روايات

رواية احببتها سرا الفصل الثالث عشر 13 بقلم ياسمين عماد

رواية احببتها سرا الفصل الثالث عشر 13 بقلم ياسمين عماد

رواية احببتها سرا البارت الثالث عشر

رواية احببتها سرا الجزء الثالث عشر

رواية احببتها سرا
رواية احببتها سرا

رواية احببتها سرا الحلقة الثالثة عشر

بعد مرور شهر ونص ع وفاة حازم
يارا: بقالك شهر ونص بتقولي اصبري اصبري لا عاوز تنفذ الي ف دماغك ولا تقولي الخطه
ياسين: قولتلك اصبري قربنا كام يوم واسر هيبقي ف ايدك
ابتسمت يارا بخبث: اذا كان كام يوم نستني مفيش مشاكل
🌺🌺🌺🌺🌺
اسر: يلا ي فرح هنتاخر ع ميعاد الدكتور
فرح: يلا… وعد انت ولؤي خلي بالكوا من مازن وبطلوا محن شويه (اتخطبوا)
لؤي: كانك انتي واسر مش بتبطلوا
اسر: اتلم ي لؤي بدل ما زعلك
لؤي: وتزعل لي انا هسكت احسن
وعد: يلا ي روح قلب خالتوا تعالي اقعد جمبي
لؤي: محدش روح قلبك غيري انا
مازن بطفوله: لا خالتو وماما الاتنين يحبوني وانت بابا لا ثح ي خالتو ثح ي ماما
فرح: صح
اسر بصلها
فرح: قصدي انتوا الاتنين بصلها تاني
فرح: بس بابا شويتين
ضحكوا ع فرح
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 

روح: لولو
علي: قلب لولو من جوه
روح: عاوزه اكل كشري
علي: انتيييي مش بتبطلي كشري
روح: بدمنه بس مش زي ما بدمنك
علي: اوعي تتهور ي علي اوعي قومي اجبلك كشري روح وانتي ساكته
🌺🌺🌺🌺🌺
كاريمان كانت سرحانه
نهي قعدت جمبهااا: مالك
كاريمان: ممكن احكيلك ع سر
نهي: انا زي اختك ي كاريمان زي ما ياسر اخوكي
كاريمان بابتسامه: بصراحه جلال كان خاطب بنت صحبتي هي كانت بتعشقه بس هو مكنش بيحبها كان مجبور عليها ولما شافني يومها عجبته وكدا ودخل كلمني وفضلنا نتكلم وضميري و جعني بصراحه لانها صحبت عمري ف بطلت اكلمه وبقت بتجاهله بس هو اتجنن طبعا وفسخ خطوبته منها وانت عارفه الباقي….
نهي: المفروض تعتذري منها لان الي حصل فيها مش قليل واتفهيما الي حصل لان ف دماغها دلوقت انك خنتوها
كاريمان: ياريت اقدر اصولها بس.. شكرا عل…
نهي: ااااههههه الحقوني بولد
كاريمان: ياسرررر
ياسررنزل بسرعه
واخدها المستشفي
🌺🌺🌺🌺🌺

 

الدكتوره ل اسر: اظن المدام حامل ف تؤام
اسر بفرحه: بجد ي دكتور
فرح: بنتين ولا ولدين ولا الاتنين
الدكتوره: بنت ولد
فرح: الله
دكتوره: المهم الفتره الجاي تهتمي باكلك كويس لان دول تؤام ومحتجين تغذيه حلوه
اسر: ان شاء الله
الممرضه: ف حالت ولاده ي دكتوره
دكتوره: حاضر جايه حالا بعد اذنكم
اسر ساعد فرح وباس ايدها وطلعوا لقو ياسر قاعد
اسر: اي داا نهي بتولد
فرح: شكلها كداا
ياسر: انتوا عرفتوا
اسر: لا كنا بنعيد الكشف بس اخيرا انثي الفيل هتولد
ياسر: تخيل دي باينها كانت مستحليه الموضوع
فرح: عيب دي نهي دي قمر
اسر قعدها ع الكرسي وفضل يهدي ف صاحبه المتوتر
كاريمان: ازيك انا كاريمان
فرح: وانا فرح

 

كاريمان: غريبه انا حاسه اني اعرفك او شوفتك قبل كدا
فرح: وانا كمان
ف نفس الوقت: كاريمان فرح
حضنوا بعض: انتي كنتي مختفيه فين كل ده
كاريمان: انتي متعرفيش
فرح: لا اعرف اي
كاريمان: جلال.. ي بقي جوزي
فرح بصدمه: انتي انتي ي كاريمان تعملي ف روح كدا
كاريمان: والله غصب عني وحكتلها الي حصل
فرح: لازم تقوللها الحقيقه وتفهميها لانها فاهمه غير كدا
كاريمان: انتي متعرفيش مكانها طيب
فرح: بعد مانطمن ع نهي هوديكي ليها
كاريمان بابتسامه: شكرا
علي: الو ايواا ي اسر
اسر:….
علي: جايين حالا
روح: ف اي
علي: نهي بتولد
روح: اخيرا طب يلا بسرعه
🌺🌺🌺🌺🌺

 

ساره وسيليم ف كافيه
ساره: قدرت توصل لحاجه
سيليم: لسا
ساره: انا بجد خايفه عليهم
سيليم: متخفيش انشاء الله خير
ساره: ان شاءلله
سيليم: عاوز اقولك حاجه تانيه
ساره: اييي
سيليم: اناا بحبككك
ساره: اي
سيليم: انتي بجد غيرتي حياتي كلها من بعد ما عرفتك
ساره: مش كنت بتحب فرح
سيليم: كنت بس دلوقتي قلبي وعقلي كله ليكي
ساره: وانا بحبك
سيليم: مسمعتهاش تاني معلش
ساره بخجل: وانا بحبك
ابتسم ليها سيليم
الدكتور: مبروك جابت بنت
ياسر: الحمدلله هي كويسه ي دكتور
الدكتور: ايواا
ياسر: ممكن ادخلها
الدكتور: ننقلها ف غرفه عاديه الاول
ياسر: تمام

 

اسر حضنه: مبروك يصحبي
ياسر: الله يبارك فيك وعقبال فروح
اسر: يارب
لؤي: مبروك ي سو
ياسر: الله يبارك فيك ياحبيبي
ياسين حضن ياسر: مبروك ي غالي
ياسر: الله يبارك فيك ي اخويا
دخلوا ل نهي
ياسر باس ايدها
نهي: وريني بنتي
ياسر اخدها من كاريمان:
سمي الله
نهي: بسم الله
الله عسل شبه ابوها
لؤي: ي قوم نحن هنا
ياسين: هتسموها اي
ياسر بص ل نهي وابتسم
: كاريمان
كاريمان: اي
نهي: اسمها كاريمان
ابتسمت كاريمان بدموع ل اخوها ونهي

 

علي: مبروك ي نهي انت وياسر
روح دخلت
كاريمان: روح
جلال: روح
روح: انتتم
____________________
&تتوقعوا روح هتسامحهم؟
&واي خطه ياسين؟&وهتفرق بينهم بجد؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها سرا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *