روايات

رواية الضابط والدلوعه الفصل الثاني عشر 12 بقلم ياسمين سالم

رواية الضابط والدلوعه الفصل الثاني عشر 12 بقلم ياسمين سالم

رواية الضابط والدلوعه البارت الثاني عشر

رواية الضابط والدلوعه الجزء الثاني عشر

رواية الضابط والدلوعه الحلقة الثانية عشر

سيف عمل العشاء الرومانسي وبعت لميرنا الفستان والعنوان عشان تروح
وميرنا. عشق أنا مش عارفه مين الي باعت دول أنا مش فاهمه
عشق دول مبعتنلي واحده كده بيعكسني يا ميرنا طول عمرك انتي الي بتربي الشباب الي بيعكسوني لازم تلبسي وتروحي وتهزئي يا ميرنا بما انك رائده في الشرطه وبتعرفي تضربي أنا مش بعرف بليز يا ميرنا روحي
ميرنا بس خلاص وجعتي دماغي
انتي بتقوليلي عليكي انتي دا ممكن تضربني يا أنا مش هتعرفي تضربي
عشق. ما انا لسه تعبانه من العمليه بليز بقي يا ميرنا
ميرنا. خلاص بطلي هروح وامري الله
عشق حبيبتي يا قمر يا احل اخت في تركيا
ميرنا علي فكره احنا في مصر مش تركيا😂😂😂😂
عشق علي فكره انتي برده سيبتي الكلام الحلو دا كله ومسكتي في تركيا
ميرنا ههههه 🤣 خلاص يالي اطلعي بقي عشان اغير
عشق اوكشي يا حب
وميرنا جهزت نفسها وكانت كالملاك كانت قمر جدا جدا
عشق بتصفير إوعي ايه القمر دا انتي مصدقتي
ميرنا يعني ادخل اقلع وماروحش
عشق. خلاص انتي ما بتصدقي
ميرنا طيب أنا نزله ماشفتيش سيف يوصلني
عشق. واشمعنا بقي سيف
ميرنا بتوتر مزدوج بخجل ايه م م مش قصدي
عشق ههههه 🤣🤣🤣 شكلك حلو وانتي متوتر كدا الحب ولع في الدره
ميرنا 😡😡 تصدقي انتي بايخه ومش رايحه روح انتي
عشق. خلاص والنبي أنا داخله اهو مش هتكلم
بقلم. Yasmin salm
عند الشباب
سيف. ها عشق قالتلك ايه الخطه تمام
مهند كل تمام يا زميلي ههههه 🤣 مش مصدق ياض يا سيف أن انت خلاص هتخطب وتتجاوز
سيف. لا صدق يا خويا عقبالك كدا يا رب
مهند رفع يده يا رب يا رب
مازن ههههه 🤣 مالك واقع لشوشتك ليه علي فكره انا موش هوافق علي الجوازه دي يا مهند
مهند. وانت حد طلب رأيك
مازن. امال موش انا اخوها الكبير لازم رأيي
مهند. في المشمش
مازن ايه المشمش دا انت بتشتمني
مهند انت كمان عايزني افهمك
يعني براحتك فهمت بس انا بردوا مش هفواق علي ارتباطك انت ورهف بنت عمي
مازن بتوتر واضح ي يا ياعني ايه انا مش بحب رهف
سيف ومهند. ههههه ههههه 🤣🤣🤣🤣 لايا راجل دا انت عينك بتقول أنا بحبها يا ناس
مازن احم لا مين قال كدا
مهند خلاص طالما مش بتحبها يا سيف بلغ العريس الي متقدملها أن احنا موافقين وحدد معاد يجي يشوف رهف
سيف. تمام ومسك التلفون
مازن 😡😡😡 عريس مين دا الي متقدم ها والله اقتلكم رهف دي بتاعتي أنا فاهم انت وهو
مهند بتقليد لمازن . بس انا مش هوافق علي الجوازه دي يا مازن
مازن. خلاص يا خويا أنا موافق علي جوازك انت و عشق
مهند. خلاص يا اخويا موفق علي جوازك انت و رهف ههههه 🤣 ناس مابتجيش الا بالعين الحمرا
سيف . بس خلاص انت وهو ايه رايكم البدله حلو
مازن جامد و ربنا جامد البت هيغمو عليها
سيف متأڤورشي كدا
مهند طيب يالا يا خويا دي تلاقيها قربت توصل
سيف تمام يلا باي
بعد مرور وقت
ميرنا وصلت اول مدخلت لقت ورد كتير مرسوم بيه الطريق ولقت رساله وفتحتها وكان مكتوب كالاتي ( عزيزتي سيري في طريق كما الورد مرسوم وهو سيجمعك بي )
ميرنا . دا شكله مش بيعاكس صعبان عليا الواد دا قلبه هيتجرح ظلت تمشي الطريق إلي أن لقت رساله أخري
( اعرف انك تقولي دا شكله مش بيعاكس صعبان عليا دا صح)
و اتصدمت و التفتت حواليها بس ملقتش حد في المطعم كان فاضي ميرنا. هو بيقرأ الأفكار دا والله ايه اعوزو بالله من الشيطان الرجيم وكملت الطريق ولقت رساله تاني وفتحتها ( عارف انك بصيتي حوالكي قولتي هو بيقرأ الأفكار دا ولا ايه اعوذ بالله من الشيطان الرجيم)
ميرنا احي ليكون عفريت
وكملت الطريق واخيرا وصلت ولقت كام واحد بيعزفه وواحد قاعد علي الطاوله بس شايفه دهره بس
ميرنا حطت يديها علي كتفه لوسمحت والتفت إليه سيف
سيف. مفجأه
ميرنا. سيف انت الي بتعاكس اختي يا كلب ودموعها نزلت
سيف لحظه بس
وتركته ميرنا وركضض وسيف ورها و مسكها من يدها
سيف . ممكن بس تفهمي
ميرنا لا مش عايزه افهم حاجه انت بجد بتحب عشق
سيف يا حبيبتي اهدي أنا موش بحب عشق أنا بحبك انتي
ميرنا اتصدمت ايه قول كده تاني
سيف اه بحبك انتي والله بحبك و بأعلي صوته بحببببببك
ميرنا ضحكت بس يا مجنون
سيف . انتي مردتيش يعني
ميرنا بخجل هرد اقول ايه
سيف . احي قولي اي لهوه اي حاجه عشان خاطر المجنون الي واقف قدامك دا
ميرنا بحبك
سيف اتصدم ايه قولي كدا تاني
ميرنا بخجل . خلاص بقي يا سيف اهو بحبك بحبك
وضمته وهو بدلها الحضن
سيف اه قلبي اه
ميرنا بخضه مالك يا سيف في ايه حاجه بتجعك
سيف اه قلبي بيوجعني من الفرحه الي انا حاسس بيها
ميرنا سلامته قلبك يا حبيبي
وفجأة سيف قعد علي رقبته
سيف . تقبلي تتجوزيني يا ميرتي يا احلي واجمل انسانه في الدنيا يا حبي الاول والاخير
ميرنا بدهشه 😳😳😳 ايه انا بحلم صح
سيف لا يا حبيبتي دي حقيقه وخلصي بقي عشان رجلي وجعتي
ميرنا .. موافقه موافقه موافقه
وسيف لبسها الخاتم في إصبعه
وحضنها ولف بيها بحبببببك
ميرنا ونا كمان بحبببببك
كل دا تحت أنظار رهف ومازن وعشق ومهند
أصرت عشق انها تروح عشان تصورهم الذكري وكلهم راحوا
عشق . بدموع أنا مبسوطه جدا اخيرا ميرنا هتتجوز
مازن ضمها . حبيبتي عقبالك كدا لما أمن عليكي مع جوزك
عشق عقبالك انت يا حبيبي
رهف و مهند بغيره خلصتوا جو العشق الممنوع دا
مازن وعشق وانتو مالكم أنا واخويا / واختي انتوا ايه مدخلكم
بعد وقت مهند يلوا بقي نسبهم ونمشي احنا ايه رايكم نطلع نتعشي انا بصراحه جوعت
الكل فكره حلوه يلوا
وطلعوا راحو مطعم تاني
مهند أنا الي هطلب
مازن وعشق باستا مش كده
مهند. ههههه 🤣🤣 لا بيتزا
مازن يا حول لله يا رب
أنا هأكل باستا
عشق ورهف وانا بردك
مهند 😡😡😡😡😡
هو انا اقول باستا تقولوا بيتزا اقول بيتزا تقولوا باستا والله ما احنا وكلين الا بيتزا
الكل هههههههههههه بيتزا بيتزا
واكلوا في حب وسعاده
وهكذا كان الجو رومانسي عند سيف وميرنا
سيف تعرفي يا ميرنا ….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الضابط والدلوعه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *