روايات

رواية أحببتك حتى الموت الفصل الرابع 4 بقلم شروق الشرقاوي

رواية أحببتك حتى الموت الفصل الرابع 4 بقلم شروق الشرقاوي

رواية أحببتك حتى الموت البارت الرابع

رواية أحببتك حتى الموت الجزء الرابع

عشقتك حتى الموت

رواية أحببتك حتى الموت الحلقة الرابعة

عند مني بعد ما قفلت مع عشق خبطت في شاب مش تفتح يا اعمي
الشاب انا اسف يا انسه ماختش بالي
مني الحاجات كلها وقعت
الشاب وهو بيلملم معه الحاجات والله ماختش باللي اسف
مني خلاص حصل خير
انا مراد
وانا مني اتشرفت بمعرفتك
ممكن اعزمك علي قهوه كعتذار علي الا حصل
مني بخجل مفيش داعي مره تانيه
مراد طب ممكن اوصلك
مني معنديش مانع ان مكنتش هزعجك
مراد بابتسامه لا عادي
تعالوا بينا نشوف الهب*له بتاعتنا
عشق دلفت الي الشركه خبطت في فتاه
عشق اسفه بس كنت متاخره
مليكه بابتسامه ولا يهمك يا قلبي
انتي جديده هنا ولا اي

عشق ايوه انا اول يوم ليا في الشركه
طب تعالي معايا هعرفك مكان شغلك
عند فهد كان في انتظارها هي اتاخرت كده لي ياترا هتيجي ولا لا وانا بفكر فيها كده لي مايجي ولا عنها ماجت
ثواني وكان الباب بيخبط
ادخل قالها فهد
السلام عليكم قالتها عشق
اتاخرتي اوي يا استاذ عشق
اسفه يا فهد بيه بس كان عندي ظروف
فهد واتجهلها تمام واتصل علي السكرتيره خاصه تعالي
ثواني وكانت السكرتيره واقفه أمامه
خدي عشق عرفتها أصول شغلك
وانا يا فهد بيه هروح فين
انتي هتتنقلي مع الموظفين عادي
بس قالتها السكرتيره رشا
فهد انا كلمتي اتقالت وخلاص اتفضلي
رشا بحقد اتفضلي قدامي

عشق بخنق يلا 😒( احسن والله فرحانه فيكي علشان تبطلي غرور )😂😂
عند مني ومراد
بس هنا شكرا جدا لحضرتك ومني كانت نزله من عربيه مراد شافها ابن عمها ماهر
انتي كنتي فين يا هانم واي ركبك العربيه مع ال **** دة
مني بخجل من مراد ومن احراجها وموقعها أمامه
دة مراد قابلته في السوق وهو وحكت له ما حدث
ماهر اخر واول مره تحصل كان مراد هيلقمه في وجه لولا نظرت له مني بترجي بأنه يصمت ومشا مراد وكان حزين جدا
مني صبرك عليا يا ماهر والله مش ههعديهالك
مليكه كانت في مكتبها بتطبع ورق مهم
مليكه انتي بتعملي اي قلها محمد صاحب فهد
محمد اتخضيت

انا اسف بس كنت قاصد اخضك ها خلصتي طباع ولا ليسه
علي وشك اني اخلص ها كنت عاوز حاجه
محمد لا بس كنت بعزمك علي عيد ميلاد اختي هايدي هتم ١٥ سنه وياريت تكوني موجوده
مليكه بابتسامه اكيد وابقي قولها كل سنه وهي طيبه بنيابه عني لحظ اما اشوفها وقولهلها بنفسي
سرح محمد امام أعين تلك التي خطفت قلبه وهي لا تعلم
يا دي الليله الا مكنتش علي البال ولا الخاطر انا مش فاهمه حاجه دا هترجمه تركي ودا هترجمه فرنساوي طب دا اي ينهار ابيض انا هعرف اخلص كل دا قبل الساعه ٤ وشكلي هبات في الشركه وفجأه رن هاتفها وكانت امها من علي التليفون
السلام عليكم قالتها عشق
وعليكم السلام يا قلب امك عامله اي يبنتي مرتاحه في الشغل ولا اي
عشق ايوا يا ماما دا انا بقيت السكرتيره من اول يوم 🤣🤣
الام طب كويس عملتي اي يبناي في حكايه البيت عرفتي تدبري الفلوس ولالا
عشق وقد نست امر المنزل تماما
ايوا يا أمي أنا اتصرفت متقلقيش

الام بفرحه بجد طيب يبنتي ربنا معاكي
عند فهد كان عاوز ملف بتاع صفقه مهمه فيصل علي عشق
عند عشق الووووو
عاوز ملف بتاع صفقه بكره
عشق مين معايا
يسلام محدش بيتكلم في الموبايل ده غيري
يا انسه عشق
عشق بكسفه تمم يا فهد باشا
دلفت عشق لمكتب فهد وقالت اتفضلي يا فندم دا هو الملف وفضلت واقفه
بصلها فهد في حاجه عوزه تقوليها
عشق بتوتر ايوا في
فهد قولي في اي
عشق الصراحه كده انا عاوزه ٢٠ الف جنيه
سلفه علي ويتخصم من رتبي
فهد بغرور وعاوزهم لي
عشق لظروف خاصه عندي

فهد طيب
عشق بفرحه هتدهوملي
فهد ههههه بشرط
عشق اي هو الشرط
فهد وقد قام من علي مقعده تجوزيني
عشق وقد وقعت عليها كصعقه ايه
معاكي مهله تفكري وتردي عليا
عشق وقد تذكرت امها ورميتها في الشارع وانها لازم تدفع الاجار بس بعد يوم واحد
عشق انا موفقه يا فهد بيه اني اتزوجك بس بشرط
فهد وكمان عاوزه تشرطي اتفضلي قولي
ان جوزها يبقي علي الورق بس وانك متقربش مني ولا حته تلمس شعره مني
فهد وكان يضحك ويضحك

عشق بستغراب بتضحك على اي
فهد اصل انتي مفكره امي متجوزة لجمال عيونك لا يحلوي انة مجوزك بس علشان ازلك واكسرك واحط راسك في الأرض فاهمه
عشق بدموع بس لي انا عملتلك ايه
فهد بسخريه عملتي اي حتيطي رسك براسي يوم البيبسي فكره
عشق بس انا كنت بافع عن صحبيتي
فهد ششششش انا قلت الا عندي قولتي اي
عشق بكسره وحزن موفقه يا فهد بيه بس هصرف الفلوس امتي
فهد اعتبريه معاكي يلا علي شغلك
عشق حاضر وبعد خروجها قال فهد ايامك الا جيا كلها سوده معايا يا عشق هانم هعملك الأدب وهكسرك علشان تعرفي كنتي بترجعي صوتك في وش مين
عند مراد هو ازاي يكلمها كده وهي معايا بس البت حته سكره لازم اسأل عنها واوصل لارقمها واعتذر منها علي الا حصل
عند مني ايوا يا عشق انتي فين

عشق في الشركه يا مني اي اخبارك
مني تمام قدرتي تكملي الفلوس
ايوا يا مني انا دبرتهم بس في حاجه
مني حاجه اي
مش هينفع احكيلك علي التليفون قبليني انهارده باليل في ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
تمام يا عشق
عند مليكه كانت بتشتري لهايدي اخت محمد هديه فراحت لعشق عشق
مليكه تعالي
بقولك اي دي احلي ولا دي احلي
عشق بحزن دي احلي بس لي
مليكه بختار هديه اون لاين لاخت محمد بيه صاحب فهد عزمني علي عيد ميلادها
عشق امممم ومش معني انتي يا ست مليكه المعزومه
مليكه بتوتر عادي يعني مالك يا عشق

عشق انا تمام الدور والباقي علي الناس الا وشها عباره عن طماطم هههههههه
مليكه رخمه بقولك مايجي معايا اصل مكسوفه اروح لوحدي
عشق بس انا عندي مقابله مع مني صحبيتي باليل
مليكه طب متجيبيها ونتعرف عليةبعض وتحضر معانا العيد ميلاد
عشق طيب هقولها
مليكه سلام يا عشق .
سلام
عند محمد كان يجهز لعيد ميلاد أخته
وكان مشغول
ونزلت اخته محمد
حبيبه قلبي كل سنه وانتي طيبه يا حبيبتي
انا زعلانه منك
لي بس كده الاميره زعلانه لي
انت مشغول عني ومطلبتليش الفستان الا كنت طلبته من لندن
محمد بحبث اوف نسيت

كان اخته عابثه الوجه شوفت اها نسيت
محمد طب استنيني هنا ثانيه ودلف الي غرفته وجلب منه شي
خدي يا ستي اي ده هتضحك عليا بواحد تاني صح
طب شوفي الأول وبعدين اكلمي
واوووووو دا هو شكرا يا قلب اختك تعالي هديك بوسه .
كان من شويه زعلانه منك
خلاص يا محمد بقي الميكب ارتست وصلت باي باي يا قلبي
عند عشق يا مني تعالي معايا ارجوكي
يا عشق معرفش حد هناك معلش اعذريني
عشق بعند لا وهتيجي باي
عشق مجنونه والله

يتبع …

 

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية أحببتك حتى الموت

اترك رد

error: Content is protected !!