روايات

رواية تزوجته من دون علمي الفصل الخامس 5 بقلم جاسمين محمد

رواية تزوجته من دون علمي الفصل الخامس 5 بقلم جاسمين محمد

رواية تزوجته من دون علمي البارت الخامس

رواية تزوجته من دون علمي الجزء الخامس

تزوجته من دون علمي

رواية تزوجته من دون علمي الحلقة الخامسة

ادم: صباح الخير
الكل رد معاده يار
ادم: يار انا اسف علي كل اللي قولته اسف
يار: تمام وانا كمان اسفه
مروان: اشطاااا يلا بقا نطلع نلعب كلنا زي الاول
ادم: انت عبيط ياض نلعب اي واحنا كل واحد فين كدا الشحط
يار: هههههه انت شحط ماشي بس احنا لس صغيرين
ادم: بقا انا اللي شحط وانتو لا
يار: اه ههههه

ادم: ادم ماشي وطلع يجري ورها وطلعو الجنيه ومروان ومازن وملك عملين يجرو وراهم لحد م ادم مسك يار
يار:: اسفه يابرنس سماح كلهم شحوطه والله صح ياشحوطه
الكل: ايو شحوطه هههههه
ادم: مكان من الاول لازم تخليني اجري وراكي تعبت يخربيتك
يار::هههههه تعبت عشان بقيت عجوز ههه
ادم: لا بقا انتي مش هتلمي نفسك غير لم اوريكي اعمل فيكي ايه
يار: والله لساني اللي بيتكلم وانت عارف اني مش بعرف امسكه اسفه هههههه
مروان: يلا بقا نلعب
ادم: العب اي بقا مش عيب لم ابقا دكتور جامعا والعب
يار بصوت واطي: مش عارفه نافخ نفسك علي ايه دانت حت نافخم بالمنفاخ
ادم: سمعتك علي فكر وممكن اوريكي منفخين بالمنفاخ ولا طبيعي
يار: لا علي ايه اسكت يالساني باين عليك عايزنا نضرب النهارده
♕صوت جي من وره ادم ♕

منه: دومه حبيبي وحشتني خالص
♕ادم حس ان يار عماله تبصاله وعايزها تروح تشدها من شعرها فعشان يغيظه زياده ♕
ادم: مينو حبيبتي عامله ايه وانتي كمان وحشتيني
يار: بت ياملك مين البت اللي عامله زي السلعوه دي
ملك؛: هههههه سلعوه والله لو سمعتك مش عارفه اي اللي هيحصل
يار: اخلصي قولي
ملك: دي منه بنت خالي وهي اصغر من ادم ب 3سنين عندها 27سنه بس مش عارفه ادم بيكلمه ليه كدا ده مش بيطيقه
يار: مش بيطيقه امال لو بيطيقه كان بالسها ولا ايه
ملك: بس انتي متعصبه ليه كدا هههه
يار: بت انتي اسكتي عشان مش عارفه ممكن اعمل فيكي ايه
منه: ازيك ياملوكه عامله ايه
ملك: كويسه وانتي عامله ايه بس بقرف
منه: كويسه

ملك بصوت واطي: ياك تموتي ياشيخه
مروان سمعها: هههههه حرام عليكي
منه؛: انت بتضحك علي ايه
مروان؛: اه اصل عمالين نتحايل علي ادم ومش راضي يلعب معانا
منه: دومي حبيبي وافق اننا نلعب زي بعض
ادم؛: كان لس هيرفض بس يار اتكلمت
يار: مش قولنالك هو رافض فاهيوافق كيف
ادم: بس انا موافق
يار: لا والله طيب انا مش لعبه وراحت سابتهم وطلعت جري علي اوضته
منه: ماله دي
ملك: انا طالعه اشوفه
ادم: لا خليكم انا طالع اشوفه وهنزله معايه
♕ادم طلع ل يار لقي قاعدها عماله تقطع في المخدها ♕
ادم؛: هههه ممكن ادخل

يار: لا
ادم: شكرا انك وافقتي ادخل ودخل وقف الباب
يار: انا موافقتش اطلع بر روح لسلعوه بتاعتك
ادم: هههههه سلعوه نفسي اعرف انتي عشتي في مصر كيف دخلتي جامعه كيف بس مش ده المهم يلا انزلي معايه عشان نلعب
يار: مش نازله وروح انزل عند السلعوه والعب معاها مش انت موافقتش تلعب غير لم هي قالتلك
ادم: هههههه هو ده اللي مزعلك عشان وافقت لم هي قالت
يار: لا ويلا انزل بقا
ادم: مش هنزل غير وانتي معايه وصحفي بقا عشان اقعد جمبك علي السرير
يار: انت اهبل ياض عيب تقعد جمبي علي السرير
ادم: هههههه طيب لو منزلتيش هاجي احضنك وانام كمان عشان والله نعسان
يار: تحضني 😳😳لا يلا ننزل يابرنس
ادم: ادم ههههههه مكان من الاول يلا

♕ونزلو تحت وفضلو يلعبو لحد بليل وتعبوه طلعو ينامو ويار كانت نفسه تضرب منه وادم كان بيقعد يعمل حركات عشان يخليه تغير ♕
بعد اسبوع في الصبح
‏يار: صباح الخير ياجدو
‏الجد: صباح الخير ياقلبي يلا نفطر
‏فطرو وقاعدين يتكلمو وعملين يضحكو العيله كله
‏صوت من ورهم
‏ايه: يارررررر
‏يار لفت لقت ايه طلعت تجري عليه وحضنته
‏يار: حبيبتي عامله ايه
‏ايه: الحمدلله بخير وانتي وحشتيني خالص
‏يار؛: وانتي كمان وحشتيني خالص
‏احمد من ورهم: طيب وانا موحشتكيش
‏يار: كيد وحشتني وكانت لس هتحضنه
‏ادم: يار انتي هتعملي ايه
‏يار: في ايه بسلم عليه واحضنه

‏ادم: عيب تحضني راجل
‏يار: بس
‏ادم: مافيش بس
‏الجد: ايو يايار ادم عندو حق
‏يار: تمام ياجدو
‏ايه: هو انتو تقربو لبعض
‏يار: اه يبقا ابن عمي
‏ايه بصوت واطي ل يار اشطه هتبقا قريبتي حت لم اتجوز
‏يار: تتجوزيه اه طيب يلا تعالو اوريكم الاوضه
‏♕يار خدت احمد وايه فوق ♕

‏الجد: ادم تعال علي المكتب
‏ادم: حاضر
‏في المكتب
‏الجد؛: ادم لازم تكلمه براحه
‏ادم: براحه كيف عايزني اشوف مراتي هتحضن حد غريب واقف اتفرج
‏الجد: برضو براحه وهي كمان متعرفش انه مراتك
‏ادم: انا خلاص صبري نفز وهتجوز يار
♕ ‏منه سمعته وهو بيقول هيتجوز يار ♕
منه مستحيل اخليك تتجوز حد غيري يادم وهوريك هعمل ايه فيه ممكن حت اموته عشان اتجوزك انا بحبك من زمان وقاعدها ده كله عشان كان عندي امل انك تتجوزني انا بس لا هتتجوزني يعني هتتجوزني

يتبع …..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا 

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية تزوجته من دون علمي )

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *