روايات

رواية قلبي المتيم بها الفصل السابع 7 بقلم دنيا محمد

رواية قلبي المتيم بها الفصل السابع 7 بقلم دنيا محمد

رواية قلبي المتيم بها البارت السابع

رواية قلبي المتيم بها الجزء السابع

قلبي المتيم بها
قلبي المتيم بها

رواية قلبي المتيم بها الحلقة السابعة

بعد شوية ليليان فاقت بتعب وهي ماسكة بطنها بتعب
ليليان.. ااه انا اي الي حصلي
سليم بارهاق.. حمدلا علي سلامتك كل الي حصل ام الذايدة عندك كانت وارمة وكانت هتنفج’ر بس الحمد لله لحقتك ووديتك قبل ما يحصل حاجة
ليليان بابتسامة خفيفة.. انا متشكرة اوي ي سليم تعبتك معايا وكل شوية بيحصلي حاجة
سليم بابتسامة.. ليليان انا بقيت متعلق بيكي ومبقتش بحب بعدك ولما بيحصلك حاجة بخاف جدا بحس ان روحي بتروح ونتي مراتي ياعني متشكرنيش وبعدين ده قدر ربنا ي ليليان واكيد ربنا شايل لينا خير
ليليان بحب.. ربنا يخليك ليا ي سليم
سليم بحب هو الاخر.. ويخليكي ي ليليان
في مكان اخر
يزن بعصبية رمي كوباية الوسكي ف الارض
يزن بغضب.. ازاي ياعني مش ف البيت ولا هي ولا هو
مجهول.. ي باشا مراتو تعبت واغمي عليها ونزل بيها جري علي المستشفي
يزن بعصبية.. ياعني الخطة باظت وكل حاجة باظتت
مجهول بخبث.. لا طبعا احنا هنستني يومين نختفي ونرجع ب التقيل
يزن بنفاذ صبر.. تمام هما يومين البت دي تبقي عندي ف المخزن عشان لازم اقرص ودن سليم بيها
مجهول بتساؤول.. وهتعملها حاجة
يزن بضحك.. والله كنت ناوي بس قلقان ل تبقي حامل والبس انا
(يزن شخصيته انو لو خلف من واحدة هو الي هيشيل الطفل ومش هيبسيبو لحد وعشان كده اي واحدة بيديها حبوب منع حمل)..
مجهول.. لا جامد طيب هقفل بقا
يزن.. ياريت عشان الليلة الي عندي مطيرش
مجهول بضحك.. روح مانت مقضيها
يزن قفل وبص للبنت الي قدامه قاعدة ع كرسي
يزن.. مش يلا
البنت بدلع.. يلا
وفعلو ما حرمه الله
سليم دخل البيت وهو شايل ليليان وهي نايمة علي صدرو بتعب
طلعها سليم ونيمها علي السرير وغيرلها هدومها لهدوم مريحة ودخل غير هدومة وطلع
ليليان بتعب.. سليم. تعالي ارتاح انت منمتش بقالك كتير
سليم بارهاق.. اه رجعت من الشغل لقيتك حصلك كده ف ملحقتش لا انام ولا اروح شركة ف هروح بكره بقا
ليليان ملست علي شعره.. حقك عليا
سليم باسها من خدها بحب وقال .. ولا يهمك ي حبيبتي الي يهمني انك تبقي بخير ودفن وشو في حضنها ونام
وليليان نامت وهي حاضنة راسو
(اهم حاجة بين اي اتنين الحنية والتفاهم والخوف ما بين الطرفين اهم من الحب والمودة)
(المؤنسات غاليات كائن لطيف فيهم الحنية والامان والحب والخوف 💗💗) ..
تاني يوم سليم صحي علي رنة تليفونه مسك تلفونه ووشه عليه اثار النوم ولقاه حازم فتح الفون ورد
سليم بنوم.. الو
حازم بضحك.. اي يسطا الاجازة حلوة ولا اي
سليم بتعب .. اتنيل يخوي انا طالع عيني ولسه المصيبة يزن المغربي
حازم بضحك.. اما انا محضرلو حتت مقلب
سليم بتساؤول.. مقلب اي؟
حازم بضحك.. شوية وهتعرف ف الجرايد وعلي السوشيال
سليم بقلق.. ولا انت هتعمل اي؟
حازم بضحك.. اتقل بس
عند يزن كان نايم علي السرير وفيه جانبة وحدة والاثنين في وضع مش كويس وفجأة البوليس كسر باب الشقة ودخلو
(ملحوظة: يزن بيقعد مع البنات الي بيجبها ف شقة ولاكن فيتلو بيقعد فيها احيانا)..
يزن بخضة وخوف.. انتو ازاي تدخلو تهجمو عليا ف شقتي كده انتو متعرفوش انا مين
الظابط.. يلا ياروح امك انت ليه هتتكلم دانت ممسوك بوضع مقرف شبهك
يزن بارتباك.. لا دي مراتي
ظابط بسخرية.. ابقي هاتلي قسيمة الجواز علي القسم
وشاور للعساكر.. هاتوهم
البنت بخوف ولطم.. لا ي باشا انا مليش دعوة ده. هو مهددني
الظابط بزهق.. يلا مش عايز وجع دماغ مانتي و**** هنقول اي
واخدوهم ودوهم علي القسم وانتشرت الفضيحة ل يزن المغربي علي كل المواقع
حاظم كان بعت ل سليم رسالة فتح سليم الرسالة وبص لقي صورة يزن وهو متصور قبل كده في الصحافة ومكتوب عليها
_حبس رجل الاعمال المشهور يزن المغربي ب وضع م’خل مع احد معجبينه من ال Nightclub
سليم بص بصدمة وعيونه وسعت علي اخرها واتصل ب حازم
سليم بصدمة.. انت ازاي عملت كده
حازم بضحك.. ابدا انا عارف انو بيفضل مع كل واحدة يوم ف قولت اقفشو انهاردة واخلصك منو
سليم.. طب كده بقا لازم اروح القسم الي هو فيه
حازم.. اشطا انا عارفو ونت ظابط بقا ف هتتسيط
سليم ضحك وقام يلبس
ليليان بنوم.. سليم رايح فين
سليم بابتسامة.. نامي انتي ي حبيبتي هروح مشوار مهم وراجع علطول
ليليان.. ماشي بس متتاخرش
سليم.. عيوني
سليم وحازم كانو وصلوا القسم ودخلو
سليم للظابط.. انا الظابط سليم الصياد اكيد عارفني
الظابط ( عمر).. ي خبر دانت كنت بتيجي هنا قبل منا امسك هنا كنت بشوفك ف ورديات
سليم بضحك.. اه شوفت طلعنا نعرف بعض
عمر بابتسامة.. تؤمرني ي سليم بيه
سليم حك دقنه.. عايز اشوف يزن المغربي
عمر بقرف.. ااه ده احنا لسه ماسكينو من ساعتين
سليم هز راسو بهدوء.. ايوة عاوز اشوفو
عمر بهدوء.. تمام ونده العسكري
العسكري.. اؤمرني ي باشا
عمر.. هاتلي يزن المغربي من الحبس
العسكري باحترام.. امرك ي باشا
وراح العسكري وجه ومعاه يزن
يزن اول ما شاف سليم اتصدم
سليم بهدوء قرب منو.. عاجبك شكلك ونت كده فيها اي لو كنت تتقي الله ف اعمالك وتخليك ف حالك ومتقربليش
يزن بسخرية.. انت فاكرني مش هطلع دنا هطلع وهحزنك علي مراتك الحلوة الي معاك
سليم ادالو روسية ف راسو وضر’بو بوكس وقال بتحذير: اسم مراتي ميجيش علي لسانك القذ’ر ي زبا’لة
عمر بتهدئة وحازم بيشده.. اهدا ي سليم
سليم بسخرية. مش هتطلع ي حلو انت محبوس بقضية ز’نا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية قلبي المتيم بها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *