روايات

رواية عشق الحمزه الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم فاتن جمال

رواية عشق الحمزه الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم فاتن جمال

رواية عشق الحمزه البارت الرابع والعشرون

رواية عشق الحمزه الجزء الرابع والعشرون

عشق الحمزه
عشق الحمزه

رواية عشق الحمزه الحلقة الرابعة والعشرون

تاني يوم
مراد ..هدي متخافيش كويس
هدي ..لا صوتك متغير
مراد ..اكيد يا حبيتي مانا ليس صاحي
هدي ..طيب ممكن اشوفك
مراد ..حاضر هجيلك النهارده
هدي ..طيب هكلمك فيديو كول
مراد ..هدي انا ليس صاحي
هدي ..يعني اي
مراد ..شعري مش متظبط
هدي ..مش مهم
مراد ..طيب افتحي الكاميرا
هدي ..اي القمر ده
مراد ضحك وقال..والله انك انتي الاي قمر
هدي ..طيب بطل كسل وقوم خد دوش والبس وتعال نفطر بره
مراد ..كان زماني عملت كل ده بس حضرتك قاعده ترني وكاني ميت
هدي …اولا بعد الشر عنك ثانيا انا ارن برحتي والا في مانع
مراد ..وانا اقدر
هدي ..طيب اسيبك تلبس
مراد ..بحبك
هدي ..وانا كمان
عند حمزه
حمزه ..صباح الخير يا روحي
شروق ..صباح النور والسرور علي عيونك
حمزه ..اي الجمال ده
شروق ..عايزه اكل شورما
حمزه ضحك وقال..علي الصبح
شروق ..ايو نفسي فيها
حمزه ..حببتي انتي كويسه
شروق ..ايو يا حبيبي بس انا جعانه
حمزه ..من عيني هبعت سمكه من سمك البحر يجبلك ويجي
شروق ..لا انت الا هتعملها ليا
حمزه رفع حجبه وقال..انا انتي بتهزري
شروق ..لا مفيش هزار
حمزه ..شروق متهزريش انا مستحيل اعمل كدا
شروق ..بيعجبني فيك الثبات علي رايك
حمزه ..طيب اوعي كدا علشان الفراخ متتحرقش
شروق ..عايزه اكل بطني بتصوصو
حمزه ..ثواني يا فندم والأكل يكون جاهز
شروق بدلع ..طيب لو سمحت عايزه اقعد علي الرخامه
حمزه ..طب اي رايك تقعدي علي رجلي
شروق ..والأكل
حمزه قعد علي الكرسي وقعد شروق علي رجله وقال ..ليس شويه علي ميستوي
حمزه ليس بيقرب يبوسها شروق حطت في بوقه بطاطس
حمزه ..والله
شروق ضحكت وقالت..انا جعانه
حمزه .. هو انتي مكلتيش بقالك سنه
شروق ..ايو انا جعانه
حمزه ..طيب قومي خليني احط الاكل
حمزه فضل يتفرج علي شروق
شروق ..مش هتاكل
حمزه ..كفايه اني اشوفك بتاكلي
شروق ضحكت وقالت..هاكل الاكل كله
حمزه …بالف هنا يا روحي
عند عماد العمده
عماد ..يعني اي مات هو انا مشغل معايا عيال
مدير أعماله..يا باشا غلطه مستحيل تتقرار
عماد ..هي فعلا مستحيل تتقرار علشان انا الاي هنفذ
ايمان ..عماد انت بتلعب بعمرك
عماد ..العب بق علي المكشوف يا ايمان
ايمان ..انت الا بدأت
عماد ..واول البدايه يوم فرح ابنك بالظبط بعد اسبوع
ايمان ..هيكون يوم موتك
عماد ..الايام بنا
في قصر الهادي
هدي الام..ادهم قوم كفايه نوم
ادهم ..شويه يا ماما
هدي الام..يا ابني قوم مش النهارده رايح تخطب
ادهم ..ايو بس ده بالليل وليس هدي تتكلم ادهم قام وقال ..يا نهار دانا نسيت كويس انك صحتيني
هدي الام..بابا عايز يعمل فرحك مع مراد وهدي اي رايك
ادهم ..بس ده فرح مراد وهدي بعد اسبوع
هدي الام..لو مش عايز برحتك
ادهم ..لا عايز
محمد ..ده ان كان عليه عايز النهارده قبل بكره يا حبيتي
ادهم ..دايما عارفني يا بابا
محمد ..امال ابني طبعا
ادهم ..طيب اسيبكو علشان عايز البس
هدي الام..ياله يا حبيبي نسيبه يجهز
عند حمزه
شروق .. حبيتي انتي بقالك ساعه بتاكلي
شروق ..مش عارفه يا حمزه عايزه افضل اكل
حمزه ..طيب ياله انا علي الشاطئ
شروق ..طيب ياله ننزل
حمزه وشروق نزله وشروق حاسه انها ليس جعانه
شروق ..حمزه انا جعانه
حمزه باستغراب..نعم ليس اي !

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق الحمزه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *