روايات

رواية جوهرة الاسد الفصل الرابع 4 بقلم شروق خالد

رواية جوهرة الاسد الفصل الرابع 4 بقلم شروق خالد

رواية جوهرة الاسد البارت الرابع

رواية جوهرة الاسد الجزء الرابع

جوهرة الاسد

رواية جوهرة الاسد الحلقة الرابعة

اسد..تعالي ويمسك يدها ويخرج بيها ويفتخ ليها بابا السياره اتفضلي يا ملكت قلبي
لورين..تضحك ويلف ويركب من الناحيه الاخره ويغلق الباب ويضحك معاها فجأه تخرج جني وهي تنزل راسها في الارض وتفتح الباب وتدخل
اسد..ينظر اليها في المرايه ويشغل السياره ويمشي
لورين.تشغل اغاني وترقص عليها
اسد..يمسك يدها ويعني معاها
جني..تنظر إليهم والدموع في عنيها
اسد..ينظر اليها وفجاه
جتي..تنزل وشها بسرعه
اسد..يلف وجه ليه ويرجع تاتي ينظر قدام في المرايه
لورين. حبيبي مالك رخت فين
اسد. ايه معاكي

 

بعد مده يقف اسد السياره وينزل منها ويفتح الباب لي لورين وينظر الي جني وهي تخرج من السياره
وفجاه شاب ينظر اليها وهي ماشي ويضرب في الخيطه
اسد..ينظر اليه بغضب ويمسك يدها ويجرها خلفه
جتي..ببكاء وصوت ضعيف ايدي بتوجعني
اسد..يتزكر الشاب ويضغط عليها جامد
جتي..تبكي
اسد…يرميها علي الكرسي
لورين..تمسك التلفون وتلعب فيه
جني.تمسك يدها وهي تبكي
اسد..يخرج بره وهو غاضب 😡
بعد.مده تاتي الممرضه دورك يا اسد باشا
يدخل اسد
لورين..تمسك يده كونت فيه يا حبيبي
اسد..تعالي يلا ويدخل معها للدكتورة
تدخل خلفهم جني
يجلس.اسد علي الكرسي هو ولورين

 

لورين..تنظر الي جني اهي يا دكتوره وذي ما قولتك في التلفون عايز اعمل ليها حقن مجهري
الدكتوره..تمام نعمل الاول التحليل ونشوف وتكتب علي تحليل ليها
وتطلب من جني انا تكشف عليها
اسد..تمام انا طالع بره
جني..فجأه تمسك في يده وتنظر اليه
اسد..يقف وينظر الي يدها والي وشها ويقف مصدوم للمره التانيه
الدكتوره..يلا
لورين..تسحب يدها بسرعه من يد اسد وتذق اسد بره الاوضه الكشف وترجع الي جتي وتضعط علي بدها انتي قصدك ايه بمسكت يد اسدي انتي اتجننتي صح هربيكي بس نوصل البيت يلا وتذقها للكشف
جني..تنام والدكتور تكشف عليها
اسد..في الخارج مالك يا اسد انتي ايه حصل اول ما شفتها اعقل كده وفوق انت بتحب لورين دي واحده اهلاها بعوها يعني هتجيب البيبي وتترمي تاني
فجأه تخرج لورين وجني
لورين..تجري عليه وتمسك في يده يلا بينا
اسد..ينظر الي جني

 

جني..تنزل راسها في الارض وهي تبكي
اسد..يفتح الباب لي لورين ويركب هو
جني..تفتح الباب وتركب وتضع راسها علي الشباك وتنظر االي الشارع وهي تبكي
اسد..ينظر اليها من وقت لتاني
لورين..تمسك التلفون وتلعب فبه وهي مبسوطه
يدخل اسد الفلا وينزل من السياره
ليت.وجميله يجلسون في الجنينه الفلا
تدخل خلفهم جني
لورين.بتكبر انتي اعملي ليه اقوه
ليث يقوم مصدوم جني
اسد..بحده وغضب يصرح عليه علي جوه يلا
وانتي في خدم كتير في الفلا ليه يعني هيا
لورين..اسد
اسد..هي مش خدامه هي جايه لي حاجه معين وبعدين هتمشي
ليث.يتسحب ويدخل علي جوه
اسد..يجلس وهو غاضب من نفسه
لورين..تضرب برجلها في الارض وتمشي

 

جميله..ليه كده يا ابني
اسد…يوووووووه يا ماما ويمشي بلسياره من الفلا
ليث..يفتح الاوضه علي جني ويغلقها بسرعه
ويدخل جنتي
جني..تقف بغضب وتبتسم عايز ايه
ليث..يمسك يدها ويصرخ فيها ايه اللي انتي عمليه ده
جني..تضربه بلقم اطلع بره وانا مرات اخوك هههه اصل هو كمان لا قاني مش مناسبه ليه فا جابني اجار ههه رحم وتصرخ فيه برررره
ليث…أخرس وانتي لازم تنهي المهزله دي
جني…ليه
ليث..علي شان انا بحبك انتي مجنونه
جني….ضحكتني والله اطلع بره
ليث…انا هطلع بس انتي بتاعتي انا وبس انتي سامعه ويفتح الباب ويخرج
في الاوضه عند لورين
وهي تمشي في الاوضه بغضب انا بيضرخ عليه علي شان الزباله دي ماشي يا اسد
في الاسفل ليث يمشي في الجنينه بغضب يعني لمه تتجوز تتجوز اسد ليه ويضرب يده في الشجره بغضب لا مش هسكت ولازم اخليه يطلقها

 

جني..تدخل الحمام وهي تبكي وتقعد تحت الدش بهدومها وتكتم صوتها بيدها
اسد…يلف بلسياره ويتذكر وجه جني
ويضرب في دركسون السياره بغضب متلك يا اسد البت عملت ايه ليه من نظره بس بتعلي صوتك علي لورين حبيبتك انتي اتجنن
لورين..تنزل وتفتخ الاوضه علي جني وتدور في الغرفه مثل المجنون وتسمع صوت المياه تجلس علي السرير
جني… بعد مده تقوم وتمسح دموعها ايه اللي انا عملته ده مش معايا هدوم غير دي اووووف وتضرب علي راسها وتلاقي فوطه كبيره في الحمام تمسكها انا هلف دي وهو مش بياحي هنا بيروح عند المدام ودوله هيكونوا نشفو لحد بكره وتلف الفوطه وتخرج من الحمام
وتلاقي لورين تجلس علي طرف السرير وتضع رجل علي رجل وتهزها وتتكلم بغرور انتي
جني..تمسك في الفوطه بخوف نعم
لورين..تقوم وتلف حولها اسمها نعم يا هانم

 

جني…تكتم غضبها منها نعم يا هانم
لورين..غيري هدومك وتعالي معايا يلا
جني..بس انا انا
لورين…اخلصي انتي ايه
جني..تنزل راسها في الارض مش معايا هدوم
لورين..تبتسم بخبث تعالي معايا
جني..بخوف اطلع اذاي كده
لورين…اخلصي انتي ختصحبيني وتمسكها من يدها وتخرج بيها

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جوهرة الاسد)

اترك رد

error: Content is protected !!