روايات

رواية العنيدة والشرس الفصل الرابع عشر 14 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الفصل الرابع عشر 14 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس البارت الرابع عشر

رواية العنيدة والشرس الجزء الرابع عشر

العنيدة والشرس
العنيدة والشرس

رواية العنيدة والشرس الحلقة الرابعة عشر

عند دياب
دياب… عامل ايه
… بتعب…وبشر…. مش هكون كويس غير مانتق*ام منه
دياب… بدعم… هننتقم منه ماتخفش وانا معاك
… شكرا اوي يا دياب لولاك كان زماني مي*ت
دياب… ماتقلش اكده انت اخوي وحضنه
… طلغ من حضن دياب
… دلوقت هنحط يدنا في يد بعض وهنتحد عل فارس
دياب حط ايده في ايده… اتفقنا والاتنين بصو لبعض بخبث وعل وشهم ابسمت شر ود*مار لفارس
❤❤❤❤❤
ادهم خرج وابتسم بشر ودخل اوضته لق
ادهم ببخبث… شطوره عرفتي تعملي شغلك صح
البنت… بدلع… مش انت استاذي اكيد هعملو صح وحطه ايدها عل كتفه
ادهم… نزل ايديها… كانت مفكره اني هسكت
بعد ماتجرءت واتحدتني قدام الكل
البنت بغيظ… مانت بسو*ستها
ادهم… بضحك… مين قالك اني قربت منها
اصلا انا حطيت الجاكت علينا عشان احر*جها بس مش اكتر
البنت بفرحه… بجد يعني مقربتش منها
ادهم… لاوكمل..بسخريه… بس انتي مثال الثقه والاخلاص بجد
البنت… بستغراب… ليه
ادهم… خو*نتي صحبتك عشاني
جنات…بكره…. انت مخنت*هاش بس هيا تستاهل الخ*يانه اصلا لانه كانت عارفه ومتاكده اني بحب رامي واخدتو مني واداتو لواحده تانيه غيري
ادهم بستغراب… ليه تعمل كده
جنات بكره… رامي كان بيحب البنت التانيه دي وهيا كانت عارفه اني بحبه بس لا دعمتو وخالتو يروح ليها وكملت بشماته…. بس بقا انا فرحانه فيهم فرح
ادهم كان مستغراب اوي…. ليه
جنات… بشماته… عشان كانت نهايتو الم*وت
ادهم بصدمه… المو*ت
جنات… ااه ما اهل البنت مرديوش بيه والبنت دي كانت بتحاول مع اهلها عشان كانت بتحبه ولما اهلها عرفو بكدا مو*تها ومو*توه هو كمان
ادهم… اهلها دول ايه شيطا*نين
جنات… هما عاداتهم وتقليدهم كدا من مكان في مصر اسمهو الصعيد
ادهم… طيب رامي دا صفته ايه بريناد
جنات… اخوها
ادهم بصدمه… اخوها طيب عندك صوره ليه
جنات… رغم ال عملو فيا وانه سابني بس انا لحد دلوقتي محتفظه بكل صوره
ادهم… طيب ورهولي
جنات طلعت فونه وورت ادهم الصوره
ادهم بص في الفون بصدمه كبيره
ادهم بكلمات مقا*طعه..وخوف… اس اسمها ايه البنت ال ك كان بي حبها را رامي
جنات… عل ماتذكر انها كان اسمها غزل اه غزل الصياد
ادهم كان صاعقه ضر*بتو وصدمتها كانت كبيره عليه… غ غ ز ل
جنات بستغراب… مالك مصدوم كدا ليه
ادهم بحزن وصدمه… روحي انتي دلوقتى وانا هبقا اكلمك
جنات… اوكي باي
ومشيت
ادهم قعد عل ركبه في الارض بصدمه ودموعو كانت مغرقه وشه…. ريناد تبقي اخت قا*تل اختي
❤❤❤❤❤❤❤
فارس
.. انا لازم اقبله واعرف عاوز مني ايه
فونه رن
رد… الو
… هههههههههههه
فارس بستغراب… مين
… معقوله نستني بعض المده دي كلها مش معقول
فارس بصدمه… الشرس
الشرس… كويس انك لسا فاكر اسمي
فارس.بخوف.. راجع ليه
الشرس بشر… عشان ادم*رك
فارس اتصنع الجمود… واني مش خايف منك
الشرس…. هههههههه ماهو باين من نبه صوتك انك مش خايف
بس حبيت اقولك العد التنازلي بدا هههههه وقفل
فارس كان مرعوب معقوله الاسرار ال حاول يدفنها كل السنين دي هتطلع تاني
فارس… لازم اتصرف قبل ماكل ال بنيتو ينهد فوق دماغي
وطلع فونه وكلم حد
فارس… عاوز اقبلك
… ليه
فارس… حاجه ضروريه
… تمام هقولك عل المكان والوقت
فارس… بس يكون قريب
… انا ال احدد مش انت
فارس بخوف… تمام تمام وقفل معاه
فارس… لوحصل ال في بالي هقضي عل الكل
❤❤❤❤❤❤
الصبح
عليا كانت بتلبس لقتو داخل
عليا…. كنت فين طول الليل واني سهرنه ومستنياك
دياب حضنها من ضهرها… كان عندي شغل مهم ومش عرفت اجاي اني اسف اني سهرتك وقلقتك عليا
عليا… مش تعمل اكده تاني وبعدين شغل ايه ده
دياب… شغل في الشركه بتاع الوفد واكده متوجعيش راسك انتي
عليا… مش تتعب نفسك قوي احنا ملناش غيرك بعد ربنا
دياب… عارف عارف ياقلبي
عليا… ادخل الحمام واني هجبلك الوكل تلقيك جعان
دياب… اه ولله قوي
عليا… من عينا ونزلت راحت تجيب الاكل ليه وهو دخل الحمام وخرج لقها جابت الاكل ليه واكل ونام
❤❤❤❤❤
راغب…فارس خلاص انتهي
الشرس… عارف ونبره صوته بتقولي اكده
راغب… بشر.. فارس اذا اكتر واولهم اختي واني ال يجي عل اختي انسفه من عل وش الارض
الشرس… انا الماضي بتاعو وهدمرولو المستقبل ماتخافش
مشاءالله الكل بيحب فارس😂😂😂😂
❤❤❤❤❤
ريناد صحيت ولقت ال صدمه وو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية العنيدة والشرس)

اترك رد

error: Content is protected !!