روايات

رواية أحببت مصاص دماء الفصل الأول 1 بقلم منى محمد

رواية أحببت مصاص دماء الفصل الأول 1 بقلم منى محمد

رواية أحببت مصاص دماء البارت الأول

رواية أحببت مصاص دماء الجزء الأول

أحببت مصاص دماء
أحببت مصاص دماء

رواية أحببت مصاص دماء الحلقة الأولى

– ي أستاذ ياريت ماتكدبش علي بنات الناس كده
– نعم !!
بصيت ورايا وانا بتكلم في الموبايل لقيت بنت قاعده ف التربيزه اللي قصادي
– اي مالك تنحت كده ليه
– في سره .. مالها المجنونه دي
– لا بقولك اي بلاش قله اداب بقا انا مجنونه !
– بسم الله انتي مالك بيا اصلا
روحت وقعدت علي التربيزه بتاعته ..
ياريت ما تكدبش علي البنت اللي بتكلمها في الفون يعني البنت تقولك انت فين ي حبيبي تقولها انا ف الشغل وانت قاعد زي البغل هنا بتتغدا ورايق
– بدء يبلع ريقه بخوف .. وانتي عرفتي منين انتي
– كلكم صنف زباله فعلا
– انتي مالك حشره نفسك ليه
– عشان حرام تكدب عليها
– لا ملكيش فيه
– بصتله بقرف وقامت مكانها تاني
– ف سره .. ي اعوذ بالله منها اي البت دي شيطانه يخربيتها
– ي أستاذ قولنا بلاش قله ادب
– برق عينه ليها .. انا كلمتك اصلا !!
– انا سمعاك
– انا مقولتش حاجه انتي مجنونه ولا اي
– لا قولت من شويه اني مجنونه ودلوقتي قولت اني شيطانه
– ملامح وشه اتحولت للخوف نوعا ما .. انتي لا يمكن تكوني طبيعيه
– ابتسمت له .. علي فكره لو قولت كلمه كمان عني هتصل اقول للست الوالده تقرا الفاتحه علي روحك
– انا عملت اي في حياتي عشان تطلعيلي انا مش فاهم مش زوك عليا .. ندي ولا شمياء ولا ميين بالظبط
– شوف بقا خونت كام بنت وجرحتها وكام مره كدبت علي علي حببتك عشان بس عاوز تفضل تصيع وكام مره شتمتني ف سرك لحد دلوقتي ها
– بدء وشه يجيب عرق انتي عاوزه اي مني بس !
– حاجه بسيطه جدا
– اي هي
– روحك
– انتي مجنونه ولا اي
– تاني مجنونه !!
– انا ماشي وسايبلك المكان كله
– ضحكت بتريقه .. تمام امشي يلا
– ف سره .. طب دا مقلب فيا ولا في اي ف الليله السوده دي
-لا مش مقلب ي عسل انا هاخد روحك فعلا ف امشي
– قام من الكرسي وطلع جري
– اهطل .. قامت وطلعت من المطعم ومشيت ناحيه شارع ضلمه ف نفس الاتجاه اللي الشاب مشي منو ..
– مش قولتلك تمشي بس انت ماسمعتش كلامي للاسف
– انا معملتيش حاجه انتي عاوزه اي مني .. ابعدي عني
– هو انا مسكاك ي بني انت اهبل ؟
– طب عاوزه اي مني سبني امشي والله ما هكدب علي اي بنت تاني سبيني امشي الله يسترك
– لا انت هتجي عندي وتنسي انا قولتلك عاوزه منك اي .. ازعل كده ها
– انا بحلم .. انا اكيد بحلم ودا مش بجد
– لا بجد .. وقربت منه وبدءت تمص ف دمه بالتدريج .. بعد ربع ساعه
– حتي دمك طعمه مش حلو جتك نيله .. مسكت تليفونها .. تعالا خد الزفت اللي معايا دا
– انتي فين ؟
– عند مطعم *****
– وازاي تعملي كده ف مكان زي داا انتي مجنونه افردي حد شافك
– عصبني ي زين و كمان خاين اسيبه يعني !؟
– لا ازاي تقومي تعملي كدا ف مكان عام ي روڤان !
– عادي اصلا محدش شافني عيب عليك
– جاي خليكي مكانك
– ماشي ي زينو مستنياك
….

 

 

– هو دا اللي معجبكيش دا انتي خلصيته ي روڤان يخربيتك
– ما انت اتاخرت قولت اتسلي
– انتي لأمتي هتفضلي مستهرته كده انا نفسي افهم !
– انا …
– اسكتي مش عاوز اسمع حاجه منك أما نروح
بصتله بعصبيه وسكت
…..
ركبت العربيه واحنا الاتنين ساكتين كنت مستنيه يتكلم بس فضل ساكت ولا أكن لسا مزعقلي حالا !!
– هتفضل ساكت كده كتير !
– بصلي وسكت
– ي زين في اي بقا متبصليش كده
– يعني انتي مش شايفه نفسك غلطانه ..روڤان فوقي انتي لو حد شافك .. متخيله الدنيا هتتقلب ازاي .. انا غلطه عمري اني حولتك اصلا
– عدا ٢٠ سنه علي اللي حصل انسا بقا متلومش نفسك انا كنت بموت انت اللي رجعتني تاني لحياتي .. انا من غيرك مكنتش هبقا موجوده انا لسا فاكره اول ما فتحت عيني ماكنتش فاهمه حاجه ولا عارفه انا فين بس كل اللي كنت شايفه هو انت وبس حياتي ابتدت من وقتها .. انا مستهره انا عارفه بس ما بقدرش اشوف ولد بيعمل كده واسكت واسيبه يعمل كده عادي مش عاوزه بنت يحصل فيها اللي حصل فيا وبعدين خد هنا بقا انا ي زين غلطه عمرك انك حولتني ! دي احسن حاجه في حياتي حصلت يوم ما قابلتك انا كنت مرميه ف الشارع بطلع ف الروح .. انت اللي لقيتك جمبي
– ماقصدش اقول كده .. انا خايف عليكي خايف اقوم ف يوم وماتبقيش موجوده ف حياتي
– انا اسفه صدقني مش هعمل كده ف مكان عام تاني
– ولا خاص ي روڤان انتي اي حاجه بتطلبيها بجبها ليكي بمجرد ما احس بس انك محتاجه صح ولا لا !
– بتنهيد صح
-ارجوكي خالي بالك اكتر من كده
– حاضر ماتزعلش مني
– ماشي هعديها المرادي
– حاسب حااااسب في عربيه جااايه
يتبع…

اترك رد

error: Content is protected !!