Uncategorized

رواية بكامل قواي العقلية الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم أميرة أسامة

 رواية بكامل قواي العقلية الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم أميرة أسامة
رواية بكامل قواي العقلية الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم أميرة أسامة

رواية بكامل قواي العقلية الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم أميرة أسامة

حاتم…جاهز يا بطل.
دياب…جاهز يا افندم.
حاتم…كل الرجاله هناك معاك. سبقوكم عشان ميتشكش فيكم…
دياب…تمام يا افندم..حضرتك طلبتني وقولت ان في حاجه مهمه عايزني فيها
حاتم….عرفت دورك هناك هيكون ايه..
دياب…ايوه هكون ورا لمار من بعيد …
حاتم…الخطه اتغيرت يا يادياب…
دياب…مش فاهم????
حاتم…هقولك…انت الظابط دياب الدالي اشطر وامهر الظباط. اللي ليه معارف في كل مكان فالبلد واللي عنده معارف سياسيه مش عند حد عنده معارف فالصعقه. المخابرات..الجيش واللي هتتعرف عليه مايا بالصدفه…وهتقرر تستغله…
دياب…حضرتك تقصد اني هظهر بشخصيتي ..
حاتم…مش بس كده..
دياب…ايه تاني..
حاتم….هقولك..بس قبل ما اقولك انا صاحب الفكره دي..وعملتها عشان انت بس غالي عندي وقسما بالله يادياب لو مرجعتو وانتو رافعين راسكم وراس مصر انا بنفسي اللي هحاسبك عشان اللي هتعرفه انا واثق انه هيعجبك..
دياب…بابتسامه خير..
حاتم….وجودك مع لمار. هيكون بشكل ظاهر مش مجرد انك بتراقبها من بعيد لبعيد…وزي ماقولتلك هتكون دياب الظابط المصري
دياب….ازاي..
حاتم….اللي هقوله ده هتفهمه للمار وده اللي للمار هتقوله هناك.
لمار هتتعرف عليك اثناء رحلتها…
هتحكيلها عندك وعن بطولاتك وعن معارفك وهي بدورها هتفهم ازاي انك فرصه مينفعش تتساب…
دياب الدالي…ظابط برتبه نقيب من امهر ظباط المباحث. دارس وباحث في جميع التخصصات واصل لدرجه كبيره عندك شبكه علاقات سياسيه كبيره وقويه…علي صله بكبار رجال المخابرات علي صله كبيره بكبار رتب الجيش المصري…والداخليه وحرس الحدود ليك اسم….حاسس بقهر وشايف ان امكانياتك مش واخده حقها حاسس بظلم…وهتتك عالجزء ده…ومن هنا هما هيجندوك ليهم زي ما جندو مايا ولمار بدورها او خلينا نقول مايا بالاتفاق معاهم هتقرب منك بدرجه كبيره زي ما عملت مع رامي…وانت بالنسبالهم هتكون الافضل واحد عنده الامكانيات القويه دي وشبكه علاقات سياسيه قويه بالنسبالهم كنز صعب التفريط فيه..ومن هنا انت هتكون موجود بصفه مستمره مع مايا….وهي دورها انها هتوهمك بالاتفاق معاهم انها اتعلقت بيك وطبعا هتكون صديق او حبيب ليها وهتكون معاها في بيتها…وبالشكل ده انت مش هتسيبها ومحدش هيقدر يشك في علاقتك بيها وبدل ما كنت هتكون بعيد عنها ويمكن يحصل اي حاجه تستفزك وصراحه انا مش ضامنك وساعتها كل حاجه تتكشف فانت كده هتكون فالامان وهتقدر كمان تدعم لمار اكتر وتحسسها بالامان وتشيل خوفها وتوترها اظن يا دياب انا كده عملت معاك اللي صعب حد يعمله ومشيت وراك بمشاعري …وطبعا انت عارف انا لو اي حد تاني استحاله اعمل معاه كده….
دياب…عارف يا افندم وثقت حضرتك ومساعدتك ليا هتفضل دين في رقبتي وصدقني هعمل كل حاجه في جهدي عشان نخلص العمليه دي علي خير 
حاتم….وانا واثق فيك ولولا ثقتي الزايده فيك مكنتش جازفت في الحل ده ابدا.ودخلت المشاعر فالشغل .بس انا عندي يقين تام ان العمليه دي بالذات المشاعر فيها مطلوبه…
دياب…..انا مش عارف اقول لحضرتك ايه..
حاتم…ولا اي حاجه قولي بس انك هتكون اد المهمه دي يادياب واوعدك لو العمليه دي خلصت علي خير وبالطريقه اللي كلنا منتظيرنها هقف جمبك وجمب لمار. وصدقني هبذل قصاري جهدي ان لمار تطلع من قضيتها ازاي مش عارف بس مش هتخلي عنكم…المشاعر والحب اللي شايفهم في عينك ولاول مره دي…انا صدقتها لدرجه ان ابتديت احس ان لمار بريئه واتعاطف معاها زي مانت اتعاطفت معاها..ولاني واثق انك ذكي وميتضحكش عليك. فانا مصدق احساسك في برائتها يا دياب…
دياب ..كلامك ده انا كنت محتاجه جدا ويمكن حسسني اكتر بمسؤوليه وحجم العمليه وصدقني يستحيل اخذلك ابدا يا حاتم باشا…والدفعه القويه اللي حضرتك ادتهاني دي…هتفضل ملازماني طول العمليه ومش هرجع غير وانا رافع اسم مصر..
حاتم…وانا متأكد يا دياب…بالتوفيق يا بطل…وان شاء الله ترجع لنا بالف سلامه..
دياب…وقف انتباه وادي التحيه العسكريه…..تمام يا افندم…
حاتم….اشوفك علي خير يا دياب….حضنه حاتم اوي ..
دياب…اشوف وشك بخير.
حاتم….خلي بالك من لمار ومن نفسك ومتقلقش عيوننا معاكم في كل مكان.
دياب…..ان شاء الله يا افندم…
مشي…دياب…بعد ما سلم علي حاتم…راح عشان ياخد لمار وعشان يشوفها وحشته جدا بقاله 6 ايام مشفهاش…
………………….
وصل دياب بعد وقت بسيط تحت البيت….ركن العربيه وطلع خبط عليها كانت لمار اعده علي كرسي قريب من الباب منتظره وصوله بفارغ الصبر وحشها جداا.وحاسه ان ال6 ايام دول عدو كأنهم سنين….نسيت لمار مع دياب كل حاجه نسيت قضيتها ونسيت كلامها اللي كان ديما كله استسلام نسيت ان في حبل مشنقه منتظر رجوعها قدر دياب ينسيها كل حاجه وكسب التحدي اتعلقت بيه لدرجه انها مش قادره تعيش يومها من غيره…
خبط دياب علي الباب…..
قامت لمار بسرعه..فتحت الباب واول ما شافته بدون مقدمات ولا احراج ولا تفكير ولا حواجز لفت ايدها علي رقبتها وحضنته بكل قوتها لف دياب ايده علي وسطها ورفعها من عالارض خالص في حضن قوي اقسمت لمار ان ضلوعها اتكسرت بين ايديه…من شدت العناق..
دخل دياب وهو شايلها من عالارض وقفل الباب برجله.وفضلو كده ثواني يمكن دقايق يمكن اكتر… صمت رهيب مفيش غير حضن قوي بيعبر عن كل الكلام اللي جواهم فضلت لمار متعلقه في حضنه ودافنه وشها في رقبته..ونفسها بيخرج يلمس رقبته بطريقه خلت دياب فاصل عن الدنيا بحالها……قطع دياب الصمت اللي طال.
دياب…وحشتيني اوي
لمار………………ساكته وفيش كلام يعبر عن مشاعراها وكأنها بتعبر عن اشتياقها ليه طول ال6 ايام بالحضن وبس.
دياب…بابتسامه….انا وحشتك اوي كده..
هزت لمار راسه براحه.
دياب…طب ايه مش ناويه تنزلي..
هزت…لمار راسه بلا..
دياب…بحب….هنتأخر..يامجنونه.
.عالمطار….
سابت لمار رقبته براحه نزلها دياب…وبصلها لقي لمار دموعها نازله…
طب ممكن اعرف سبب الدموع دي…
لمار…وحشتني ..
شدها دياب لحضنه تاني لفت لمار ايدها علي وسطه…
دياب…انتي وحشتيني اكتر والله العظيم..كل حاجه فيكي وحشتني…
بس بصراحه مكنتش متخيل اني وحشتك اوي كده…
رفعت لمار راسها وبصت في عينه….عشان مبتعرفش تتخيل..
دياب….فضل باصصلها رجع بايده شعرها ورا ودنها وفضل ماسك ايده بوشها وبدون مقدمات نزل علي شفايفها.. بقوه يعبرلها عن حبه واشتياقه ليها استلسلمت لمار في ايده ورفعت الرايه بعد قبله عنيفه من دياب ابتدا يقبلها برقه رهيبه….واخيرا بعد لما حس انها محتاجه تتنفس خدها في حضنه…..بحبك يالمار
لمار…دفنت وشها في صدره من كتر احراجها .
دياب…يلا بينا عشان اكتر من كده مش هننزل والشيطان هيجي ومش هسيبك.
ضربته لمار بخفه علي صدره وهي مبتسمه…
مسك دياب ايدها باسها ومسك ايدها بين ايده وخد الشنطه بتاعتها ونزلو مع بعض…ركبو العربيه وراحو عالمطار…
وفهكها كل حاجه اثناء طريقهم للمطار حست لمار انها طايره من الفرحه بالحل اللي قاله حاتم…مبسوطه انها هترجع تأعد هي ودياب مع بعض وانه مش هيسيبها وحست ان خوفها وتوترها ابتدو يختفو …لاحساسها بالامان عشان وجود دياب معاها…
………………
وصلو بعد فتره المطار ساب دياب العربيه ركنها عشان الرجاله تاخدها ترجعها خد الشنط ودخلو المطار مع بعض…خلصو الاجراءات بسرعه وبطريقه روتينه عشان ميبقوش محل شك ولاكن بتسهيلات من رجال الامن..
بعد فتره بسيطه طلعو الطياره….
لمار…كانت اول مره تركب طياره كانت عامله زي العيله الصغيره اللي طايره من الفرحه….اما دياب لاول مره من سنين حاله يتقلب والابتسامه متغبش عن شفايفه…وطول الوقت مبسوط ومبتسم وفرحان لفرحتها..
دياب….مبسوطه…
لمار…اوييي انا اول مره اركب طياره…
دياب….بضحك عبيطه اوي.
لمار….انا عبيطه…????
دياب…احلي عبيطه فالدنيا…
ابتسمت لمار بحب….
وسمحو فالوقت ده المضيفه بتعلن عن إقلاع الطائره….
دياب….اربطي الحزام يلا..
لمار….لازم????انا مش عايزه اربطه
دياب…اه لازم انتي راكبه لعبه في ملاهي يلا اربطي..
لمار…????????????طيب متزوقش كده..
دياب…????طيب يلا اقفلي..
قفلت لمار الحزام وفضلت مستنيه طلوع الطياره…بفرحه…
دقايق بسيطه…واتحركت الطياره…فاباول كانت متاخده اول ما الطياره طلعت فضلت لمار باصه من الشباك بانبهار وفرحه متتوصفش..
كانت مدياله ايدها ما سكهت وهي مدايله ضهرها بتبصش من الشباك…
اما دياب…فكان باصص علي شعرها وضهرها وكل تفصيله فيها بحب….وابتسامه حنونه
لفت لمار مره واحده بصتله…وقالت جملتها بسرعه …البيوت صغي…….بتبصلي كده ليه…
دياب….بحبك 
لمار…نزلت لمار عينها باحراج ورجعت بصتله تاني….لاكن بابتسامه حزينه…وانا بحبك اوي…
لف دياب ايده علي كتفها وخدها في حضنه وايده في ايدها…الاتنين كانو طايرين قلبهم مبيبطلش دق. حاسين انهم لوحدهم مش بس فالطياره فالدنيا كلها…بعد مرور الساعات.  وصلو اخيرا فرنسا..
دياب….حبيبي يلا اصحي وصلنا…
لمار….سبني شويه..
دياب…بضحك انتي يا مجنونه قومي انتي نايمه في اوضتك قومي وصلنا…
لمار…وصلنا بجد..
دياب….اه وصلنا بجد هو ده اللي هفضل صاحيه 
لمار….سبتني انام ليه.كنت عايزه اتفرج????
دياب…شكلك كان تعبان ياحبيبي سبتك تنامي.اوعدك واحنا راجعين هسيبك تتفرجي…
سرحت لمار في كلمته….تفتكر هرجع.
دياب…ليه بتقولي كده هترجعي ومش هرجع من غيرك…
لمار….خليك معايا انا خايفه..
دياب…انا معاكي ومينفعش تخافي لو خوفتي كلنا مش هنرجع افتكري كده ديما اتفقنا..
لمار…..حاضر…اتفقنا…
دياب….طبعا عارفه هتعملي ايه وعارفه تروحي فين….احنا كلنا وراكي عايزك تكوني متطمنه…انتي مش هتشوفينا بس احنا عيننا عليكي…ولحد ما اظهر بشكل رسمي ادامهم هفضل عيني عليكي..
لمار…طيب هو امته المفروض تكون معايا…
دياب…انا هنزل فالفندق ومن انهرده هتبلغيهم بكل حاجه واول ما يوافقو انتي بقي بدورك هتتفقي معاهم انك هتجيلي الفندق وهتعرضي عليا اكون معاكي…وانا بدوري هوافق  كا اصدقاء والمفروض انك هتتفقي معاهم انك تمثلي عليا الحب…عشان توقعيني فاهمه حاجه..
لمار….فاهمه…
دياب…يلا اجهزي الطياره هتنزل..
لمار…خدت نفس طويل.  جاهزه
دياب…عايز اشوف بطل ????????????
لمار…..????حاضر..
مر الوقت بسرعه وصلت لمار البيت بتاعها..وطبعا دياب والرجاله عينهم عليها…من اول ما دياب سابها وهو قالبه واجعه وبالرغم من انه بيقويها إلا انه من جواه مرعوب…
…………..وصلت لمار لبيت مايا …ومن اول ما دخلت وهي بتبص لكل ركن فيه ولصور مايا اللي موجوده علي كل مكان…فضلت تتنقل في جميع اجزاء البيت وصلت اوضه مايا اللي كانت مقبضه إلي حد كبير للمار…اعدت علي شازلونج ادام السرير  وزي ما اتفقو انها تعمل مكالمتها مع اخطر رجال الموساد…والذي يدعي (ميناش تامير).  
مايا….مرحبها سيد ميناش.
ميناش…مرحبا مايا 
مايا….انا في فرنسا…اريد رؤيتك لامر هام.
ميناش….ماذا عن المعلومات.
مايا….كل ما أمرت به جاهز ولكن هناك امر أكثر اهميه واظن انه سيفيدنا اكثر..
ميناش….حسنآ سأنتظرك في المقر..خلال ساعه.
ميناش…..حسنآ وداعآ..
……………
طبعا لمار مبلغتهمش لان هما مراقبينها من كل مكان ومراقبين التليفون واكيد سمعو كل حاجه….وحاليا مفيش حاجه فاضله غير تحركها باتجاه المقر….
……..
رغم خوف لمار..من كل حاجه كانت بتحصلها في الفتره الاخيره ورغم خوفها من العمليه اللي كانت بعيده كل البعد عن تفكيرها وانها كانت ممكن تتحط في يوم من الايام في حاجه زي دي إلا أنها بمجرد ما وصلت شقه مايا حست انها شايله حمل كبير ورغم سنها الصغير قدرت تقرر من جواها انها لازم تاخدها جد ولازم تنفذ المهمه علي اكمل وجه وكان جواها طاقه وحماس غير عاديين وفكره انها بتقدم خدمه لبلدها كانت مقوياها ومحسساها بالفخر واحساسها بان جهاز المخابرات المصري العظيم معتمد عليها خلاها وثقت في نفسها اكتر وقررت انها تركن خوفها علي جنب..وتظهر للدنيا بوش تاني وش قوي وش ميعرفش يعني ايه خوف واستسلام…تظهر للدنيا بصوره الست القويه اللي لايمكن يهزمها اي حد…
قامت مايا لبست.طقم فورمال وجهزت…كانت واقفه فالمرايا تبص لنفسها ولصور مايا اللي إنعكاسها ظاهر في المرايا بتحدي….لفت لمار وبصت لصوره مايا بتحدي…….
لمار….يمكن يكون فينا من بعض وبنتفق فالشبه….بس بينا اختلافات كتير اوي..
انا وانتي جينا هنا فالبلد دي….انتي بأختيارك وانا مغصوبه لان معنديش الحق ارفض او اقبل..انتي جيتي وهدفك تدمير البلد…وانا جيت عشان اشيل غلطك واحاول الحق واصلح اللي انتي بوظتيه…..بس انا قررت اني انهي اللي انتي بدأتيه…مش عارفه هرجع ولا لا بس حتي لو رجعت ما انا مسيري الموت. عشان كده انا لاخر نفس فيا هحافظ علي بلدي….عمري ما شوفتك ولا قابلتك معرفكيش غير من حكايات وشويه صور ومفيش اي حاجه تربطني بيكي غير الشبه وللاسف شيلتيني غلطك …التسمت لمار بسخريه….بس عادي هي جات عليكي…يظهر كده ان اتكتب عليا ان غيري يغلط وانا اللي اتحاسب….امي فقدت النطق…وانا اتحكم عليا بالاعدام…انتي موتي وانا رجعت تاني…عشان اكمل بدالك….بزمتك شوفتي حد حظه زي حظي???? مش هتلاقي….
خرجت لمار…من البيت…وركبت عربيه مايا واتجهت للمقر وطبعا العين عليها????️????
وصلت مايا بعد وقت بسيط المقر الخاص…برجال الموساد الموجودين في فرنسا… واللي مكنش حد من الجهاز المصري يعرف شكل المكان ده من جوه…ودي كانت العقبه الوحيده. لانها بأختصار مكانتش تعرف توصل ازاي لمكتب …ميناش…
دخلت بكل ثقه وثبات عكس اللي كان جواها….
وبذكائها…وقفت ادام بعض موظفين الاستقبال…اللي كان من ضمنهم بنت 
مايا…مرحبا…
چين….مرحبا سيده مايا.
مايا…هل يمكنك مساعدتي..
چين…نعم بالطبع…كيف اساعدك.
مايا….انا احس بالتعب قليلا واريد الذهاب لسيد ميناش.. يمكنك مرافقتي لانني احس بدوار شديد..
چين…بقلق..بالطبع..
وقامت معاها البنت عشان توصلها المكتب…مايا من جواها كانت عايزه تتنطت ان خطتها نجحت…بس فضلت متقمصه دور المريضه..
وصلت بيها البنت لحد المكتب…خبطت ودخلت…
ميناش….مايا مرحبا…..ما الامر.
چين….عفوا سيد ميناش…لقد طلبت مني مرافقتها لاحساسها بالدوار الشديد.
ميناش….هل انتي بخير.
مايا…نعم ولاكن اشعر بالصداع الشديد.
ميناش …هل تودين الذهاب الي الطبيب..
مايا….لاداعي…فقط ارهاق سفر وعدم نوم..
ميناش….طلب لها قهوه….
ميناش…مالامر ..واين المعلومات…
ابتدت…مايا تقوله علي كل المعلومات اللي طلبوها…
مايا…ولكن…الامر الهام هو الرجل اللذي التقيت به اثناء الرحله..
ميناش….اي رجل…
ابتدت…لمار…تقوله كل حاجه عنه…
ميناش…وما سبب سفره الي هنا.
مايا..هو يقول ان السبب الهروب لفتره كي يقاوم الحاله التي تعرض لها…من خذلان وظلم…هو غير راضي عن ما تعرض له…انا اري انه فرصه جيده جدا…رجل قوي مثله يعرف الكثير من كبار رجال الدوله الداخليين والخارجيين سوف يفيدنا كثيرا…
ولكن بأي طريقه لا اعلم..
ميناش….بطريقتك مايا
مايا….لا اعلم فاهو شخص سريع الغضب واخشي ان اغضبه وتذهب الفرصه
ميناش…..لا يوجد رجل..يغضب من الجنس الناعم….اما عن سريع الغضب… فا اظن أنها ميزه وليست عيب…سريع الغضب يمكن استفزازه وتجنيده….
مايا…بابتسامه خبيثه…فهمت
ميناش….هل تعرفين اين يسكن…ام نعرف بطريقتنا.
مايا…بالطبع اعرف لقد قال لي انه يمكث في فندق…………
ميناش….أذن ستذهبين إليه الليله…واتمني ان يرحل معكي دون رفض.
مايا….اترك الامر لي. سيد ميناش..
ميناش…لا اريد اي خطأ واريد اكبر قدر من المعلومات ..هذه فرصتنا قبل ان يعيد حسابته ويعود. هو الان في صراع ولم يصل الي حل لذا وجودك من اول يوم معه سوف يربحنا الكثير…
مايا….اطمئن سيد ميناش لم اعود للمنزل بدونه…
ميناش….اثق بك….تفضلي.مايا..
مايا…عذرا..
قامت لمار…خرجت من الاوضه.واول ماخرجت.  حست انها شمت نفسها كانت حاسه ان نفسها بيروح وهي اعده معاه….
رجعت…لمار…تاني للبيت…الوقت جري  بسرعه رهيبه….
لبست لمار….فستان جلد اسود قصير مثير لدرجه كبيره…ليه لا…هي بقت مايا مش لمار…ولازم قبل ما تشيل غلطتها تشيل شخصيتها كامله…????????????????
جهزت لمار.  وخرجت وراحت للفندق…
اللي فيه دياب…
اول ما وصلت…كلمته..
مايا….هاي دياب..
دياب…هاي مايا..
مايا…اين انت..
دياب…فالنايت كلاپ 
مايا….انا في طريقي اليك….
………..
دياب…كان اعد فالنايت كلاپ بتاع الفندق…وطبعا دياب كان عارف انها جياله…لانهم بلغوه…وعارف من السلسه اللي لمار لبساها 
انها راحه في طريقها ليه…????
وصلت مايا النايت كلاپ واول ما دخلت حس دياب ان مل العيون اتمركزت في مكان واحد…بص دياب مكان ما بيبصو وياريته ما بص????????????
قربت منه مايا….وقف دياب علي وشه ابتسامه غصب عنه..
قرب منها وباسها….هاي
مايا…هاي دياب..همس في ودنها…نهارك مش فايت..
رجعت لمار لورا وقلبها بيدق من الخوف بس وشها كان مرسوم عليه ابتسامه….
عدي الوقت بينهم بين كلام ومياعه من مايا عشان لو متراقبه تكون فالامان… رقصو سوا….وانتهت المقابله بموافقه دياب ان يروح معاها..????????
خلص دياب…اجراءات الفندق…ومشي هو ومايا ????علي البيت
كانت ملتزمه فالكلام هي وهو زي ما فهمها قبل كده ان كل حاجه ممكن تكون متراقبه حتي العربيه..
وصلو البيت…اول ما دخلو..
لمار…بابتسامه وفرحه…انا مش مصدقه ان…قبل ما تكمل كلمته شدها دياب لحضنه وهمس جمب ودنها….ولا كلمه انتي مايا…متنسيش ده…
لمار…بهمس مش فاهمه.
دياب…نتأكد الاول انهم مدخلوش البيت لما خرجتي عشان لو عملو كده هيبقو شاكين فيكي.ولازم نبعد الشك ده…معملوش كده تقدري تتعاملي عادي..
لمار…هنعرف ازاي????
دياب…سبيها عليا بس اتعاملي عادي.
لمار….حاضر..
خرجت من حضنه…
مايا…نورت منزلي المتواضع دياب.
دياب….منزل رائع كصاحبته..
مايا….خذ راحتك اصبح منزلك…
دياب….اريد ان اغير ملابسي..واخذ حماما..
مايا….بالطبع….تعالي معي 
طلعت معاه لمار لفوق…دخل الاوضه…
عينه كانت عامله زي الردار بتروح في كل مكان فالبيت بسرعه….
وكأنها كاميرا بتصور كل ركن بحرفيه.
لمار…كانت بتراقبه  وبتشوف تعابير وشه….
فجأه عينه ثبتت في مكان معين لمده ثواني….وبعدها ..
وشاور  لمايا تقربله..
قربت منه مايا…بمياعه…وكلمته عربي
مش هتغير هدومك…
دياب….هغير بس معاكي…وقرب من شفايفها باسها وقرب من رقبتها عمل نفسه بيبوسها…
دياب..بهمس….احنا متراقبين.
دق قلب لمار بعنف..
دياب…متخافيش ده طبيعي …انتي المفروض اختفيتي في مصر اسبوعين ورجعتي فجأه وكمان معاكي ظابط مصري ودول ما بيثقوش بسهوله…
راح دياب علي رقبتها من الناحيه التانيه….متخافيش انسي انك متراقبه خالص…المقصود انا اكتر مش انتي…
لمار كانت بتسمعه بتركيز لاكن جميع اجزاء جسمها كانت مستسلمه لكل لمساته…
شالها دياب….وراح بيها عالسرير
نيمها….وقلع التيشرت…وقلع الحزام وفتح زراير البنطلون…
لمار…????????????????????????????????????????????????????????
طلع دياب جمبها عالسرير…قفل بايده النور العالي وساب نور بسيط ينور الاوضه لاكن نور بسيط اوي…
قرب منها دياب.  وهي متخشبه….ومش قادره تتكلم…
شد دياب الغطا عليهم وقرب من ودنها بطريقه مثيره….
دياب….بتثقي فيا صح..
لمار…هزت راسها…
دياب….طيب متخافيش واعملي اللي هقولك عليه….
لمار…حاضر????????
دياب….اقلعي
لمار..????????????????????????????????
يتبع ……
لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد