روايات

رواية عشق الزين الفصل السادس عشر 16 بقلم مي محمد

رواية عشق الزين الفصل السادس عشر 16 بقلم مي محمد

رواية عشق الزين البارت السادس عشر

رواية عشق الزين الجزء السادس عشر

رواية عشق الزين كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مي محمد
رواية عشق الزين كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مي محمد

رواية عشق الزين الحلقة السادسة عشر

ـــــــــــــــــــــــــــ فيلا مهدي
مهدي…كان لازم يعرف يا زين بإي طريقه
زين بعصبية…انت عايز اي سبني ف حالي بقي بعد كل ال عملته لسسه بتقاوح برضه حررام عليك عايزه يمووت هه
مهدي بحسرة…سامحني يابني وهتلي حفيدي سمحني يازين سمحني يابني وفضل يعيط وزين دموعه نزلت غصب عنه
زين بتعب…اهدا يابابا ان شاء الله الي جاي كله سعاده انا هصلح كل حاجه بإذن الله
مهدي قاام وقف قدامه…بجد يازين ه هجبلي زياد هه ح حفيدي ن نفسي احضنه وعوضه عن كل حاجه والله
زين بابتسامه…ان شاء الله
مهدي بتوتر…بس مي مش هتوفق يازين انت مش شفتها بتتكلم ازاي خايف
زين …متقلقش مي طيبه ولسه بتحبني اناا متاكد وزياد هيتربه وسطيناا ان شاء الله
مهدي….يارب يارب يابني
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف يوم جديد👇👇
زياد حالته استقرت وبقي كويس وزين ع طول جنبه
مهدي بحب… انت عارف انك غالي اووي علي يازياد هههه
زياد بضحك…هههههه ربنا يخليك يارب شكرا جدا انك وزين بيه واقفين معاي انا وامي يعني م
قاطعه زين…. مش قونه بلاش بيه وباشا دي يااض
زياد بابتسامه…. بس ازاي يعني هو وبيبص علي امه التي تنظر لهو بابتسامه. ..
عز…الحمدلله ع سلامتك يازياد
زياد…الله يسلمك هههههه دي عاشر مرة ياعز بيه تقولي كده
زين بغضب…بلاش بيه يازياد
عز بهزار…الواد وبيحترم عمه انت مدايق ليه ياابو حفيظه دلوقتي ههههههه
زين رايح يتكلم ويرد عليه لكن اوقفه دحكت حبيبته
وهنا مي سلمت وضحكة من قلبها وتظهر تلك الغمازات التي يعشقها الزين
زين واقف ومتنح عز ضربه ف بطنه…اي خدمه ياباشا
زياد متابع انظرات كويس بين امه وأبيه وابتسم
مهدي بلطف …احم زين زيييين
زين فاق من سرحانه…هه ف في اي يابابا انت كويس
مهدي بضحك….انت اللي كويس
الكل…ههههههههههه وأولهم زياد …ههههههه هههه مش قادر ههههه ااااااه حط ايدو مكان العملية بتعب…اااي
مي بخضة عليه…مالك يازياد فيك اي
زين بتوتر وخوف عليه…ه هات ادكتور ياعز بسرعة
زياد بابتسامه وتعب…كويس متتخضوش بس اجرح شد شويه عليا متقلقوش انا كويس بجد
دكتور دخل وكشف عليه…هو كويس بس براحة عليه عشان اجرح
زين بتوتر…ط طيب حاضر ه هو يادكتر ينفع يخرج امته
زياد بيبص ع خوف زين عليه
زياد ف سره… حبيت خوفه عليا اووي بس انا متاكد ان فيه حاجه مخبينها علياا ولازم اعرفهاا وبيبص علي عز …هو الي هيقولي كل حاجه لازم اعرف
دكتور بابتسامه…ممكن اخر الاسبوع ان شاء الله عشان نطمن عليه كويس
مهدي….ممتاز شكرا ليك جدا يادكتور والله
دكتور…العفو يا مهدي بيه دا واجبي عن اذنكم
الكل…. اتفضللل
ـــــــــــــــــــــــــــــــmai
ــــــــــــــــــــــ ف المساء كله طلع من اوضة زياد وعز جيه يطلع اوقفه زيااد
زياد…خليك عايزك ياعز
عز بابتسامه قعد ..اؤمرني فيه اي
زياد بابتسامه…هو زين يعرف ماما
عز بلع ريقه …هه
زياد..هه اي بقولك زين يعرف ماما من فين
عز بكدب ولا يعرف ما يقول…ميعرفاش
زياد بستغراب… بجد
عز بتاكيد…ايوا اسمع مني ميعرفوش بعض وانا صاحب زين من زمان ياعم
زياد ورأه دخول امه وزين…
زياد …ماما انتي تعرفي زين من فين
مي بتلبك …هه هو استنا هنا انت الي تعرفه من فين
زياد…من شغلي معاه
قولي بقي انتي تعرفيه من فين
زين بابتسامه وشايف كسوف مي…احم اصحاب يازياد وصحااب اوي كمان وبص ع مي وعز الي واقف مكسوف لان طلع كداب قدام زيااد
عز بكسوف…ا انا برا ماشي عن اذنكم وخرج
زياد بابتسامه…اصحاب هههه ماشي ماما انا بكرا هطلع صح وحالتي الحمدلله كويسه
مي بابتسامه…مممم ان شاء الله
ابتسم زين وطلع عند عز
عز بعصبية وكسوف…ابنك دا زيك مصيبه
زين…هههههه لييه بس
عز بغيظ…انت بتضحك
زين…وليه مدحكش ياعم انا مبسوط اوووي اووي هههه
عز…انت بارد اوي زي ابنك اقسم بالله
زين مسكه من ياقة قميصو…عز اللا زياااد انت فاهم
عز بغيظ…ياكش تولع انت وهو ياشيخ
زين…هههههه عايز اقوله الحقيقة بكرا هتسعدني
عز بجديه…اعمل اي ياصاحبي
زين…عليك مي تلهيها ف اي حاجه لحد ماخد زياد وقوله
عز…ياساتر يارب مي بتخوف ياعم انا بخاف منها اقسم بالله
زين بعصبية…ايوا يعني اي
عز بفهم…انا اقوله وانت خد مي وغمزلها ههههه
زين…مينفعش لازم انا اخاف عليه يتعب او يتعصب مش هتعرف تسيطر عليه
عز…مممم ماشي ياعم توكنا ع الله
زين …ههههه ربنا يخليك لي
عز…ياااارب🤲🏻🤲🏻
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ف الصباح الكل جهز موعد خروج زياد عز اخد مي يتكلم معاه زين متفق معاه
زياد بستغراب…هي ماما مجتش معاك
زين بابتسامه…لا ياحبيبي انا بس يلا بينا هوصلك
زياد بابتسامه…ماشي يلا
ونزلو وبعد وقت وقف زين قدام حته كده حلوة ع الجبل ونزل هو وزياد
زياد…اييه المكان داا يازين
زين بابتسامه…تعال سنده لحد مقعد وهو الاخر قعد
زين بابتسامه…زياد لو بعد دا كلو طلع ابوك عايش هتعمل اي من غير اي انفعال
زياد بستغراب من سألو …مش عارف بس هكون مبسوط اووي عشان محتاجه اووي ف حياتي بس انت ليه بسأل و وبعدين ازاي يكون عايش يعني
زين مش عارف يقوله اي… فسكت
زياد بقلق…ا انا عارف ان انت وماما مش اصحاب و
قاطعه زين…انا دلوقتي هتكلم معا راجل اسمع انا ومي ك كنا مجوزين زماان و وحصلت مشاكل كتير مع وبابا فطرينا
نسيب بعض
زياد بستغراب …مش فاهم عايز توصل لييه يعني و
قاطعه زين….انت ابني يازياد
زياد بصدمة…نعم😳

يتبع..

‫2 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!