روايات

رواية بعت نفسي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي البارت الحادي والعشرون

رواية بعت نفسي الجزء الحادي والعشرون

بعت نفسي
بعت نفسي

رواية بعت نفسي الحلقة الحادية والعشرون

فطرو بي هدوء
شهيتو كانت مفتوحه خاصه ان مليكه ابدعت في الفطار
**ادهم انا حامشي ومش حتأخر في الشغل وحاجيب اكل معايا
سلام
وراح وسابها محتاره فيه
هو حنين ولا قاسي طيب ولا شرير
اول ماوصل الشركه استقبلو اكرم
**اكرم صباح الخير
**ادهم صباح النور
**اكرم مليكه اخبارها ايه؟؟
**ادهم مش ملاحظ انك بتسأل عليها كثير؟؟
**اكرم ايه يا عم الحبيب انا بس حبيت اطمن علي مرات صاحبي وابن عمي
**ادهم اكرم بلاش لعب معايا في الحته دي
**اكرم لا والله بس عايز اطمن عليها
**ادهم هي كويسه
**اكرم الحمدلله طيب جدك مستنيك جوه
**ادهم حاروح اشوفو ربنا يستر
راح لمكتب جدو
**ادهم صباح الخير يا جدو
**رحيم صباح الخير
**ادهم ازاي حضرتك ؟؟
**رحيم الحمدلله ايه يا ادهم في ايه ؟ حد مزعلك مننا بقالك اسبوع مش بتبات في القصر وسمعت انك في شقتك دا حتي انا استغربت علي طول انت في شقه الثانيه
**ادهم معلش تعبان شويه و محتاج ارتاح
**رحيم من ايه ؟
**ادهم من بنت بنتك كامليا مش بعيد الاقيها نايمه جنبي في السرير جدي انا مش عايز اتجوزها فهما الكلام دا وقولها تبعد عني
**رحيم تاني الموضوع دا ؟!؟!
**ادهم اه يا جدو كل ماتشوفني تفضل تدلع وحركات بكرها
يوم ما حاتجوز اكيد مش كامليا جدي هو انت مش معانا ولا ايه لبسها سهرها طريقتها مش هي دي اللي اسمي يرتبط بي اسمها
**رحيم بعصبيه ادهم ماتنساش نفسك دي حفيدتي وبنت عمتك
**ادهم علي عيني و علي راسي بس مش متربيه
استني عشان تصدق
طلع تليفونو و وراه فيديو وهي سكرانه وبترقص في الديسكو
**رحيم بقا وشو احمر هي حصلت لكده ؟
**ادهم و اكثر من كده كمان
**رحيم بعد اللي شوفتو انا عايزك تتجوزها وتستر عرضنا وشرفنا
**ادهم لا يا جدي ومافيش نقاش في الموضوع دا
سلام

وطلع من المكتب متنرفز

اما مليكه نضفت البيت شويه وراحت نامت تستريح لسه جسمها بيوجعها
وصلت الساعه 5 ادهم كان رجع الشقه
بس ماسمعش حاجه وفكر تكون طلعت من غير اذنو
دخل الاوضه شافها نايمه علي السرير

**ادهم مليكه اصحي
**مليكه حاضر
**ادهم يلا قبل ما الاكل يبرد
دخل عمل دوش

وطلع
مليكه فتحت عينيها شافتو بكل عضلاتو وصدرو العريان و الفوطه علي خصرو وبنشف شعرو
**ادهم في حاجه؟
**مليكه بي احراج باين عليها لا
وقامت
دخلت الحمام
اول مره تنتبه ان ادهم وسيم جدا جدا
هو بره ضحك عليها عشان شاف نضره الاعجاب في عنيها

**ادهم يلا يا مليكه انا جيعان
**مليكه حاضر
طلعت بعد ما هو طلع وسمعتو
غيرت هدومها بي فستان طويل نص كم ابيض عليه ورد احمر
وسابت شعرها طويل

وطلعت عندو

ادهم انتبه ليها وبص نضره اعجاب
**ادهم انا جيبت بيتزا وراح علي الكنبه وشغل التليفزيون
**مليكه مش حناكل في السفره ؟؟
**ادهم لا تعالي هنا
راحت قعدت في كنبه تانيه وشافت كميه البيتزا
واتمنت لو اخواتها وامها معاها ياكلوا سوا
كا ان ادهم قرأ افكارها
**ادهم بكره وانت مروحه خودي بيتزا لي اخواتك
رفعت راسها تبص عليه بصدمه
**ادهم انت قاعده هناك ليه تعالي جنبي
**مليكه انا مرتاحه هنا
**ادهم مليكه انا ما بكررش كلامي مرتين
**مليكه حاضر
وجات قعدت جنبو

**ادهم اسمعي كلامي وبلاش تعندي معايا عشان الفتره اللي حنقضيها مع بعض تعدي من غير مشاكل
**مليكه مش فاهمه هو انت مش حطلقني ؟!؟!؟!
**ادهم مليكه ماينفعش عشان لو طلقتك دلوقتي يبقا انا اتجوزتك جواز متعه ودا حرام طالما اتجوزنا عشان نحمي نفسنا من الحرام ليه نغلط انا نيتي تبقي معايا اكيد مش علي طول بس علي اقل فتره معينه ويوم ما نبقاش متفاهمين حانطلق
**مليكه بس نيه الطلاق موجوده يعني جواز متعه
**ادهم اي الاثنين بيتجوزو وارد يطلقو في اي وقت واحنا كمان كده
مليكه ممكن تقفلي الموضوع دا وماتتكلميش علي الطلاق مش انت اللي طلبتي اني اتجوزك ؟
**مليكه اه عشان انت كنت عايزني في الحرام وانا قولتلك اتجوزني
**ادهم اه بس تفرق ايه لو اخدتك في الحرام او اتجوزتك وتاني يوم طلقتك
دا ذنب ودا كمان ذنب يبقا سيببها علي الله وخلي نيتك صافيه
**مليكه ما انا ماينفعش افضل معاك هنا لازم انزل اشتغل عشان اصرف علي اخواتي
**ادهم ليه ؟ انت دلوقتي مسؤوله مني وماتشيلش هم حديكي فلوس تصرفي بيهم علي اخواتك ومعنديش مشكله تقولي لي امك اننا متجوزين بس ارجوكي مش عايز حد تاني يعرف انا شخصيه معروفه وكمان مش عايز حد من اهلك يجي هنا الشقه علشان المكان دا عزيز عليا اوي

**مليكه ماقدرش اقول لي امي دي كانت تروح فيها وتموتني
**ادهم معلش هي امك تطول اني ادهم الشرقاوي يتجوز بنتها ؟؟
**مليكه عشان كده ماينفعش تعرف عشان امي ست غلبانه عايزه تفرح بي بنتها زي اي ام حاتفرح ازاي وانا بعت نفسي ليك عشان انقذها من الموت
**ادهم يعني انت عارفه انك بعتي نفسك ليا ؟؟
مليكه وطت راسها بي احراج

**مليكه هي دي الحقيقه
**ادهم كولي احسن انت رغايه اوي
ابتدت تاكل بكل لهفه
كا انها من زمان ماكلتش بيتزا وهي دي الحقيقه

شغل التليفزيون

**ادهم بتتفرجي علي ايه انت واخواتك ؟
**مليكه وهي بتاكل ومركزه علي الشاشة اللي محطوطه في الحيط كلو
احنا معندناش تلفزيون اصلا عشان نتفرج عليه
**ادهم مصدوم بجد ؟؟
**مليكه اه والله
**ادهم خلاص حابقا اجيب ليكم تلفزيون
**مليكه اكيد لا انا ماقولتلكش كده عشان تشتريه لينا احنا الحمدالله راضين بلي عندنا
**ادهم الحمدالله بس مافيهاش حاجه خلاص ابقا اديكي فلوس تجبيه
**مليكه ادهم بيه انا مش شحاته اه غلبانه و فقيره بس ما بمدش ايدي لحد في حياتنا حاجات مهمه اخر همنا التلفزيون اختي الصغيره بتنزل تتفرج عند الجيران
**ادهم انا ماقولتش عليكي شحاته وبعدين لسه قايل من شويه انك مسؤوله مني
**مليكه انا مش عيلتي وانا والله مش عايزه حاجه بس الاقي شغل
**ادهم وانت ماينفعش تشتغلي
**مليكه ليه؟؟
**ادهم من غير ليه كنت بتاخدي كام في شغلك في المطعم ؟
**مليكه 1500 جنيه
**ادهم بتتكلمي بجد ؟
**مليكه اه والله
**ادهم عارفه اقل شغال عندي بياخد 4000
**مليكه يا بختهم
**ادهم خلاص انا حاديكي المرتب دا
**مليكه شوفت يا ادهم بيه رجعنا لنقطه الحلال والحرام
**ادهم مش فاهم ايه دخل الحلال والحرام في كده ؟
**مليكه انت قولت اني مسؤوله منك كثر خيرك عالجتني وجبت ليا هدوم وجبت اكل دا اللي ملزوم منك بس اما انك تديني مرتب دا معناه اني شغاله عندك زي وحده من الشارع جبتها واديتها اجرتها بس اختلاف اني مراتك يبقا بنلف ونرجع نقطه جواز متعه

****************************
ايه رأيكم في الحوار اللي بينهم ؟

_______________________________________

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *