ساره ، أنا ملحقتش اطبخ لسه جايه من المدرسه وبعدين فرح وسليم اجولي عشان يفتحوني في الموضوع ومطبختش
رائد ، طب ياللا بينا نتغدي بره
سليم ، طب والمأذون
رائد ، هنيجي قبل ما يجي
ساره ، مش قولت رجعت في كلامك
رائد ، يا دين امي ياللا يا جماعه ننزل نتغدي هموت من الجوع 
نزلو كلهم وراحوا المطعم يتغدوا وفي عربيه ماشيه وراهم مرقباهم
،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،
وصلوا المطعم 
ساره ، أنا هروح التيوليت اغسل أيدي 
فرح ، استني هاجي معاكي 
رائد ، أنا مش عايز اعمل فرح أنا عايز تبقي حاجه عائليه وخلاص
منال ، بس انا نفسي اشوف بنتي بفستان الفرح
رائد ، ماهو هتيجي فستان وكل حاجه بس انا مش بحب الدوشه تبقي علي قدنا احنا بس
منال ، خلاص شوف رأي ساره ولو وافقت تمام أنا مبحبش افرض عليها حاجه
رائد ، خلاص تمام أنا هحاول أقنعها
سليم ، تقنع مين ياعم دي انشف دماغ علي وجه الارض
رائد ، ادعيلي يا صحبي والنبي 
منال ، ههههه علي فكره ساره عنديه بس قلبها طيب جدا
رائد ، هو أنا موديني في داهيه غير قلبها الطيب
سليم ، انتو مش ملاحظين أنهم اتاخروا اوى
رائد ، فعلا
منال ، طب أنا هقوم اشوفهم اتاخروا ليه
منال دخلت الحمام ملقتش بناتها في الحمام فضلت تدور ملقتهمش
منال خرجت جرى علي سليم ورائد ، البنات مش موجودين
رائد وسليم قاموا وفضلو يدوروا عليهم
رائد ،، تليفونتهم هنا يبقي في حاجه
،،،،،،،،،،،
مراد ، ايوه يا صحبي جبتلك البت وكان معاها واحده جبناها معاها
اسر ، اشطه هاتهوملي المخزن بسرعه
مراد ، تمام أنا جايلك في الطريق بس ادعي بس المخدر مفعوله ميروحش أنا خايف ليفوقوا
اسر ، هو انت رايح لوحدك 
مراد ، هعرف اخطفهم لوحدي ازاي أنا اخد تلاته جارد معايا
اسر ، تمام خليهم يغموا عنيهم ويحطوا حاجه علي بقهم وانا رايح المخزن اهو عالطول
مراد ،. ماشي
،،،،،،،،،،،،
رائد ، أنا عايز اشوف كاميرات المراقبه
مدير المطعم ، تمام تعالوا اتفضلوا فوق 
رائد وسليم طلعوا جرى اوضه المدير وفتح ليهم الكاميرات
شافوا البنات وهما متخدرين وتلت رجاله بيحطوهم في عربيه
رائد ، قربلي بسرعه علي رقم العربيه
رائد ، الو حسام باشا أنا مراتي واختها اتخطفوا ومعايا رقم العربيه عايز اعرف بتاعه مين بسرعه
سليم ، والله لو طلعت انت يا ايمن ما هرحمك
رائد ، جبت تفاصيل صاحب العربيه ياللا بينا 
منال قاعده منهاره ، أنا هاجي معاكم
رائد ، مينفعش لازم حضرتك تروحي وعلي فيلت سليم دي أأمن مكان 
سليم ، أنا كلمت اتنين من الجارد واقفين بره هيوصلوكي وحاولي تهدي والله ما هروح غير بيهم
،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،
مراد في واحده في الأوضه دي والتانيه في الاوضه التانيه الاتنين لسه مافقوش
اسر ،دخل بص عليهم ، أنا عايز اللي في الأوضه دي ومحدش يجي جنب اللي في الاوضه التانيه دي مرات سليم ابن عمي
مراد ، يادى المصيبه روحنا في داهيه 
اسر ، محدش يجي جنبها وخلاص عما اللقم اللي جوه دي الدرس أنا عايز جردل مايه
مراد ، ليه
اسر ، عشان افوقها ياللا بسرعه هاته
مراد ، اتفضل 
،،،،،،،،،،،،،
سليم ، اشرف فين
البواب ، اشرف بيه جوه
سليم ، خليه ينزلي 
البواب ، حاضر يافندم
اشرف نزل ، خير يا سليم في ايه
سليم هجم علي رقبته ، مراتي فين هي واختها
اشرف ، وانا اعرف منين هموت ابعد عني
سليم ، مش ده رقم عربيتك
اشرف ،. اه دي عربيه مراد ابني
رائد ، كلم الحيوان ده شوفه فين بسرعه من غير ماتحسسه بحاجه
اشرف ، ح حاضر بس اهدو هكلمه اهو 
اشرف ، انت فين عايزك ضرورى
مراد ، أنا مع أسر صحبي مش فاضي دي الوقت
رائد شد الموبايل وقفل السكه بسرعه
رائد ، أنا كده فهمت اسر ابن عمك اتعرض لساره الصبح واكيد عمل كده ياخد حقه منها أنا هكلم حد في الاتصالات يشوفلي المكان بتاعه فين بالضبط عشان توصله قبل ما يعمل فيهم حاجه
سليم ، وديني ما هرحمك يا اسر الكلب وديني
بعد شويه
رائد ، وصلنا للمكان ياللا بينا يا سليم 
،،،،،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،
هااا 
اسر ، ايه اتخضيتي يا قطه اه هي المايه ساقعه اوي الصراحه
ساره ، انت عايز ايه وربطني كده ليه
اسر ، مش عملالي فيها ابو الرجاله أنا هعرفك تمديد ايدك علي اسر الهوارى ازاي
ساره ، لو قربت مني والله ماهرحمك
اسر ، اديني قربت اهو يا قطه وريني هتعملي ايه
ساره ، اتفو عليك يا حيوان
اسر مسح وشه ونزل فيها ضرب اقلام لحد مانزفت من بقها ومناخيرها
ساره بدموع ، لو راجل فكني
اسر ، أنا هوريكي أنا راجل ازاي وفضل يقطع في هدومها 
ساره بصريخ ، سيبني يا حيوااااان 
اسر ، اسيب ايه حد يسيب الجمال ده 
ساره بصريخ ، ابعد عني الحقووووني ابعد عني
اسر ، فضل يقبلها بعنف
ساره ، بصريخ والله مش هغلط فيك تاني سيبني والنبي والنبي سيبني
رائد وصل هو وسليم وقوات شرطه اقتحموا المكان
سليم ، رائد ده صوت ساره 
رائد سابه ودخل جرى لحد ماوصل للمكان لقي ساره مرميه عالارض وعماله تصرخ وأسر بيحاول يغتصبها
رائد شده من عليها وفضل يضرب فيه لحد ما اتخبط في عمود ووقع عالارض مغمي عليه بيبص علي ساره لقي وشها كله دم و متشنجه جامد 
رائد راح يفكها 
ساره ، ابع هه ابع ها ابعد عني و تنت رجليها عشان تدارى جسمها عشان هدومها مقطعه من فوق خالص وفضلت تترعش جامد
رائد عيط علي منظرها وخرج لسليم وفي أيده اسر رماه بره علي الارض
سليم واقف وفي أيده فرح عماله تعيط
رائد بدموع ، الكلب ده كان بيغتصبها 
فرح دخلت جرى لساره
فرح انهارت اول ما شفتها وراحت جرى فكتها وفضلت اخداها في حضنها جامد
رائد ، قلع الجاكت وعطاه لفرح تلبسه لساره
الظابط ، رائد بيه احنا لازم نعمل إثبات حاله ولازم تروح كشف طبي عشان المحضر عشان لو حصل اغتصاب
رائد بزعييق ، لا محدش هيكشف عليها أنا هاخدها وأروح 
الظابط ، بس ل
سليم ، خلاص الكلب عندكم اهو خدوه واحنا هنتصرف
الظابط ، تمام تعالو خدوه
فرح خارجه وهي مسنده ساره 
رائد رايح يمسكها قصاد فرح عشان متقعش
ساره بعدت أيده جامد وبرقتله ، ابعد عني 
رائد انهار من اللي وصلتله ساره 
سليم ، معلش ياصاحبي اللي حصلها مش قليل ياللا بينا واخدها وروحوا الفيلا
،،،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،،
ام ساره لقت بنتها مش قادره تقف علي رجلها ولبسه جاكت رائد 
منال بصويت ، في ايه ايه اللي حصل بنتي مالها وهدومها مقطعه ليه في ايه
سليم ، اهدي اهدي ياطنط الحمد لله هي كويسه لحقناها قبل ما يعمل فيها حاجه 
منال وهي منهاره ، مين ده اللي عايز يعمل في بنتي كده
سليم ، فرح خدي ساره فوق معلش دي الوقت
احمد اتصل بسليم ، ايوه يا سولم الورق جهز وان شاء الله نرمين المفروض تسافر يوم التلات عشان العمليه هتبقي السبت 
سليم ، تعالي يا احمد عايزك
احمد ، مال صوتك
سليم ، أما تيجي هتعرف تعالي بسرعه
احمد ، ماشي سلام
ام ساره ، مين يا سليم اللي عمل في بنتي كده 
سليم ، اااااا
رائد ، اللي عمل كده والله ما هرحمه ورحمه امي ماهسيبه يا سليم فاهم ولو سمحتي يا طنط اطلعي فوق لساره حاولي تهديها وانا رايح مشوار وراجع
ياترى رائد رايح فين وياترى ايه اللي هيحصل
يتبع ……
لقراءة الفصل الحادى عشر : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!