روايات

رواية عشق للنهايه الفصل السادس 6 بقلم هاجر ابراهيم

رواية عشق للنهايه الفصل السادس 6 بقلم هاجر ابراهيم

رواية عشق للنهايه البارت السادس

رواية عشق للنهايه الجزء السادس

رواية عشق للنهايه الحلقة السادسة

يقوم ليث وينام بجانبهم على سرير
تنظر له تاج بصدمه
تاج /اى ده فى اى
يضع يديه على فمها وينظر لها
وكان اياد بجنب الاخر
وبرغم من خوفها ولكن كانت تشعر بطمائنينه منه
ولكن حاولت إن تنام ولا تعرف حتى ذهبت الى نوم
وكان ليث لا ينام ويفكر من جميع الحالات
حتى اتى صباح
يسمعون صوتا فى الخارج
يخرج ليث
ليث /تيتا ازيك
وبعد وقت تخرج تاج
سعاد/دى مراتك قمر ماشاء الله
تاج /شكرا لحضرتك
فين اياد
تاج هو نايم ولم تكمل جملتها
اياد بنعاس /تيتا انا هنا

 

سعاد /حبيب قلب تيتا
يدخل ليث الى الغرفه
وثم تدخل وراه تاج
ليث /انا لازم امشى حالا
تاج /انت هتسبنا هنا تانى
ليث /متخفيش تيتا معاكم
تاج بخوف /ايو بس كانت تكمل مماى سمعته امبارح
ليث بغضب شديد /مفيش بس انا قولت الا عندى
تنظر له تاج بخوف
ثم ينظر لها
ليث /بصى يا تاج تيتا هتتصرف وانتى خلى بالك من اياد وعايزه متخفيش كان مستعجل للغايه
وخرج ليث ودخل اياد فى صحبه سعاد
تاج /اهلا اتفضلى ياطنط
سعاد /اياد روح الاوضه هتلاقى لعبه الا جبتها
اياد و/حاضر ياتيتا
وكانت تاج خائفه للغايه
سعاد/بصى بقا شغل انك تتجوزى ابن ابنى ده مش هنا
وانا عارفه كل حاجه

 

انتى هتلاقى حامل من واحد وجاى ل ابن ابنى لا ياحبيتى
كانت تاج تبكى فقد ولا تتحدث
بتعيطى عيطى ياحلو يانا يانتى فى بيت ده
ثم تهمس فى اذنيها
تعالى ورايه على اوضه
تاج بصدمه /نعم
اى هاتى مياه وتعالى اغسلى رجلى
سعاد بغضب /اخلصى
وذهبت سعاد ثم كانت وراها تاج وكانت تمسك الميه
ثم تقفل باب الغرفه
تاخذها فى احضنها حقك عليا
كان لازم اعمل كده
كانت تاج تبكى ولا تفهم شى
بصى ياتاج انا ليث مفهمنى على كل حاجه
وكان لازم اعمل كده عشان فى كاميرات فى اوضه بتاعه ليث
لازم افهمهم ان ضدك مش معاكى

 

كانت تاج فى صدمه مما سمعته ما هذا العالم الذى يعيش ليث معهم وهذا سبب الذى جعلو ينام بجانبهم
تاج /طيب لى كده هما لى بيعملو كده
سعاد /هما عايزين يخلصو من ليث وابنو
هما كانو سبب فى قتل مراته
كانت فى صدمه
تاج /ازى
سعاد /هقولك بعدين بس دلوقتي هتنفذى الا قولت عليه
تاج /حاضر
عند ليث
ذهب الى موقع شغله
ليث/لازم اعرف كل حاجه عنه
عايز كل حاجه عنو بيروح فين مين صحابه
وليد /حاضر ساعه زمن واحده
وبعد وقت طويل ياتى اليه هاتف
وليد /الو يا ليث
ليث /عملت اى
وليد /فى حاجه مش كويسه
ليث /فى اى انطق

 

وليد / سهير معه دلوقتي
ليث /اى ازى
وليد /وفى واحد كمان
ليث /سهير مش تغيب عن عينك
انت فاهم
وليد /حاضر ياليث بس هتعمل اى حكايه كده اتلغبطت خالص وانت عرفت مين بينقل الاخبار
ليث /سهير دى اخرتها معايا انا
وذهب ليث الى منزل
تاج كانت فى مطبخ
يدخل ليث اليها
ليث /انتى بتعملى اى
تاج وكانت تتلفت حوليها /بدور على غساله
ليث /ازى
تاج /مش لقيها انتو مش بتغسلو هنا
ليث /غساله اى
تاج /اى لقيت دى مش لقيا ازرار بتعها
ليث /دى تاتش
تاج /طيب بص انا هروح اشوف اياد أنا اصلا مش نافعه فى حاجه

 

يدخل اياد بصريخ
تفزع تاج وترقد عند ليث وكانت تتعلق بها
كانت اياد يضحك بطفوله
كانت تعتذر يقوم بحملها ليث عندما راى شخص
ويذهب الى اعلى
وتلاحظ ذلك تاج وكانت تدلع على ليث
كانت ملك تنظر لهم بغل وليث فعل ذلك
كان ليث يعرف انه سوف تنقل الاخبار
وعندما ذهب الى غرفه
كانت تاج سوف تنطق ولكن يقفها ليث بقبله منه وكانت فى صدمه
يدق باب.
تبعد تاج بسرعه.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق للنهايه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *