روايات

رواية لما أنت الفصل الرابع 4 بقلم دنيا محمد

رواية لما أنت الفصل الرابع 4 بقلم دنيا محمد

رواية لما أنت البارت الرابع

رواية لما أنت الجزء الرابع

لما أنت
لما أنت

رواية لما أنت الحلقة الرابعة

تاني يوم الصبح صحي سيف من نومه وكانت همسة نايمه في حضنو ابتسم وافتكر ازاي هي كانت جميلة ورقيقة وانها فعلا احلي من ميت واحدة يعرفها قرب منها وباسها علي خدها
همسة بضيق.. بس بقا عايزة انام
سيف بضحك.. تنامي اي تاني احنا بقينا بعد الضهر.
همسة بنوم.. مش قادرة عايزة انام
سيف بوقاحه.. الصراحة حقك
همسة بتحذير.. بطل قلة ادب
سيف شدد علي حضنها.. طيب يلا قومي عشان تستحمي
همسة بكسوف.. لا قوم انت الاول
سيف بخبث.. ليه ي حياتي
همسة.. يووه ي سيف يلا بقا
سيف بضحك.. خلاص حاضر
وقام سيف من علي السرير ودخل الحمام وهمسة لبست روب واستنتو يخرج
خرج سيف وهو لابس بنطلون بس
همسة دخلت تستحمي وسيف لبس تيشرت وسرح شعره وحط برفان
همسة خرجت وهي بتمشي بتعب
سيف مسك ايديها وباسها.. تعبانه ي حبيبتي
همسة.. لا هو شوية بس وهبقا تمام
سيف.. طب يلا عشان نطلع نفطر مع ماما
همسة.. سيف.. هي فعلا شهد احلي مني ونت بتحبها
سيف بتنهيدة.. لا طبعا ي همسة انتي مفيش اجمل ولا احلي منك انتي زي القمر ونا مبحبش شهد انتي عارفة اني كنت ببقا مصاحب البنات دي تسلية مش اكتر
همسة بهدوء.. وهتفضل مصاحبهم؟!
سيف.. بعد ما بقيتي علي ذمتي مفيش حد هيخصني
انا بحبك من ونتي قد كده ي همسة وكده ولا كده كنتي هتبقي ليا
همسة.. اكيد مانت مكنتش هتحب اني اكون لحد تاني ويلمسني
سيف قرب منها بعشق وقال.. بحبك من ونتي ف اللفة ومكتوبة عليا ومربيكي بايدي اديكي لواحد تاني مضمنش يحافظ عليكي فعلا ولا لاء وبعدين انتي ل سيف وبس فاهمة
همسة هزت رأسها بابتسامة
وطلعوا مع بعض عشان يفطرو
سميحه بحب.. صباح الخير ي ولاد
سيف.. صباح النور ي ماما معلش نمنا وصحينا متاخرد.
سميحه.. براحتكم ي حبيبي انهاردة صبحيتكم اصلا ياعني تصحو وقت ما تحبو
همسة.. منقدرش نسيبك تفطري لوحدك ي خالتي
سميحه بحب.. حبيبة خالتك انتي
وفعلا قعدوا يفطرو
سميحه.. ام ياسر صاحب السوبر ماركت هتيجي تباركلكم كمان شوية
همسة.. ماشي ي خالتي مع انها مكنش لازم تتعب نفسها كفاية الي عملتو يوم الفرح
سميحه بضحك.. دانتي قضتيها رقص يابت انما اي تحفه
سيف بتركيز.. هي بتعىف ترقص
همسة اتوترت وردت سميحه
_طبعا بتعرف ترقص دي طلعت اي حكاية ف الرقص
سيف بخبث.. امم هنشوف
سميحه.. والواد هيثم ماسك الورشة انهاردة ولا ايه ي سيف
سيف.. ايوة ي ماما هيفضل ماسكها اسبوع كده عشان انا لسه عريس بقا
سميحه.. ربنا يسعدك يابني
في الورشة كان هيثم بيشتغل ولابس فنلة قط وعرقان وعضلات جسمو الواضحه
دخلت عليه بنت
هيثم بضيق.. نزلتي لي
يارا برقة.. كنت عايزة اتفق معاك علي انك تصلح موتسيكل خالي بس
هيثم.. خلاص ماشي خلي خالك يكلمني بس اي حاجة تعوزيها قوليلي اجبهالك متنزليش
هزت راسها يارا بكسوف
هيثم.. يلا ي نبض قلبي اطلعي بيتك
يارا ابتسمت وطلعت
(هيثم بيحب يارا من زمان بس لسه مش جاهز للتقديم ليها مستني شوية وقت وياخدها)
فوق كان سيف في اوضتو بيكلم شهد ودخلت همسة وجايبة ليه عصير وليها
سيف.. يابنتي بقولك اسعد ايام حياتي هي دلوقتي
سيف.. طبعا دي احسن واحلي اختيار
شهد بغيظ.. امم طيب هسيبك معاها بقا
سيف. ماشي سلام
همسة.. جرا اي ي استاذ سيف هو انا لزمتي اي لما انت بتتكلم معاها
سيف.. همسة شهد مليش علاقة بيني وبينها كبيرة هي صديقة مش اكتر
همسة هزت راسها بزعل
سيف خدها ف حضنو.. والله العظيم بحبك ي همسة مبحبش قدك وعمري نا هخونك ولا خونتك
همسة.. خلاص ي سيف مش زعلانه بس انت حط نفسك مكاني شوفتني بكلم واحد وبقولو
قاطعها سيف بحدة.. عمرك نا هتكلمي واحد لاني هكسر*لك عضمك فيها ثانية انا مربيكي علي حاجة معينه
همسة.. انت اول راجل فتحت عيني عليه ي سيف
سيف بغمزة.. بمناسبة الكلام الجامد ده هقوم اختارلك حاجة حلوة وترقصيلي
همسة بكسوف.. لالا ونبي بلاش
سيف.. خلص الكلام خلاص وهترقصي
همسة وشها احمر
وسيف قرب من الدولاب واختار فستان احمر قصير شوية وقط
سيف. يلا خشي الحمام البسيه
همسة اخدتو بكسوف بعد محايلة ليها ان مينفعش
وخرجت
سيف بانبهار.. ملبن يابت لا حقيقي فورتيكه
همسة بكسوف.. سيف بلاس الرقص
سيف جاب حاجة وحطها علي وسط همسة وربطها
سيف بهمس.. دي عشان تعرفي ترقصي ومد ايديه فتح الاغاني وفعلا بدأت همسة ترقص بخجل وبعدين نست نفسها وبقت ترقص بكل مهارة
سيف بانبهار.. بترقصي احسن من الرقاصة نفسها وبعدين اتعلمتيه فين
همسة بكسوف.. من. نفسي
سيف قرب منها وبا*سها.. قمر ي روحي.
وشالها وحطها علي السرير بحنيه
عند شهد
شهد.. لا انا لازم اندمو واخليه يبقا ليا
صاحبتها.. هتعملي اي ياعني ي شوشو
شهد بخبث.. لسه هفكر و

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية لما أنت)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *