روايات

رواية احببت معذبي الفصل العاشر 10 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي الفصل العاشر 10 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي البارت العاشر

رواية احببت معذبي الجزء العاشر

احببت معذبي
احببت معذبي

رواية احببت معذبي الحلقة العاشرة

عمر بيه الحق
عمر بلهفه في اي
دخلوه الاوضه لقي ايمان عماله تكسر في اللي حواليها
عمر/أيمان في اي اهدي
ايمان/انس فين انا عايزه اشوفه انا عايزه اخويا
عمر/يا حبيبتي انس عند قرايب رحيم متخفيش
أيمان/انت كداب انا عايزه اشوفه
عمر/حاضر طب انا هتصلك بيه
ايمان/انس حبيبي رد عليا انت كويس
انس /أيمان انت وحشتيني اوي مش ناويه تيجي
ايمان/انت فين
انس/مع عيله عمو رحيم وهما ناس حلوين اوي يا ايمان
ايمان/أن شاء الله هجيلك يا حبيب قلب اختك
عمر/ها يا ستي اطمنتي اهدي بقا
أيمان/انا عايزه اطلع من هنا
الدكتور/للاسف اقل حاجه بعد اسبوع لأن حضرتك تعبانه جدا ولازم تكوني تحت المتابعه
ايمان/انا مش عايزه اكون هنا خرجوني
عمر/حاضر يا ايمان هنشوف الموضوع ده بعدين
خدت ادويتها وراحت في النوم
قعد جنبها وبدأ يملس على شعرها بحنان وباس رأسها وخرج يشوف رحيم
الدكتور طلع من اوضه العمليات
عمر بلهفه/في اي يا دكتور هو بخير صح
الدكتور/احنا عملنا اللي ادعيله مش هنقدر نحدد حاجه دلوقتي
سابه ومشي وعمر انكمش علي نفسه في زاويه.
…….
رحيمو
رحيم/طب احترمني البت معديه جنبنا
عمر/الله يا رحيمو مش ادعلك يعني ولا اي
رحيم/يا ابني ربنا يكسفك البنت تقول عليا اي بس
عمر/شاوري بس علي اللي انت عايزاها وانا هجبهالك من قفاها
رحيم/لا يا خويا مش عايز قفاها شكرا
عمر/طب يالا
رحيم/يالا اي يا عمر بص بقا هبل تاني مش عايزين
عمر/هما شويه ميه بس اللي هنرشهم والله بس
رحيم/اخر مره الراجل كان هيطلعلنا البيت
عمر/لا المره دي هنرمي وندخل علي طول
بدأو يملوا بالونات بالميه ومع اول راجل عدي رمو الميه عليه بس المره دي طلع خال رحيم وطلع بهدلهم وطردهم من بيتهم عقابا ليهم
رحيم/عجبك رميه الشوارع دي
عمر/ بس والله كان شكله يضحك
رحيم/وبعد الضحك يا خفيف هنهبب اي في يومنا ده
عمر/بقولك اي تعالي ناكل طبق كشري
ولسه رايحين ولقوا كلب بيجري وراهم
عمر /اجررررري
ورحيم جري وراه لحد ما خبطت في بنت (وطبعا زي ما توقعتوا اللي رحيم بيحبها)😂
رحيم/انا اسف والله
ريماس/ولا يهم حضرتك بس ده مجرد كلب يعني وضحكت ومشيت
رحيم/يا خربيتك يا عمر منظري اي دلوقتي قدام البنت منك لله
وضحكوا
بتضحك علي اي كان صوت ايمان انتبه لصوتها قام بسرعه
انت اي اللي خرجك من برا الاوضه
ايمان/كنت بدور عليك والممرضه مرضتش تخرجني بس انا مسكتش وخرجت برضو
عمر/طب ادخلي يا بابا كده عشان متتعبيش
ايمان/حاضر
يالا يا ايمان عشان تأكلي
ايمان/انا مليش نفس للاكل
عمر/طب متتكلميش واسمعي الكلام
ايمان/خلاص كل معايا
عمر/مش وقته عند وكلي
ايمان/مش وكله
عمر بشخطه/أيمان بقولك اي كلي عشان انت تعبانه وملكيش دعوه بيا انت فاهمه
ايمان بعياط بس انا مش هاكل وانت كمان ملكش دعوه بيا (بنموت في النكد😂❤️)
عمر/خلاص كلي بس ومتعيطيش وهو انا بكلم عيل صغير يا ايمان
ايمان /بس انا صغيره مش كبيره
عمر/شحطه زيك وصغيره
ايمان/والله العظيم صغيره انت اللي كبير مليش دعوه 😭
عمر/خلاص يا ستي انت صغيره اوي كمان كلي بقا
ايمان/هتاكل معايا
عمر/حاضر هتنيل اطف*ح
أيمان/متقولش كده حرام وسمي الله عشان الشيطان ميكلش معانا
عمر/حاضر يا ايمان يالا بقا
مش ناوي يا حضره الظابط تعترف مين اللي قالك
الظابط/عزيز اللي قالي اعمل كده يا باشا وهددني أنه هيقتل اخويا اللي شغال معاه
معقول ظابط بتهدد
الظابط/الناس دي مش بيهمها يا باشا وحضرتك عارف
بس برضو انت هتتعاقب علي جريمتك وانت مرفوض من شغلك
راحوا قبضوا علي عزيز اللي كان مسافر عشان يهرب بس قبضو عليه والأسهم بتعتهم هو وأنور نزلت واشتراها عمر
عمر بدموع /رحيم انت مش ناوي تقوم بقا انت وحشتني يا صاحبي احنا الحمدلله رجعنا كل حاجه لمكانها انور اتحكم عليم بالاعدام وعزيز اتاخد السجن وهيقضي معظم عمره فيه كل حاجه بقت كويسه بس مش هتكمل الا لما نكون مع بعض قوم يا صاحبي
ايمان/تعالي نصلي
عمر/ مش قولتلك تفضلي في اوضتك عاجبك الدوخه اللي انت فيها دي
ايمان/تعالي بس نصلي قوم اتوضي وصلي وانا هروح الاوضه اصلي فيها
عمر/حاضر روحي يالا
اتوضوا وكل واحد بدأ يصلي وكل واحد كان بيدعي ويعيط باللي جواه
اي ده البشمهندس عمر ليصلي😳
عمر بفرح انت فوقت يا رحيم الحمدلله الحمدلله
رحيم بوجع/اي يا صاحبي كنت عايزني اموت ولا اي
عمر/تموت اي حرام عليك انا كنت اموت وراك
رحيم/ياه ياريت حصلي كده من زمان عشان اعرف انك بتموت فيا كده بس برضو هتجوز ريماس
عمر/ يا سيدي قوم وليك عليا هعملك احلي فرح
رحيم/التعب طلع بيجيب شغل اهو
عمر/ ياعم انت في اي ولا في اي
رحيم/ايمان عامله اي دلوقتي
عمر/ كل شويه تنط زي القرده اهي وتتعب
مين بقا القرده يا عمر بيه
عمر/يا بنتي انت بتطلعي منين انت مش كنتي بتصلي
ايمان/بقا انا قرده يا عمر بيه
عمر/هو انا قولتلك لو قولتي بيه هعمل اي
ايمان/هتعمل اي
لسه بيقرب وشها قلب طماطم وطلعت بسرعه
رحيم بضحك/يا بني عملت اي في البت خلتها تجري كده
عمر/خصوصيات يا عم
رحيم/طيب يا عم الخصوصيات هتجوزني أمته
عمر/شوف الواد واقع ازاي
رحيم/ الله اخلف بقا اخلف
عمر/ أول ما تخرج هتروح لابوها
ولاء/بس مين العريس يا حج
وائل /هو شاب محترم وكويس وابن ناس اي رايك يا ريماس
ريماس/بحرج الرأي رايك يا بابا انا معروفش اصلا
وائل /هيجي وتشوفيه أن شاء الله بس هو لسه خارج من مستشفى
ولاء/يا مصبتي ليه
وائل/فادي صاحبه في ضرب نار
ولاء/لا يا حج طالما فيها ضرب نار بنتي وملهاش تدخل في الحوارات دي
وائل/ يا بنتي مشكله واتحلت وهما ناس كويسه بصي يا ريماس هنا هيجوا أن شاء الله يوم الخميس الجاي ده حهزي نفسك بقا يا بنتي
وجاء اليوم المنتظر🫣

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت معذبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *