روايات

رواية معشوقتي طفلة الفصل الثالث 3 بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الفصل الثالث 3 بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة البارت الثالث

رواية معشوقتي طفلة الجزء الثالث

رواية معشوقتي طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى ناصر
رواية معشوقتي طفلة كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ندى ناصر

رواية معشوقتي طفلة الحلقة الثالثة

 

معشوقتي طفلة
البارت / التالت
بقلمي /ندي ناصر
ملك بغضب : انتوا ايه الي جيبكوا عايزين مني ايه تاني انتي وبنتك يلا امشوا من هنا
سلوي بحب مصطنع : احنا جينا نبركلك و ثم انتي بتطردينا مكنش العشم تطردي امك واختك من بيتك طب ده يصح
ملك بكره : انتي مش امي ولا يشرفني انك تكوني امي انتي بعتيني و طردتني من بيت ابويا امشي مش عايزة اشوفك

 

 

سلوي مسكتها من هدمها و كانت هتضربها : انتي تطولي اني ابقي امك يا *** يا بنت ال**** وانا مش جاية عشان عيونك انا كانت جاية اقولك انك مش هتقعدي في العز ده لوحدك بس يعيني ( وبتبص علي لبس الخدم بتعها ) طلعتي مرمطوانة هنا كمان ومشغلينك خدامة عندهم
رنا بضحك : يا ماما سبيها في الي هي في دي مسكينة خالص ياحرام سبتنا وهي خدامة و راحت قصر كبير زي ده عشان تبقي خدامة برضو

 

 

ملك بعدت عنها وقالت بغضب : ده لبس الخدم عندهم انضف من لبسكم العادي اصلا ثم انا الي لبسة البس ده بمزاجي عندك مانع و انا احسن منك انتي وبنتك الفاشلة و شكرا علي وقتي الي ضيعته في لا شئ
وقفلت الباب في وشهم
رنا بغل : شايفة يا ماما قالت ايه
سلوي بخبث : اصبري عليا بس اما خلتها تطلق و ناخد من وراها دهب مبقاش انا امك وخدت بنتها ومشيوا
ملك بدموع : أنا المو*ت عندي اهون من الي انا في بس مش عايزة اموت كافرة
جرس الباب رن تاني
ملك بغضب وهي بتفتح الباب : هو انا مش قولت مش عايزة اشوف…….
فتحت الباب لقت شاب وسيم جدا وطويل بعضلات ابيض اللون بعيون بنية وبدقن لابس بدلة وشكله اخر شياكة
الشاب باعجاب وبيقرب من ملك : الله الله ده بقا في البيت بنات مزز اسمك ايه ياقمر انتي ده انا مش هحلك انهارده

 

 

 

ملك : يعععع انت مين يجدع انت
الشاب بغرور وهو بيعدل الياقة بتاعته : روحي قولي لفارس زياد باشا تحت
ملك : حاضر
ولسه هتمشي مسك درعها وقال : مقلتليش اسمك ايه يا قمر انت
ملك بغضب شدة اديها منه و قفلت الباب في وشه وطلعت لفارس كان ماسك لبتوب بيشتغل عليه
ملك دخلت الجناح بتاع فارس وقالت : في واحد اسمه زياد بيسأل عليك تحت اقول ايه ولا يلا هنرش ميا ولا اعمل ايه
فارس : غوري خبطي الاول واستني اما اذانلك تدخلي

 

 

 

ملك : ايه
فاري : الي سامعته يلا
ملك خرجت وخبطت : ها ادخل
فارس : ادخلي يازفتة
ملك : ها اقوله ايه
فارس : انتي تقعدي هنا ومتنزليش خالص سامعة
ملك بضحك : ماشي ابقي افتحله الباب بقا هههههه
فارس : باب!!!!!! انا نازل اشوف الحكاية دي اترزعي هنا وايكي تنزلي
ملك : حاضر
فارس ركب الاسانسير بتاعه ولقي زياد قاعد تحت رسبشن و علي وشه علامات الغضب و اول مشاف فارس قام من مكانه
زياد بغضب : بقا انا انا يتقفل في وشي الباب انا وفضل اخبط قد كده وفي الاخر فين وفين لما دادة سماح فتحتلي
فارس : سيبك خلاص فوت يعم
زياد : بس هي تستاهل صراحة الله مين الصاروخ ولا عنيها ياللهوي مش طبيعية دول تحس انهم بينور كده دي هي بنت دادة

 

 

 

سماح ولا ايه
فارس بهدوء ما قبل العاصفة : قرب يا زياد وحشتني يارجل مش تسلم عليا
زيادة قرب ومسك ايدها عشان يسلم عليه فارس عامل حركة سريعة خلت زياد في الأرض وشده تاني ليه وضربه بوكس في وشه
زياد بألم :ااااه ضهررري ليه الهزار التقيل ده بس
فارس بجمود : يا حيوان الي كانت بتتكلم عليها دي مراتي يا****
زياد : بس بس انت اتجوزت من وريا و فوق ده كله تكسرلي عمودي الفقري انت ازي تتجوز ومتقوليش و ثم انا كانت بهزر هي فعلا جميلة بس صغيرة اووي
فارس : شكلك محرمتش وعايز تنضرب تاني ولا ايه
زياد : اوعي ياعم انا مش لاعب طب حتي اعزمني طيب
فارس : اذا انا اتجوزها من غير معرف اصلا

 

 

 

زياد : ازي يعني احكيلي
فارس : ماشي لقتها وقافة جنب كريم باشا و….. حكاله كل الي حصل
زياد بخبث : امممم طب انت ليه غيرت عليها كده لما كانت بعاكس فيها و ادتني علقة مو*ت
فارس : عشان كل الحكاية اني مش بحب حد يبص لحاجة بتاعتي و ده طبعي
زياد : لا جامد يا مان
فارس : صح انت كانت جاي ليه
زياد : كويس انك فكرتني خد امضي علي الصفقة بتاعت ألمانية
وقع فارس علي الصفقة و قعد مع زياد شوية عشان كان وحشه وطلع فوق بالاسانسير بتاعه و دخل الجناح بتاعه لقي ملك نايمة علي السرير ومسك الفون بتاعه
فارس بغضب : انتي بتعملي ايه
ملك بفزع وخوف : كانت.. كانت
فارس مسك درعها جامد و اتكلم بغضب : كأنتي ايه انطقي انتي مين مسلطك عليا يابت انت هاا
ملك بدموع : انت قعدة كتير تحت وانا.. وانا زهقت ف.. فالعبت بافونك شوية
فارس قلبه وجعه علي منظرها ومسك ايديها : طب خلاص متعيطيش
ملك لسه بتعيط وبتبصله بخوف

 

 

 

فارس بحنان وبيمسح دموعها : خلاص متزعليش هو انا بخوف لدرجادي انا اسف
ملك بصدمة : هاا
فارس وهو بيبص في عيونها الي بتنور الي تاه فيهم مسك خدها و بيمسح عليه بحنان : هااا ايه بس بعيون الي زي القطط دي
ملك بتوتر : ايه
فارس حط ايده علي شافيفاها وهو لسه مغيب في عنيها التي انستوه الدنيا وما فيها : هششش متكلميش خالص

 

 

 

ومسك وشها بايده الاتنين وقربها منه واتخلطت أنفسهم هما الاتنين ولكن فق علي صوت رن الفون بتاعه
فارس بعد بسرعة وقال : ازي ده ازي يلا انزلي روحي كملي شغلك ومتجيش الجناح تاني سامعة
ملك وهي تتجه الي الباب : يبقي احسن عشان انت اصلا قليل الا*دب
قالت جمالتها وركضت من امامه
فارس بغضب : اووف حتة عيلة تعمل فيا كده لااا لا كلهم صنف واحد استحالة اقرر نفس الغلطة استحالة
فارس مسك الفون رن علي الرقم وكان رقم من بلد اجنبية و……
فارس بفضب : مستحيل ده مش هيحصل

 

 

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية معشوقتي طفلة)

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *