روايات

رواية بعت نفسي الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي البارت الثامن والثلاثون

رواية بعت نفسي الجزء الثامن والثلاثون

بعت نفسي
بعت نفسي

رواية بعت نفسي الحلقة الثامنة والثلاثون

**ادهم تعالي يا مليكه قربي
شافها وشها كدمات وايديها مربوطه ولابسه لبس المستشفي
اكرم بص ليها تقرب
هي رفعت راسها شافت كامليا وعصمت ورحيم
الكل ببص ليها بي احتقار
ادهم مد ايدو ليها
**ادهم قربي عندي
راحت عندو مسكت ايدو
جرها عندو حضنها
قدام نضرات الكل
**ادهم الحمدالله لما شوفتك
هي كانت بتعيط
**ادهم انا كويس والله متعيطيش وبعد عنها وباس راسها ومسح دموعها
اكرم كان بي بص عليهم بكل حب
**ادهم اتكلمي انت كويسه؟؟
**مليكه بدموع الحمدلله
**كامليا ما كفايه المسخره دي
مليكه حبت تبعد
بس ادهم مسكها
**ادهم ماتبعديش عني
وعلا صوتو واللي مش عاجبه يطلع بره
هنا دخل الدكتور
**الدكتور ياريت لو تسيبو ادهم بيه مع مراتو عايزو في موضوع
**ادهم خير يا دكتور
**اكرم يلا نطلع يا عمتو
**عصمت لا انا حافضل هنا
**الدكتور الموضوع حساس شويه يخصو هو و مراتو
**رحيم يلا يا عصمت خودي بنتك واطلعو
طلعو مع اكرم
**رحيم تسمحو ليا افضل معاكم
ادهم بص لي مليكه
**ادهم اكيد يا جدي
**الدكتور بص يا ادهم بيه انت مؤمن بالله عايزك قوي المرحله الجايه
هنا مليكه بتعيط ومسكت اوي في ادهم
الدكتور كمل كلامو
للاسف بعد الحادثه حصل ليك شلل نصفي ودا حيسبب كمان عجز جنسي مؤقت احنا حانعمل عمليه ومتخافش الشلل دا لفتره مش علي طول
مليكه بصت علي ادهم
ومسكت وشو
**مليكه قول الحمدلله يا ادهم
ادهم مش قادر يستوعب كل الكلام
**ادهم انت سامعه بقول ايه؟؟؟
**مليكه قول الحمدلله
رحيم غصب عنو دموعو نزلت
**ادهم بص لي رحيم
حابقا عاجز يا جدي
**مليكه ادهم انت انسان كويس وربنا بيختبرك ارجوك قول الحمدلله
ادهم حضنها بكل قوتو ونسي دراعها
**ادهم الحمدالله
**مليكه الحمدلله وهي بتبكي ربنا بحبك
**ادهم ربنا اخد حقك يا مليكه
**مليكه لا ماتقولش كده انا مسامحك والله العضيم
الدكتور انسحب بس رحيم لا
**ادهم سامحيني يا مليكه
**مليكه مسامحاك من قلبي
دخلت كامليا واتجننت لما شافتهم في حضن بعض
**كامليا بصوت عالي هي الثمثليه دي حاتخلص أمتي؟؟
ايه يا جدي حاتسيب الجربوعه دي هنا؟؟
رحيم كان واقف في موقف لا يحسد عليه
**ادهم شال مليكه من حضنو
**ادهم اطلعو بره مش عايز اشوف حد تاني
**كاميليا بعد ما تملكها الغضب وهي شايفه مليكه في حضنو وهي عمرو ما حضنها
هو انت بتطردنا عشان الشحاته دي !!
وراحت عندها مسكتها من هدومها بتزقها علشان تطلعها
ادهم مش قادر حتي يقوم
وهو شايف كامليا بتدفع مليكه
**ادهم بصوت عالي ابعدي عن مراتي
مليكه وهي شايفه ادهم عايز يقوم
دفعت كامليا وراحت عند ادهم
**مليكه اهدا وماتتحركش
**ادهم فقد اعصابو وابتدا يشيل الاجهزه
و و يصرخ اطلعو بره
مليكه حضنتو بعد مشالت الدرع اللي لابساه في دراعها
ومسكتو جامد في ايديه
**مليكه ماتعملش كده اهدا
دخل اكرم
**اكرم انتو ايه مش بتفهمو اطلعو ماتتكلم ياجدي سيبوه مع مراتو
**عصمت مالك متعصب علينا بنتي شايفه وحده من شارع في حضن خطيبها عايزها تعمل ايه؟؟!
**اكرم دي تبقا مراتو انتو مابتحسوش
**كامليا اقسم بالله ما حتفضل هنا ايه يا جدي حاتفضل ساكت كده؟؟؟
**رحيم اطلعو بره الكلام مش هنا
و طلعهم وشاف مليكه بتهدي ادهم
**رحيم ادهم الدكتور عايز موافقتك علي العمليه مافيش وقت
وطلع وقفل الباب
**رحيم ايه يا عصمت بنتك اتجننت علي اللي عملتو جوه ادهم لسه سامع خبر الشلل وهي عامله هوليله هو احنا في ايه ولا ايه ؟؟
**كامليا انت عارف ان بحب ادهم ومش طايقه اشوفو مع بنت الشوارع دي
**اكرم احترمي نفسك يا كامليا دي مراتو وهي اللي حاتقنعو يعمل العمليه واللي انت فيه مش حب عشان لو فعلا كنت بتحبيه علي الاقل حاتقدري ضروف اللي هو فيها بس انت كل اللي يهمك نفسك وبس
**عصمت انت تخرس خالص ماتتكلمش عن بنتي كده
**رحيم خلاص ادهم اختار وباين انو بحبها وهو في ازمه وهي واقفه معاه
**اكرم والله يا جدي مليكه بنت ناس ادهم متعلق بيها جدا وهي اللي حاتقدر تساعدو في الفتره دي هو محتاج ليها
**عصمت انتو بتقولو ايه؟؟ الناس حاتقول ايه ساب كامليا عشان وحده شمال ؟؟
**اكرم عمتي بلاش تتكلمي في بنات الناس وانت عارفه ادهم كويس انو مالوش في الحرام لو شمال مكانش اتجوزها واطمني هي مش طماعه ولا بي تبص لفلوس
رحيم بيسمع واقتنع بكلام اكرم
**رحيم خلاص يا عصمت خودي بنتك وروحي ارتاحي مالوش داعي الكلام دلوقتي
**كامليا هو انت خلاص قبلتها تكون مراتو ؟؟
** رحيم مش وقتو الكلام دا
عصمت يلا خودي بنتك
عند ادهم
**مليكه كانت بتعيط في حضنو
**ادهم مليكه كفايه عياط انا ماستهلش دموعك اسمعيني كويس
زي ما سمعت انا بقيت مشلول وعاجز جنسيا يعني مابقتش انفع لي اي حاجه
انت …
مليكه بسرعه حطت ايديها علي شفايفو
**مليكه اوعي تنطقها انا حافضل معاك سامع انت طلبت مني دا دلوقتي انا اللي بطلب منك تخليني علي ذمتك ماطلقنيش الدكتور قال فتره مؤقته بس ادهم عمري ما حتخلا عنك حافضل خدامه تحت رجليك لحد ماتبقا كويس و ساعتها اللي انت عايزو اعملو
انا مش بنت حرام عشان اسيبك في الضروف دي انا محتاجه ليك
**ادهم محتاجاني في ايه ؟؟! انا عاجز لا حاعرف اديكي حقوقك الشرعيه وانت لسه صغيره ولا حاعرف احميكي
واهلي مش حايسيبوكي انا شوفت نضرات جدي كلها عتاب ليا ولا كامليا اللي ممكن تقتلك ومتخليكيش معايا ولا عمتي اللي بتخطط من بعيد
انا مش حانفعك حأذيكي بس وكفايه اللي عملتو معاكي لحد دلوقتي
**مليكه مش مهم كل اللي قولتو كل دا فتره ويعدي خليني جنبك انا قابله وماتقولش علي نفسك عاجز
**ادهم هي دي الحقيقه
**مليكه مؤقته انت لازم تعمل العمليه اوعدني
ادهم شايف نفسو ولا حاجه قدام مليكه ولي اول مره أطلق العنان لدموعو
وابتدا يعيط
مليكه استقبلت حزنو و دموعو في حضنها من غير كلام خلتو يطلع كل اللي جواه وكانت بطبطب عليه
الادهم القوي المغرور المتكبر بيبكي في حضن مليكه البنت البسيطه عديمه الخبره في الحياه والعلاقات الزوجيه ولا في الحب ادهم اول راجل تتعامل معاه وعن جداره واستحقاق كسبت الرهان اللي طلع ادهم منو خسران كان عايز يكسرها بس نيتها الطبيه
ودعائها لربنا انو يساعدها ويحفضها من جبروت ادهم
عجله الدنيا بتلف وعلي نياتكم ترزقون سواء طيبه ولا وحشه انها العداله الاهيه
اللي حصل لي ادهم ابتلاء يا ترا حايعرف يواجهو ولا مليكه حاتقدر تستحمل كل حاجه بتحصل حواليها في مده قصيره
حست مليكه ان ادهم استكان في حضنها ونام حاولت تبعد شويه
حطت راسو علي المخده وحست بي الم في دراعها وحاولت تطلع
فتحت الباب كان اكرم و رحيم
قام اكرم بسرعه يساعدها وهو شايف انها مش قادره توقف قفلت الباب
**مليكه اتفق مع الدكتور علي العمليه انا سيبتو نايم
**اكرم هو وافق بسرعه دي؟
**مليكه انت اكثر واحد عارف ادهم بس الحمدلله اقنتعو
**رحيم ايه سرك باتع كده عملتي ايه خلاه مش قادر يبعد عنك ؟؟
مليكه حاسه انها مش قادره تستحمل اي حاجه
اغمي عليها
**اكرم حاول يسندها دكتور بسرعه
شالها وداها اوضتها تحت نضرات رحيم اللي مش فاهم البنت دي عملت ايه في احفادو
مش عارف ياخد قرار صح وازاي ببعدها عنو مش هي دي اللي تكون مرات حفيدو واللي تشيل اسمو
بس حفيدو متعلق بيها وهو محتاجها في الوقت دا
الدكتور راح عند مليكه
**الدكتور هي اجهدت نفسها هي لسه طالعه من عمليه وأصلا هي ضعيفه جدا حاعلق ليها محلول
**اكرم لو سمحت يا دكتور هي ممكن تنقل لي اوضه ادهم؟؟
**الدكتور فكرنا في دا عشان حمايتهم حاضر حناخد السرير عندو في اوضه
**اكرم شكرا ليك ادهم قرر يعمل العمليه
**الدكتور كويس عشان مانضيعش وقت كل ما عمل العمليه بدري كل ما احسن
بعد كده ندخل في العلاج
وانا شايف ان المدام ليها تأثير عليه واهم حاجه هي نفسيه المريض
**اكرم ياريت تقول الكلام دا لي رحيم بيه
**الدكتور ان شاء الله
****************************
ايه رأيكم في موقف مليكه ؟؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك رد

error: Content is protected !!