روايات

رواية وقعت في غرامها الفصل الحادي عشر 11 بقلم نونا

رواية وقعت في غرامها الفصل الحادي عشر 11 بقلم نونا

رواية وقعت في غرامها البارت الحادي عشر

رواية وقعت في غرامها الجزء الحادي عشر

رواية وقعت في غرامها الحلقة الحادية عشر

في اليوم التالي
عند ديچا و جاسر
ديچا طلعت من بيتها وقفلت الباب ف نفس الوقت ال جاسر كان بينزل فيه ع السلم
ديچا بابتسامه/صباح الخير
جاسر ابتسم/صباح الفل
ديچا/رايح فين كدة
جاسر/رايح الشركه ال حمزه بيه سايبها فوق دماغي و هو عايش حياته مع مراته..بس يلا مش مشكله اهم حاجه انهم مبسوطين
ديچا ابتسمت/اه فرحت اوي لان خلاص هيفضلو سوا طول العمر
.هما يستاهلو بعض بصراحه
جاسر بص ف عنيها/وانتي برضو تستاهلي حد يكون بيحبك بجد
ديچا/انا؟ لاء انت عارف ان انا شايله الموضوع دا من دماغي .انت لسه عارفني امبارح ولا اي
جاسر/لاء بس يعني عندي يقين ان ممكن تغيري رايك ..ان شاءالله تغيري رايك
ديچا ابتسمت/اوك هروح شغلي انا بقي
جاسر/تحبي اوصلك
ديچا/لا ميرسي معايا عربيتي
جاسر ابتسم/اوك متنسيش بقي عزومه زوزو علشان متقتلناش
ديچا ضحكت/لا طبعا مقدرش انسي
ومشيت وجاسر بصلها
جاسر/ااه ياني ..تاعبني وبرضو عاجبني..مش هفقد الأمل برضو ي ديچا
ومشي
في فيلا حمزه
ف المضبخ بيعمل فطار وهو مبسوط وبيدندن اغاني
عائشه نزلت من فوق بعد ما اخدت شاور وغيرت هدومها
عائشه بابتسامه/صباح الخير
حمزه قرب منها/صباح الفل والياسمين وال ورد
وباسها
عائشه ابتسمت/اعملك قهوه معايا؟
حمزه قرب منها اكتر/لالا مفيش قهوه الا لما تفطري ..هعملك احلي فطار دلوقتى
عائشه بابتسامه/طب ما يلا اعملو
حمزه وهو باصص ف عنيها/منتي مجننه امي طول ما انتي جمبي مش هعرف اركز
عائشه حاوطت رقبته ب دراعها
عائشه/اساعدك طيب
حمزه حاوط وسطها وشالها وقعدها ع الرخامه
حمزه/لاء خليكي جمبي بس
وبعد عنها وبدأ يكمل الفطار
عائشه/هو انت هتروح الشغل النهارده؟
حمزه بخبث/اممم ..سهيله السكرتيره كلمتني وقالت لازم تيجي الشركه ضروري
عائشه بغضب/سهيله اه افتكرتها ..وهي مالها تطلب من تيجي لي هو مين شغال عند مين
حمزه بخبث/لاء هي شغاله عندي بس اكيد في شغل كتير علشان كدة بتطلب مني اجي..والا هيكون السبب اي
عائشه بغضب مسكت السكينه/والله العظيم ي حمزه اقتلك واقتلها ..انا مبهزرش انا اصلا مش مرتحالها من بدري
حمزه ابتسم ومسك ايدها ال فيها السكينه/ لا اعقل في اي انا بهزر
عائشه نزلت من الرخامة بغيظ/
ونا مبهزرش..عايز تروح الشغل روح …براحتك ..افطر مع نفسك بقي انا مش جايلي نفسك
وكانت هتمشي حمزه مسكها من وسطها وقربها منه
حمزه ابتسم /والله العظيم انا كنت بهزر .كنت عايزه اشوف غيرتك الحلوه دي
عائشه/
حمزه رجع شعرها ورا ودنها وباسها من خدها
حمزه/ انا اصلا واخد اجازه من الشغل .. انا وانتي مش هنتحرك من البيت دا اسبوع ..هحبسك جمبي ..وبعدين نطلع شهر عسل سوا ف المكان ال تختاريه
عائشه ابتسمت/بجد
حمزه ابتسم/اه بجد
عائشه بابتسامه حضنته وحمزه ابتسم وحضنها بقوه
عند سما و إياد
في الشارع وقفين جمب العربيه وفارشين الاكل ع شنطه العربيه وبياكلو شاورما
سما/وفي بعد يومين عيد ميلاد ساره صحبتي ..وهتيجي معايا
إياد وهو بياكل/في بنات حلوه؟
سما ضربته ل صدره/إياد اتلم
إياد ضحك/اي ي ستي ما تسبيني اعيش حياتي الاه . (وابتسم بخبث)وبعدين اكيد هيجي اليوم ال الاقيه في البنت ال بتمناها يعني
سما بغيظ/وانت مستعجل اوي
اياد/ايوا يعني لازم يكون في واحده ف حياتي و جمبي ..اشاركها كل حاجه
اخرج معاها .نتغدا سوا ..ناكل شاورما زي دلوقتي كدا
سما/لي هو انا مش ماليه عينك ولا اي .منا صحبتك بعمل نفس الحجات ال انت بتقول عليها دي
إياد ابتسم وقرص خدودها/انت انا مقدرش اعيش من غيرك ..وبعدين الشاورما دي اكلتنا انا وانتي بس مش هنشارك حد فيها
سما ابتسمت
إياد/اطلب لك شاورما تاني؟
سما مسكت بطنها/لا خلاص كدا انا مبقتش قادره اتنفس..بس بجد عم جابر بيعمل شاورما تحفه
إياد ضحك
بعد عده ساعات في الشغل عند ديچا
قاعده ف مكتبها بتشتغل وفجأه سرحت ف جاسر و ف ضحكته و عينه و ف كل الحجات ال حلوه ال بيعملها علشانها .واهتمامه بيها وبكل تفصيله تخصها صغيره او كبيره ..اهتمامه ب انها بتحب اي ويعمله وبتكره اي ويبعد عنه
وابتسمت وبعدين تداركت نفسها وحاولت تنفض الأفكار دي من دماغها
ديچا/ لالالا اكيد لاء ..اي ال انا بعمله دا ..ديچا ركزي ..من امتي ونتي بتفكري ف حجات غير الشغل
وتليفونها رن وكان جاسر
ديچا ابتسمت وردت
ديچا/الو
جاسر/يلا اجهزي هاجي اخدك ونروح ل ماما مفيش وقت للتفسير اتصلت بيا وبتقولي إياك تتاخرو
ديچا قامت/طب جاسر هروح البيت اغير هدومي بس وبعدين نروح
جاسر/مينفعش والله هنتأخر عليها وهنتهزأ .وبعدين انتي حلوه ف كل حلاتك مش مستاهله
ديچا ابتسمت
جاسر تدارك هو قال اي /احم ..مكنش قصدي يعني اقول بالضبط كدا بس ا
ديچا /فاهمه قصدك بس برضو مينفعش اقابل مامتك ل اول مره وانا مرهقه من الشغل ..هروح البيت اخد شاور واغير هدومي وتاخدني من هناك
جاسر/ماشي بس متتاخريش
ديچا ابتسمت/اوك
وبدأت تلم حاجتها علشان تروح البيت
في فيلا حمزه
في الغرفه حمزه نايم ف حضن عائشه وعائشه بتلعب له ف شعره
عائشه ابتسمت/انت هتفضل نايم كدا كتير؟ مش هنعمل الغدا ؟ انا جعت بصراحه
حمزه حضنها اكتر/انا مستعد افضل كدا طول حياتي..انتي مش متخيله حضنك دا بيعافيني و يريحني ازاي
عائشه ابتسمت/حمزه هو انت حبتني امتي؟
حمزه بصلها/اي السؤال الغريب دا
عائشه /لا ابدا مش غريب خالص .انا وانت اتجوزنا ف نفس اللحظه ال شفنا بعضها فيها ومكنش عندنا اي مشاعر اتجاه بعض .. وكنا مبنعملش اي حاجه غير اننا نتخانق ..ف بسأل يعني ف وسط كل المشاكل دي حبتني امتي
حمزه/من اول لحظه شفتك فيها وانتي عجبتيني.. كنت شايفك زي القمر وبعد فتره صغيره بدون اي مقدمات لقيت نفسي بحبك .. عايش طول حياتي لوحدي ف البيت دا وهو ضلمه و بارد ..ولما انتي جيتي حتي وانتي مش طيقاني نورتيه ومليتيه دفي.. وبقت بتتعبني فكره اني ارجع البيت ملقيكيش .. وتتعبني فكره انك ممكن تسبيني ..لاني خلاص مبقتش اقدر اعيش من غيرك . ولما قلنا هنتطلق قلبي كان هيطلع من مكانه اليوم دا ومنمتش من كتر التفكير.. تخيلي واحد عايش سنين من غير اهله ومن غير عيله ..فجأه ربنا بعتك ليا ..ف بقيتي انتي عيلتي الوحيده ..وبعدها اتأكد اني بعشقك مش حب بس..بعشق ضحكتك وبعشق عينك ال بتوهه فيها ونا ببصلها .وبعشق عصبيتك وبضايقك قصدا علشان اشوفها .. انتي عوض كبير ليا من ربنا .وعمري ما افرط فيكي ابدا
عائشه بابتسامه/اعتقد ان محدش ف حياتي حبني قدك ي حمزه
حمزه ابتسم وباس رقبتها وخدها
ونام ف حضنها تاني
حمزه/ وانتي ..حبتيني امتي .. ع حد علمي مكنتيش طيقاني غالبا
عائشه /ايوا مكنتش طيقاك ف الاول وانت عارف لي.. كنت شيفاك مغرور ومستفز وبتنجح تعصبني .. كان بابا وكل ال حواليا بيقولو قد اي انت كويس وكلك مميزات بس انا برضو كنت مصره ع الطلاق ..بس بعد كدة قدرت اشوف الحلو ال فيك ..وقدرت اشوف قد اي انت حنين وبتخاف عليا من اقل حاجه ..وبتغير عليا من اقل حاجه ..وبتقدر تمتص غضبي وتصالحني حتي لو انا الغلطانه.. كفايه انك اتحملتني واتحملت عصبيتي ومزهقتش مني ..كل الحجات دي خلتني احبك ..بابا طيب وحنين وبحبه اوي بس طول الوقت مشغول عني ف انت الوحيد ال قدرت تغرقني الحنيه والحب دة كله.. ويوم ما قلنا هنتطلق انا كمان قلبي وجعني ومعرفتش انام طول الليل حتي انا تعبت وجبتلي الدكتوره لسبب دا .. ولو كنا اطلقنا مستحيل كنت اقدر اعيش من غيرك.. ف انت ازاي بعد كل دا مش عايزني احبك
حمزه ابتسم وطلع من حضنها وقرب منها وباسها من شفايفها بكل حب وسرحو في عالمهم الخاص
اخر النهار
عند سما
صاحبتها سايقه و سما راكبه جمبها
ريم/مش انتي كنتي هتصالحيني ع احمد ي قذره .الواد مش معبرني برن عليه مبيردش
سما/احم ..ما انا كنت هعمل كدا already بس إياد قفش عليا ف مرحتش قابلته الصراحه
ريم /نعم يختي؟ ويقفش عليكي لي ..هو ال boy friend بتاعك؟ انتي مش قلتي لي أن انتو صحاب وبس؟
سما/ايوا ع فكره احنا صحاب وبس..مفيش اي حاجه من ال ف دماغك
ريم/لا واضح .
والعربيه فجأه وقفت
سما/اي وقفتي لي
ريم/I don’t know(مش عارفه ) وقفت لوحدها
وحاولت تدور العربيه ومشتغلتش
سما/ينهار ابيض هي جايه تقف ف نص الطريق..الشارع فاضي ومفيش حد .
ريم بتوتر/احم ..تقريبا كدا البنزين خلص
سما بعصبيه/نعم يختي؟ انتي ازاي تطلعي بينا من غير ما تتأكدي البنزين كامل ولا لا
ريم/اعمل اي طيب مخدتش بالي
ونزلوا من العربيه
ريم /هنتصرف ازاي دلوقتي ..الطريق فاضي تماما..ولو رنيت ع احمد مش هيعبرني
ورنت عليه وفعلا مردش
ريم/ماشي ي احمد ..ان ما وريتك
سما اول حد جه ف بالها إياد
ورنت عليه بسرعه
إياد رد/ايوا ي برنسيسه عامله اي
سما بتوتر/إياد انا كنت مع ريم صحبتي ف العربيه والبنزين خلص وحنا ف نص الطريق ومفيش اي حد الطريق فاضي..انا خايفه
اياد قام/طب اهدي متخافيش ..انتو خليكم ف العربية متطلعوش منها ابدا واقفلو الباب عليكم بالقفل ومتفتحوش مهما حصل ..وابعتي اللوكيشن انا دقايق وهكون عندك
سما هزت راسها بموافقة/ اوك
وقفلت وبعتت له اللوكيشن
سما/متقلقيش إياد جاي ..وقال لنا اركبوا العربيه واقفلو ع نفسكم ومتفتحوش مهما حصل
ريم/ي ماما انتو بتوتروني لي ..هيحصل اي يعني لو مقفلناش الباب
سما بعصبيه/والله بصي حواليكي ي هانم الطريق مقطوع اغلب الوقت ومفيش حد زي ما انتي شايفه والدنيا هتليل .ومنطقه مفهاش صريخ ابن يومين يعني لو حد اتعرضلنا وصوتنا من هنا ل بكره ابقي قابليني لو حد لحقنا
ريم /خلاص خلاص اهدي فهمت ..انا اسفه كله بسببي اصلا.
وركبو العربيه وقفلو ع نفسهم
عند ديچا و جاسر
وصلو بيت عيله جاسر
ونزلوا من العربيه
جاسر ابتسم/تعالي اتفضلي
ديچا ابتسمت
ودخلو البيت وكان في استقبالهم زينب الام و الاب محمد
محمد/اهلا وسهلا اتفضلو
زينب بابتسامه/اهلا بيكو ي حبايبي
جاسر ابتسم/دي ماما زينب ..ودي ديچا ي ماما
ديچا بابتسامه/ازي حضرتك ي طنط
زينب بابتسامه سلمت عليها وحضنتها/ اهلا بيكي ي حبيبه قلبي..زي القمر مشاء الله
ديچا ابتسمت
جاسر/و دة بابا محمد
ديچا بابتسامه سلمت عليه/ازي حضرتك
محمد ابتسم/زي الفل ي بنتي ..انتي عامله اي
ديچا/الحمد لله
جاسر/وحشاني ي زوزو والله انتي وبابا
زينب/لو كنت بتيجي تشوفنا ي اخويا مكناش وحشناك . دا انت حسابك معايا بعدين
جاسر/ها تحبي تهزأيني اكتر من كدا قدام ديچا ولا كفايه كدا النهارده
ديچا ضحكت
زينب ابتسمت/لا خلاص كفايه علشان خاطر ديچا بس
محمد/تعالو نقعد واقفين لي
زينب/لا نقعد اي يلا ع السفره الاكل جاهز ..دا انا عملتلك شويه اكل ي ديچا تاكلي صوابعك وراهم
ديچا ابتسمت/انا مكنتش عايزه اتعب حضرتك بس
زينب/تعبك راحه ي روح قلبي
جاسر ابتسم
وراحو عند السفره وكان عليها جميع انواع المحاشي ولحمه وفراخ
جاسر/الله الله اي كل الاكل الجامد دا ..والله اكلك وحشني ي زوزو
وبدأ ياكل
زينب/ما انت خاسس ي حبه عيني.. من وقت ما سكنت بعيد عني وانت متغير ..طبعا منت مقضيها زفت دلفري
محمد/امك مش هتسيبك هتطلع عليك القديم والجديد..ع عينها سيباك تسكن بعيد عنها اصلا
زينب/ايوة طبعا ..يرضيكي ي ديچا يسيب حضن امه حبيبته ويروح يسكن ف بيت تاني. دا مكنش بيجب كوبايه المايه لنفسه . بياكل ويشرب ازاي
ديچا/والله ي طنط انا لحد دلوقتي مش فهماه ..لي سايب اهله وجاي يسكن هنا
محمد بص ل جاسر وغمز له/بس انا عارف
جاسر شرق وكح
زينب صبتله مايه بسرعه /ي حبيبي .خد خد اشرب
ديچا/انت كويس؟
وشرب مايه
جاسر/احم . اه اه كويس ..انت بقي عارف اي ي حج
محمد/عارف لي سبتنا وسكنت بعيد …بس متقلقش عمري ما اروح اقول
جاسر /اه الله يسترك استر عليا
زينب ل ديچا/ كلي ي حبيبتي متتكسفيش ..انا عامله كل الاكل دا علشانك..دا انتي طلعتي زي القمر ..لعلمك جاسر حكالي عنك كتير
ديچا ابتسمت/بجد
جاسر /ايوا ايوا يعني انتي عامله كل الاكل دا علشانها وانا مليش لازمه جاي عياقه وخلاص
زينب ابتسمت/ يواد دا انا مقدرش اعيش من غيرك
جاسر باس خدها
محمد/ايوا ايوا مبتقدريش تعيشي من غيره ونا كيس جوافه قاعد مليش لازمه
جاسر/ياربي هيولع من الغيره
محمد/اتلم ياض
زينب ل محمد/ انت ملكش لازمه ؟ دة انت من غيرك البيت دة ميسواش ..انا نفسي مسواش حاجه من غيرك
محمد ابتسم وباس ايدها
جاسر/الله الله ع الرومانسيه ..شكلي لما مشيت عملت لكم خدمه كبيره وسبت لكم برااح
محمد /اه بصراحه
جاسر ضحك
وديچا بصت لهم وابتسمت ..عمرها ما حست بجو العيله الحلو اوي دا
ديچا/ربنا يخليكم لبعض يارب
زينب ابتسمت/ تسلميلي ي حبيبتي ..يلا كلي اكلي معجبكيش ولا اي
ديچا/ابدا والله دا تحفه تسلم ايدك ..تعرفي انا مكلتش محشي من زمان
محمد/اي دة .لي كدة مبتحبوش ولا اي
ديچا/لا بالعكس بحبه جدا بس ماما مش من النوع ال بيحب يتعب نفسه ف تنضيف وطبيخ .بالنسبه لها كلام فارغ .ف كانت بتعمل لنا اكل سريع بس ولما كبرت شويه بابا توفي وهي اتجوزت واحد تاني وسافرو ف قعدت لوحدي. ولما اشتغلت مكنش عندي وقت ابدا اقعد اعمل محشي وكدة ف مكنتش باكله ..مع اني بفتقد بابا الله يرحمه وامي ال شبهه مش ف حياتي ..بس بصراحه اونكل سالم وهدي ام عائشه عوضوني كتير اوي عنهم ..بعتبرهم عيلتي التانيه
زينب/اولا ربنا يرحم بباكي يارب ..ثانيا بقي انا من هنا ورايح مامتك التانيه و اي وقت تحتاجي حاجه تجيلي فورا ولو نفسك ف المحشي اي وقت تيجي تطلبيه مني واعملهولك من عنيا
محمد/اعتبرينا عيلتك من هنا واريح. انا كمان هزعل اوي لو عرفت انك احتاجتي حاجه ومجتيش لينا اول ناس
ديچا ابتسمت/ربنا يخليكم بجد انا مش عارفه اقولكم اي ..شكرا
جاسر بص ل ديچا ف عينها وابتسم
و زينب ومحمد ملاحظين نظراته وليها وبصو ل بعض وابتسمو
محمد بصوت واطي/ابنك مفضوح
زينب ابتسمت/خدت بالي..يارب يحقق لك ال ف بالك ي ابني ي نور عيني يارب
عند حمزه وعائشه
ف المضبخ بيجهزو الاكل
حمزه بيضبخ وعائشه واقفه جمبه بتساعده
حمزه وهو مشغول بتجهيز الاكل/هاتي خيار وقطعيه
عائشه /اووك
وجابت خيار من التلاجه وغسلته وبدأت تقطع فيه
عائشه /احم حبيبي
حمزه ابتسم/نعم ي روح قلبي
عائشه/ما تحكيلي عن ايكساتك كدا ..البنات ال ارتبطت بيهم قبل ما تعرفني
حمزه /احم..اي ال جاب الموضوع ف بالك فجأه
عائشه وهي بتقطع الخيار /لاء مش فجأه ولا حاجه ..انا بس جالي فضول اعرف بس ..ونا مش هزعل ولا حاجه صدقني
حمزه/ما بلاش ي عائشه ..مش عارف لي قلقان منك
عائشه بصت له وابتسمت /صدقني مش هزعل ..وبعدين احنا لازم نعود بعض ع اننا نبقي صحاب قبل ما نبقي متجوزين..ف يلا احكي انا سمعاك
حمزه/عايزه تعرفي انهي واحده فيهم
عائشه/هما كتير !!! كام ايكس يعني
حمزه/مش فاكر بصراحه
عائشه بغيظ/ من كثرهم طبعا مش فاكر..اممم كمل..احكيلي عن اخر واحده مثلا
حمزه/هما كلهم كانو مجرد تسليه مش أكتر يعني عمري ما شفت واحده فيهم تستاهل تبقي مراتي .. واخرهم واحده اسمها مي . انفصلنا من سنه
عائشه بغيره/ميي ..وفاكر اسمها كمان ..مشاء الله منستهاش يعني
حمزه/عائشه انا قلت لك بلاش وانتي مصره تعرفي ..بلاش احسن خلينا نكمل عمايل الاكل لأنك زمانك جعتي ..يلا ي حبيبتي
عائشه بجديه/حمزه كمل ..سبتو بعض ليه
حمزه قرب من عائشه/منا قلت لك ملقتش واحده حلوه تخطف قلبي زيك
عائشه من غير ما تبص له/بس انت لسه فاكر اسمها ولسه فاكر انفصلتو امتي ..يعني هي ف بالك
حمزه /ارفعي راسك بس وريني عينك الحلوه دي
عائشه بصت له
حمزه/انا افتكرت اسمها بالصدفه كدة والتاريخ قلته تقريبا مش فاكر امتي بالضبط..لان هي ولا ف بالي ولا اي بنت تقدر تشغل تفكيري غيرك ..انا بفكر فيكي انتي وبس وبعشقك انتي بس ومبقدرش اعيش من غيرك ..و اي بنت دخلت حياتي كان مجرد تسليه. انا عمري ما حبيتها ولا عمري حبيت ولا هحب حد قدك
عائشه ابتسمت/بجد
حمزه ابتسم/بجد
عائشه باسته من خده وحضنته
حمزه حضنها بقوه وابتسم
حمزه /ويكون ف علمك انا مش هقع ف الفخ دة تاني ..انك تقنعيني احكيلك عن ايكس من اكساتي وان انتي مش هتزعلي وكل الكلام دة..ضحكتي عليا مره ومش هتكرر تاني.
عائشه ضحكت وطلعت من حضنه
حمزه/يلا نحط الاكل
وبدأو يحطو الاكل ع السفره
عند سما و ريم
ف العربيه
ريم بعصبيه ف الموبايل/انا بجد مش مصدقاك ..مبتردش عليا كل دة افرض واقعه ف مصيبه ..بقي سما واياد صحاب بس مجرد صحاب واول ما يعرف انها محتاجاه يسيب ال ف ايده ويجيلها جري ..ونا وانت مخطوبين .وارن عليك كل دا متعبرنيش
احمد/خلاص قلت انا ف الطريق وجايلك اهو .
ريم/ان شاءالله عنك ما جيت اصلا إياد جاي ياخدنا
احمد/ا
ريم قفلت ف وشه
سما/سمعتي الراجل مرشح ربع ساعه
ريم/يستاهل اكتر من كدا دا مستفززز . افرض كنت مخطوفه يعني ميردش علشان متزفتين متخانقين
سما/وجهه نظر
وحد خبط ع ازاز العربيه سما و ريم اتخضو
سما/ي ماما
اياد/افتحو دا انا
سما /إياد
ونزلوا من العربيه
سما/اخيرا جيت
إياد مسك ايدها/انتي كويسه ..حد جه ناحيه العربيه؟
سما/متقلقش ..انا كويسه ومحدش جه جنبنا الحمد لله
إياد بص ل ريم/اعتقد انتي ريم ..انتي كويسه؟
ريم بابتسامه سلمت عليه/ايوا انا ريم
إياد ساب ايد سما وسلم عليها
اياد/ونا اياد
ريم ابتسمت/اه عارفه..سما حكيت لنا عنك كتير
ريم همست ل سما/دا زي القمر يخربيته
سما ب نفس الهمس/طب اخرسي هيسمعنا
ريم بنفس الهمس/شفتيه خاف عليكي ازاي..دا جمال وحلاوه دا لقطه ي بنتي
اياد/ لو خلصتو همس ..يلا علشان اوصلكم
ريم/انا احمد جاي ياخدني
واحمد جه ونزل من العربيه
ريم/اهو شرف
احمد /انتو كويسين ي ريم انني وسما
ريم /اه ي بيه إياد صاحب سما جه قبلك
سما /احم . دا احمد ي إياد هو وريم صحابي من زمان و دا إياد ي احمد صاحبي برضو
احمد سلم عليه/اهلا وسهلا
سما/مجاش فرصه اعرفكم ع إياد بس ف عيد ميلاد ساره هنتقابل واعرفه ع الباقيين
إياد خمن أن دا احمد ال كانت راحه تقابله/اهلا بيك
اياد/يلا ي سما اوصلك
سما/اه يلا
وخدت شنطتها من عربيه ريم
سما/باي ي جماعه
ريم/باي
وركبو العربيه ومشيو
ريم/وانت ..توصلني وملكش دعوه بيا تاني
احمد/لا والله ؟
ريم/ايوا..اعتبرني ميته دلوقتي
.لاني كان ممكن كنت بموت ومتصله بيك تنقذني وانت مردتش عليا
احمد/ديما اوفر كدا ديما اوفر..يلا نمشي
ريم خدت شنطتها وقفلت ال عربيه كويس وركبو عربيه احمد ومشيو
عند سما واياد ف العربيه
إياد وهو سايق/احم دا احمد ال جبتي سيرته قدامي قبل كدا
سما/ اه هو
اياد/اممم
سما/و دي ريم خطيبته
إياد بخبث/يااه يخساره ..ريم طلعت مرتبطه..اصلها عسوله اوي
سما بغيظ/اه معلش حطمنا طموحك طلعت مرتبطه
اياد حب يختبر غيرتها/يخساره ..خلاص ف عيد ميلاد ساره ان شاءالله اكيد عندك صحاب بنات حلوين كدة..صحبك برضو سنجل المفروض تساعديه يلاقي حب عمره
سما بغيره حاولت اخفائها/عيني حاضر
إياد /يعني مش هتغيري عليا؟
سما/لا طبعا احنا صحاب اغير لي؟
اياد/بقي كدة؟ طب تمام اوي طالما احنا صحاب يبقي تمام

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع حلقات الرواية اضغط على : (رواية وقعت في غرامها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *