روايات

رواية معالجتي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم منة عاطف

رواية معالجتي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم منة عاطف

رواية معالجتي الجزء الحادي والعشرون

رواية معالجتي البارت الحادي والعشرون

رواية معالجتي الحلقة الحادية والعشرون

لقو العربيه موجوده
مراد..انزل بسرعه
مالك…حاضر
ونزلو بالفعل
فتحو العربيه
مراد بعصبيه ويخبط الباب ..مش هنا
مالك…م اكيد هما مش هنا بس اللي اكيد انهم مش هيكونوا بعيد عن المنطقه دي خالص
مراد…يعني لازم ندور كويس هنا
مالك..ايوه
وركبو العربيه وبدأو السواقه ________________
عند ملك في البيت
ملك بخوف …عرف ازاي ده ممكن يفضحني
سعاد باستغراب…يفضح ايه ومين
ملك بتوتر…مفيش ي ماما حاجه
سعاد…لا انتي من امبارح مش مظبوطه انا مش مرتاحه
ملك..لا ي ماما مفيش حاجه
سعاد…انتي هتحكيلي ولا اقول لابوكي انك مخبيه حاجه واجيبهولك
ملك..والله ي ماما مفيش حاجه
سعاد…هحاول اصدقك
ملك..لا صدقيني ي ماما
وسابتها وخرجت
_____/
عند اميره
اميره…شادي اصحو ي جماعه اصحو
شادي..انتي صاحيه بتعملي ايه
اميره..بلعب عايزه اشرب مايه
شادي..متجيبي انتي
اميره….والله ازاي يعني وانا مربوطه
شادي وهو بيمسح علي شعره..تصدقي اه
اميره في سرها.. انتو والله متنفعو لا حراميه ولابتاع ده اللي جايبكو واحد تافه
وجيه..سمعتك علي فكره
اميره بابتسامه بلهاء…. انا مقولتش حاجه
وجيه ..والله
اميره. مش انا ده لساني اللي اتكلم
وجيه..خفه اسكتي بقي
اميره..طب هو في حد بيساعدكو
وجيه بعصبيه..خلاصصصصصصص
مش عايز اسمع صوتك
اميره..حاضر هسكت اهو
وسكتت
بعد فتره
اميره ….وجيه
وجيه ..هيا شغلانه تجيب الهم انا عارف. نعم
اميره..هو صاحبك اتأخر كده ليه
انا عطشانه اوي
وجيه.تصدقي
وطلع يدور عليه
اميره..والله الواحد قاعد مستريح هنا
شادي..اتفضلي
اميره..هشرب ازاي برضو
شادي..اه
اميره..شربني
شادي..تمام وشربها
__________
كمال في الشركه
كمال…ياسر عايز اعرف المعلومات عن الشخص ده
ياسر..انت تؤمر يبيه
واخدو وخرج
ملك رنت علي كمال
كمال بضحك…الو
ملك..الو
كمال..عايزه ايه
ملك بخوف..انت ممكن تفضحني
كمال بخبث….لا بس بشرط
ملك..ايه
كمال..انك تجيلي شقه مفروشه
ملك…ايه انت بتقول ايه
كمال..زي م سمعتي كده والا
ملك…والا ايه
كمال..في ثانيه فكري في كلامي ي حلوه سلام
وفصل معاها
وفضل يضحك😂😂
كمال..شكلها هتحلو
وبدأ يشتغل
ملك بتفكير…يلهوي انا حطيت نفسي في المشاكل دي طب اعمل ايه دلوقتي
_________
مراد..هو في هنا أماكن مهجوره او مفيش حد عايش فيها
مالك..هو في هنا مخزن تقريبا علي اول الطريق باين ان مش في حد ومستشفي قريبه من هنا
مراد..هنروح المخزن
مالك..اوكي
مراد بدأ يسوق
بعد فتره وصلو المكان
مراد..بص هو علشان لو في حاجه يبقي كل واحد يفترق
مالك..انا هروح من هنا
مراد ..وانا من هنا
وبدأو يتسحبو
بالراحه
مراد وهو معدي من جمب الشباك
شاف اميره
وهيا قاعده ومربوطه والحراميه واقفين حواليها
مراد..الحمد لله
مراد فتح الشباك براحه ودخل منو
مراد وهو بيتسحب شافتو اميره ف ابتسمت
لاحظ ده وجيه
وجيه..شادي وجريو عليه علشان يضربوه
شادي جه يديلو بوكس مراد مسك ايدو وردهولو وقع شادي علي الارض وبقو كان بيجيب دم
مالك سمع الصوت دخل ومسك وجيه
وجيه ادالو بوكس مالك مسك بقو وراح راددهوله
مراد مسك شادي ونيمو علي الارض وفضل يضرب
كل ده واميره قاعده بتتفرج.
اميره..الله جوزي حلو قوي وهو بيضرب انا كده كده بحب اتفرج علي الخناقات
راح شادي ضارب مراد في بطنه بوكس وراح قايم فوقيه وفضل يضرب فيه
اميره..انا حسدتو ولا ايه
مالك بعد م طحن وجيه قام وراح ضارب شادي
قام مراد وراح ضارب وجيه اللي كان جاي يضربهم
دخل فتحي وسالم علي الصوت
وبدأو يضربو في بعض
شادي ووجيه علي مالك
وفتحي وسالم علي مراد
مراد ومالك وقفو في ضهر بعض
وبدأو ضرب
لغايه لما خلصو عليهم
بعد م اتمرمطو
مراد جري علي اميره وفكها وراح حاضنها
مالك..الحمد لله انك بخير
اميره بخوف انت كويس
مراد..متخافيش اهدي
وراحت اميره حضناه
مالك رن علي البوليس واداهم اللوكيشن
مالك بفرحه…كويس انك بخير
اميره..شكرا
وطلعو بره ركبو العربيه
بعد فتره
وصلو البيت ودخلو
الحج..حمد الله على السلامه
اميره..الله يسلمك
مالك..هستأذن انا بقي
الحج…تعالي ي ابني اقعد معانا
مالك…لا ي حج انا هروح بقي بما اني اتطمنت علي اميره
الحج..اذنك معاك يبني
مالك سابهم وخرج
الداده..حمد لله على السلامة
اميره..الله يسلمك
مراد… انا هطلع ي جدو
الحج..ماشي ي حبيبي
مراد مسك ايد اميره وطلعوا
مراد بتعب…انا كنت خايف عليكي اوي
اميره…انا كنت خايفه في الأول بس
اتعرفت عليهم وبقينا أصحاب
مراد باستغراب ..اتصاحبتي عليهم
اميره..اه
مراد..اه ي جسمي
اميره بخوف ..انت كويس
مراد..لا انا مش كويس خالص
اميره قامت تدور علي علبه الاسعافات
مراد..مش عندك
اميره..خلاص لقيتها
وجت قعدت وفتحتها
اميره..اقلع.
مراد..ايه
اميره.. اقلع القميص
مراد.. حاضر
قلع مراد القميص
اميره بكسوف..نام علي بطنك
مراد..حاضر
اميره بدأت تحط كريم علي ضهره ومراد ..اه براحه ي اميره شويه
اميره بخوف ..حاضر
اميره لمحت جرح قديم
اميره بدأت تمشي ايدها عليه
علي قد م هو قديم بس لسه باين
مراد لما لمح الدموع دي اتعدل
مراد..في ايه
اميره..بدون اي مقدمات راحت حضناه
مراد بتفاجأ وبعدين راح حضنها هو كمان
اميره بعد م خرجت من حضنو..بتوجعك
مراد..لا متقلقش
اميره..بس
مراد راح حاطط ايدو علي بقها
وغرق في عيونها العسليه
وراح مقرب منها وقبلها
اميره بتفاجأ لكن انجاوبت معاه
وراح منيمها علي السرير وهو فوقيها فضل يقبل فيها لغايه لما حس انها عايزه تتنفس
اميره راحت حضناه من الكسوف
مراد راح مطلعها من حضنو
مراد ..تقبلي تكوني مراتي
اميره. هزت راسها بمعني ايوه
مراد فرح و
نسيبهم بقي
مالك وصل البيت
سعاد..في ايه مالك ي حبيبي
مالك..مفيش ي ماما
سعاد…امال ايه اللي معورك
مالك…مش تقلقي هيا فين ملك
سعاد.. فوق
مالك ..تمام
وسابها وطلع
مالك خبط الباب
مالك..ادخل
ملك..اه
ملك..مالك
مالك..مفيش عايزك في موضوع
ملك بتوتر…ايه
مالك….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقرءة جميع حلقات الرواية اضغط على : (رواية معالجتي)

اترك رد

error: Content is protected !!