روايات

رواية عبدالرحمن وجنى الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية عبدالرحمن وجنى الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية عبدالرحمن وجنى البارت الخامس عشر

رواية عبدالرحمن وجنى الجزء الخامس عشر

رواية عبدالرحمن وجنى الحلقة الخامسة عشر

جني قاعده بتبص علي عبد الرحمن الي سابها ونام برضو فضلت تفكر لحد ماجتلها فكره
جني بصويت: عبد الرحمن الحقني بولدد
عبد الرحمن قام بخضه: مفتاح العربيه فين وو ثانيه واحده انتي ف الشهر التالت اصلا
جني فضلت تضحك عليه: مش قادره شوفت اديني قومتك اهو
عبد الرحمن بصلها بحده: طب تعالي ناامي بدل مازعلك ي بتت
جني بصتلو بخوف وارحت نامت علي السرير وعبد الرحمن خدها فحضنو ونامو هوما الاتنين
*************
شيمااء: ي محمد تعلااا بقولكك انا زهقت من القاعده لوحدييي
محمد: ي بنتي ورايا شغل هخلصو وهاجي اقعد معاكي
شيماء بزعل: كل يوم بتقول كداا
محمد قفل اللاب الي كان بيشتغل عليه وقام قرب منها وخدها ف حضنو
محمد بحب: خلاص ي حببتي خلصت اهو في اي
شيماء بصتلو بحب: تعلا عملالك مفجاه
طلعو بره ولاقاها محضره قاعده رومانسيه
************
تاني يوم الصبح
عبد الرحمن قام لقي جني لسه نايمه سابها وطلع ل مامتو
عبد الرحمن: صباح الخير ي امي
ام عبد الرحمن بحنيه: صباح الفل ي حبيبي… جني عامله اي دلوقتي
عبد الرحمن بتعب: اهي نايمه جوه
ام عبد الرحمن: معلش ي حبيبي خير… ادخلها انتا عشان لو صحيت وانا هخلص الفطار و هندهلك
****************
احمد قام ملقاش وفاء جمبو طلع هدوم ودخل الحمام استحما وخرج لقاها واقفه ف المطبخ راح حضنها وباسها علي خدها
احمد بحب: صباح الخير ي حببتي
وفاء بإبتسامه: صباح الورد
احمد: انا ماشي ي حببتي عشان ورايا شغل
وفاء بستغراب: هتمشي من غير ماتاكل
احمد بإبتسامه: مش مشكله هاكل في الشغل
احمد مشي و وفاء خدت نفس عميق و كملت تحضير الأكل
***********
عند ادم و حبيبه
ادم بيهز فيها: قومي بقاااا
حبيبه بتعب: سيبني عايزه انااام
ادم بقلق: مالك ي حبيبه
حط ايدو علي جبينها لاقاها سخنه
ادم بخضه: انتي مولعه
قام جاب كمدات و حطها علي جبينها عشان تنزل الحراره
بعد شويه حبيبه فاقت لقيت ادم ماسك ايدها
حبيبه حاولت تقوم و ادم منعها: اي الي حصل
ادم بحنيه: تعبتي وحرارتك عليت ارتاحي وانا هقوم اجيب الأكل
************
شيماء ركبت العربيه وراحت الشركه ودخلت مكتب محمد
محمد: تعالي ي حببتي
شيماء بتعب: انا غلطااانه بجد ماعتش عايزه اشتغل ونبي
محمد بضحك: قولتلك لا من الأول قعدتي تعيطي عشان تنزلي الشغل
شيماء: خلاص غيرت راي مش هاجي الشغل تاني
محمد ضحك اكتر: هترجعي تعيطي تاني عشان تنزلي الشغل
شيماء: لا سدقني مش هقولك عايزه انزل الشغل تاني
محمد: خلاص متزعليش ارجعي البيت وانا هخلص واجي
************
عبد الرحمن كان نايم وحاطت دماغو علي رجل جني
جني: عبد الرحمن انا نفسي اكل منجا و شيبسي الي هوا ب الشطه دا
عبد الرحمن بقرف: اي الميكس داا
جني: قوم ونبي هاتهم وتعلا نفسي فيهم
عبد الرحمن قام خرج من الاوضه
ام عبد الرحمن: رايح فين ي حبيبي
عبد الرحمن: جني بتقول نفسها ف منجا وشيبسي مش عارف اي دا
ام عبد الرحمن: لا دي بتتوحم روح هتلها الي طلبتو مهما كان غريب بس هيا هتاكلو
عبد الرحمن بصبر: حاضر ي امي عايزه حاجه اجيبهالك وانا جاي
ام عبد الرحمن بحنيه: سلامتك ي قلب امك
عبد الرحمن نزل جاب الحاجه الي جني طلبتها وطلع ادهالها وقاعد بيبص عليها وهيا بتاكل
جني بضحك: جرب سدقني طعمو حلو
عبد الرحمن: لا ي حببتي كلي انتي بألف هنا
**************
حبيبه: يووه بقاااا نزلني ي ادم
ادم رماها علي الأرض
حبيبه بوجع: يخربيتك قولتلك نزلني مش تحدفني
ادم فضل يضحك عليها
حبيبه بوجع: ااه ي ضهرييي
ادم بضحك: احسن تستاهلي
حبيبه: تعلا ي رخم اسندني مش قادره اقوم ضهري بيوجعني
ادم شالها و حطها علي السرير
***********
محمد ببرود: الو… ايوا في اييي…. طيب انا جاي اهو
؟؟: الزعيم وصل ي رجاله
محمد ببرود: ازيك ي نور
نور باحترام: ف نعمه ي زعيم
محمد: بقالي فتره بعيد عن المافيا من ساعت مارجعت مصر
نور باحترام: كل حاجه متظبطه ي زعيم ووو……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عبدالرحمن وجنى)

اترك رد

error: Content is protected !!