روايات

رواية الملكة والامبراطور الفصل التاسع 9 بقلم أسماء عبدالوهاب

رواية الملكة والامبراطور الفصل التاسع 9 بقلم أسماء عبدالوهاب

رواية الملكة والامبراطور البارت التاسع

رواية الملكة والامبراطور الجزء التاسع

رواية الملكة والامبراطور الحلقة التاسعة

الكينج بصدمة: عامر
عامر بسخرية : ايوه عامر .عامر اللى ضحكت عليه وخليته يبقى شريكك فى جرايمك كلها من اول قتله لاخوه ومراته وقتله للظابط ومراته وقتلك لمصطفى الجارحى انت والسنيورة مراتك سلينا هانم صاحبة الصون والعفاف خلينى من رائد لولا حاجة شغلتنى فى شغلك الهباب وسمتنى الدون وكل ده علشان امشيلك شغلك مع ابن الجارحى ياماكس بلاك
الكينج بهدوء: عاوز ايه ياعامر وتسكت وتنسى الموضوع ده ده انت مهما كنت صاحبر برضو
عامربسخرية: لا وجنابك بتصون الصحوبية عامة عاوز 6 مليون دولار تتحول لحسابى فورا انت فاهم ولا لأ
الكينج بعصبية : انت باين عليك اتجننت بدرى ياعامر انا ممكن اقتلك من غير مايغمضلى جفن وبرضوا مش هنفذ طلبك ده واعلى ما فى خيلك اركبه ياعامر ومنةغير سلام
وانهى الكينج ذلك الاتصال
التف عامر الى من يستمع الى حديثه مع الكينج
عامر: أظن دلوقتى براءة انا ولا ايه يازعيمة
عشق: طبعا ياعمى دلوقتى بس اقدر اقولك حمدالله على سلامتك وسطينا
عامر: عارف انى غلطت كتير ياعشق بس صدقينى غصب عنى كان لازم اعمل كده
عشق: عارفة يا سيادة اللواء . لولا اتصال اللواء سامح فى اليوم ده ومقابلتك ليا ومعلوماتك اللى بتوصلها لفهد مكنتش عرفت كل حاجة كانوا ناويين عليها ناويين يدمروا البلد هما ورجالتهم الخونة
FlashBack:

 

 

كانت عشق نائمة فى غرفتها ثم اتاها اتصالا فانتفضت عشق من نومها حينما رأت المتصل
عشق: الو ايوه مين
اللواءسامح: اسمعينى كويس ياعشق فى شخص هتقابليه النهارده الساعة 5 انتى وفهد فى فندق **** ماشى ياعشق عنده معلومات هتفيدنا كتير ياعشق
عشق: مين الشخص ده يافندم
اللواء سامح : لما تشوفيه هتعرفيه قدامك ساعتين بالظبط وتروحيله
انهت عشق اتصالها واخبرت فهد بمكالمة اللواء سامح لها وتجهزوا حتى يلتقوا بذللك المجهول كمانعتوه وارتدى فهد 👇
وارتدت عشق 👇
وذهبوا الى الفندق وحينما رأوا هذا الشخص تملكتهم الصدمة كان فهد يقف مذهول ممايراه كان يريد ان يعرف ماذا يخفى ذللك العامر عنهم كان صامت فلايريد ان يتدخل فى حديثهم كان ينصت فقط
عشق بصدمة: عمى عامر انت عايش طيب كنت فين وليه اختفيت
عامر بحنان: اسمعينى ياعشق هحكيلك كل حاجة بعد موت خالد اخويا ومراته والعقيد حسين ومراته مكونتش عارف اروح فين واعمل ايه وقررت انتقم من الى قتلوه فرحت البيت عندكم بعد الدفنة وانا بفتش لقيت ورق كان واضح انها نسخة عن الورق الاصلى اللى اخدوه العصابة وكان من ضمن الاسماء ده اسم لوسيفر والشيطان الاسود ودراعهم اليمين وقتها كان الكينج اللى هو ماكس بلاك وكان لسه شاب فى سنى طبعا ماكنش لسه بقى الكينج انا مكنتش اقدر ساعتها اكون علاقة مع حد منهم علشان اخش فى عالم المافيا فاضطريت انى اراقبهم واجيب تحركاتهم وعرفت وقتها ان سلينا مرات مصطفى الجارحى على علاقة مع الكينج ماكس بلاك يعنى عشقته اتصدمت وقتها لانى عارف ان مصطفى الجارحى شخص كويس

 

 

عشق بصدمة: قصدك مصطفى الجارحى والد مراد
عامر: ايوه ياعشق هو وقتها مكونتش عارف اعمل ايه لو رحت وقلتله ان مراتك بتخونك مكنش هيصدقنى فاطريت انى اظهر لماكس بلاك قررت اعرف من هو عدو ماكس وقتها كان عدوه هنرى روجينى فبعت رجاله وقتها على اساس انهم رجالة هنرى عدواتهم كانت بسبب ان لوسيفر والشيطان الاسود فضلوا ماكس على هنرى واتخانقوا مع ماكس وقتها وظهرت انا وقتها ودافعت عنه وطبعا الفيلم ده دخل على ماكس وبقيت صديقه الصدوق وعرفت وقتها انه عاوز يقتل مصطفى الجارحى وبقى عندى دليل على خيانة ماكس وسلينا واتصلت بمصطفى الجارحى وقابلته واديتله الدليل طبعا هو اتصدم بس كمل التمثلية اللى هما عاوزينها واعلن موته
عشق: قصدك انه مصطفى الجارحى لسه عايش
عامر: ايوه ياعشق مصطفى الجارحى لسه عايش
عشق: طيب ازاى وليه مظهرش وسايب ابنه كده
عامر: دى هقولك عليها بعدين فى حضوره هو والبقية
المهم لما كملنا قصة موت مصطفى بقى يثق فيا ماكس كتير واشتغلت معاه وعرفنى بشخصية الدون وطلب منى اكون على علاقة بمراد الجارحى بأمر طبعا من مدام سلينا علشان عاوزة تدمر مراد وشركته وافقت واتصلت بمصطفى وقلتله قالى كمل ماكنش قدامى حل غير انى ابلغ حد من الرجالة بتوعى اللى عارف انه هيوصل لفهد ويبلغه بكل اللى حصل وكنت بجيب معلومات واوصلها للواء سامح بس للأسف معرفتش مين الاشخاص اللى بيمولوهم من بره مصر بس اللى عرفته انهم بيجهزوا لحملة كبيرة يضربوا بيها الشباب والاطفال والسيدات نوع جديد من المخدرات يقتل من اول مرة واللى عرفته ان الشخص ده بيخطط ياخد اراضى مصر حتة حتة علشان يبنى فيها مشاريعه واستثماراته اسمه حنا سمؤيل الشخص ده من تل ابيب وفى هنا ظباط ولواءات موافقة على طلباته ياعشق

 

 

عشق بصدمة : من اسرائيل
عامر: ايوه ياعشق من اسرائيل انا قولتلك كل المعلومات اللى تفيدك ياعشق لازم توصليها على مصر بأسرع طريقة ودى كل الادلة اللى هتحتاجيها بالاسماء والاشخاص والمشاريع سلام دلوقتى
ذهب عامر وترك عشق فى حالة زهول مماسمعته اخذفهد عشق وذهبوا الى القصر
EndBack
ماكنتش متوقعة ان فى ناس واطية بالشكل ده المهم انا لازم امشى دلوقتى الرجالة زمانهم راحوا على شقة التعلب سلام مؤقت ياعمى
عامر: سلام ياعشق
&&&&&&&&&&&&&&&&
ذهبت عشق الى شقة التعلب وجدت الجميع مجتمع هناك
عشق: حمدلله على سلامتك ياياسين نورت فرنسا
ياسين: الله يسلمك ياعشق منورة بيكم
عشق: انا جمعتكم النهاردة علشان موت شخصية الزعيمة
الجميع بصدمة : ايه موت الزعيمة
عشق: ايوه موت الزعيمة ومحدش يسأل ليه
عاصم: ماهو شوفى بقى انا مش خابط مشوار من مصر انا والشباب لفرنسا علشان فى الاخر احرس ميتة
عشق ببرود: هو انا وجهت كلام لحضرتك ياسيادة المقدم
سلمى :معلش سؤال بس ليه يعنى عاوزة تموتى شخصية الزعيمة
عشق بنفس البرود: ميخصوكوش انتوا هنا تنفءوا وبس المهم الخطة كالاتى
هستنى اليوم اللى رجالة البرت عاوزين يقتلونى فيه وهلبس واقى علشان يحمينى ولما يضربوا عليا النار هيبان انهم قتلونى وانتوا عارفين هتودونى فين وشغلكم انتوا عرفينه

 

 

فهد بمرح : تمام ياعشق تعرفى انا اشتقت لشخصية القناص اوى وشغلك فى الداخلية ياعشق وحشتنى قوى شخصية القناص ولا ايه ياياسين
ياسين بمرح: دى كانت باشعلقنى لما مانفذش طلباتها والله زمان ياقناص
جاسر بمرح: ده الواحد ينطبق عليه قول حمو بيكا شقلطونى فى بحر بيرة
عشق ببرود : خلصتوا هبل ولا لسه
ياسين وهو يهمس الى جاسر: مش اختى دى لكن كتلة برود متحركة تلاجة بعيد عنك
عشق: خلصت ياياسين ولا لسه
ياسين: تمام ياعشق
ياسبن وهو يهمس الى عشق: عشق هما مالهم عاصم واللى معاه مسهمين كده ليه
عشق: اصلهم ميعرفوش انه انا القناص
عاصم وسلمى وسليم ونورين : قناص ايه اوعوا يكون قصدكم قناص الداخلية
ياسين بإبتسامة: ايون هو قناص الداخلية اللى مشيبهم يبقى عشق
عشق: كده تمام كل واحد اظن عرف ايه هو طبيعة شغله استنوا منى اتصال سلام

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الملكة والامبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *