Uncategorized

رواية في كل ليلة امرأة الفصل الثالث 3 بقلم شجرة الدر

 رواية في كل ليلة امرأة الفصل الثالث 3 بقلم شجرة الدر

رواية في كل ليلة امرأة الفصل الثالث 3 بقلم شجرة الدر

 رواية في كل ليلة امرأة الفصل الثالث 3 بقلم شجرة الدر

فارس …..انتي 
حياة بصدمه……انت 
يوسف …..انتو تعرفوا بعد 
فارس وحياة في نفس اللحظه
حياة …..لا 
فارس ….اه 
فارس بصلها كدا برفع حجبو 
يوسف….لا ولا اه 
فارس …..لا معرفتش مين دي 
يوسف …..دي ياعم مر بيه ساره بنتي 
فارس……هي طفله هتربي طفله
حياة بغضب طفولي ……انا مش طفله 
يوسف ضحك  اوووي حياة بعض ما كانت غضبانه سرحت في ضحكتو
فارس كان مش شايل اي مو من عليها 
فريد …..اقعد يا فارس عشان تفطر 
فارس ….لا مش جعانه يا ماما
فارس قرب علي حياة اخد ساره من جنبها 
فارس…..انا جي اسلم علي قمر دي  وماشي 
يوسف ….تعالي ياخويا شوف امك عايزه تجوزني 
نزال ساره
فارس هي ينظر لي حياة ….يا تري مين بقا العروسه 
يوسف …..انجي 
فارس…….هههههه طب ياعم الف مبروك   
يوسف….ماشي عقبالك اشوفك مدبس زي كدا 
فارس …..مش عايز انا ريح شركه اشوفك هناك
يوسف …..استني خدني معك 
بص لي ساره 
يوسف……انا خرج لو حاجتي اي حاجه حياة موجود جنبك ماشي 
حياة بصتلو وهي تعشق حنان علي بنتو 
مشي
فريده …..مع سلامه يا حبيبي 
حياة ……شبعتي 
ساره ما تكلمت 
حياة …..تعالي انا عايزه  اخرج في جنانه 
خدت من ايدها خرجت 
كانت الجنانه ماليه بي الأزهر 
حياة …..المكان جميل اوووووي
 فضلت تلف في جنانه  
ساره ما تكلمت 
حياة أطفت ورده بيضه
حياة نزالت لي ممستواها 
حطت الورده في شعرها 
حياة ..انتي عرفه ماما انا كانت قدك  لم كانت ببقا زعلانه كانت تقول الحزن بيخلي الورد تدبل تبتسم ليها بعدها كانت حسا ان كل زعل بيروح اول ما الحضن امي بس للاسف هي مشيت سبتني 
ساره بصتلها  افتكرت ماما 
ساره حضنت حياة الي تعودت عليها  
خرجت 
حياة ……ابوكي بيحبك اوووي  يبختك بيا 
فضلو يتمشو في جنانه 
لغيه ما سمعت صوت جاي من بعيد 
حياة …..يارب ما يكون الي في بالي 
كلب كان يقترب منها   بسرعه  
حياة بصراخ …..عااااااا
كلب قرب من حياة 
فضلت تجري في مسار دائري كلب بيجري ورها ????????????
لغيه ما اتكعبلت وقعت علي الأرض رجليها جبت دم 
الحارس اخد كلب 
الحارس ….انا اسف يا فندم 
حياة ..لا عادي محصلش حاجه
قامت حياة 
حياة ….يلا عشان ندخل 
ساره بقلق ..،رجلك بتنزال دم  
بصت علي رجاليها استغربت ان مش حسا بالم برغم ان دم كان مغرق رجاليها  
  حياة …..يلا نطلع هبقا اعلاجه
طلعت حياة  علجت جراحه 
عدا الوقت 
 اتي مساء 
هي كانت قعد في الاوضه دخلت استحمت خرجت فتحت الدولاب لقتو ملاين هدوم 
حياة ……الله مين جب لبس دي 
لبست حياة دريس نبيتي علي طرحه بيضه ???????? 
لفت شاش علي رجاليها 
نزالت تحت كانت عرفه ان يوسف تحت أول ما شفتو ابتسامتها ولم يمر وقت قليل حتي اختفت الابتسامه من علي وشها 
(  انجي ٢٣ سنه عيون بني شعر قصير تحب الفاشن و الموضه  شويه تحب مال تجري خالفه )
للتو قعد معها قاعدين يتكلمو يضحك يهزر في لحظه دي حست بألم في رجاليها فعلا كان الألم شديد نزالت حياة هي تجرر رجاليه بي العفيه 
حياة …..مساء الخير 
كل رد 
ام انجي ……مين قمر دي يا فريدة 
فريده هي تنظر لي حياة من فوق لتحت …..دي مربيه يا ساره 
انجي بغير…..لا ملهاش لزمه 
حياة بصتلها بحزن ما قدرت ترد
يوسف ….انجي ما تدخلي في موضوع دي ماشي 
فريدة……خلص يا يوسف امال فين أخوك ما مش ليه
يوسف …هيخلص شويه حاجات في شركه جي 
حياة ….استاذان انا طلع لي ساره 
يوسف….امال هي فين ما شوفتهش  من ساعه ما اجيت 
حياة ابتسامه مزيفها …هي نايمه دلوقتي 
طلعت حياة هي حسا انها مش قدره تقف علي رجالها
في لحظه دي دخل فارس 
فارسفضل يصور  بحث عن عيونها بين الجميع لم يجدها 
يوسف….اهو جاي 
فارس سلام عليهم طلع بسرعه كان عايز يشوفها مش عرف ليها 
طلع علي سلام كان عليها علمت دم طلع بسرعه ليها بطلع دم وغرق رجاليها دموع تسقط من عيونها 
فارس بصدمه …..اي دم دي 
حياة ما ردت بصت لو بنظر ملينها دموع حزن في عيونها 
ما قدر يستحمل نظر حزن في عيونها قرب منها قال
فارس بقلق ….مالك حصل 
مسك ايدها قل 
فارس بخوف …..انطقي 
ليغمي عليها بين زراعيها 
فارس بصراخ ……حياااااه 
يتبع … 
لقراءة الفصل الرابع : اضغط هنا

لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!