روايات

رواية حور الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم دنيا أحمد

رواية حور الفهد الفصل الثالث عشر 13 بقلم دنيا أحمد

رواية حور الفهد البارت الثالث عشر

رواية حور الفهد الجزء الثالث عشر

رواية حور الفهد الحلقة الثالثة عشر

وصلنا لحد م علي وجهه السلاح/…
علي حور وضرب طلقه/..
حور غمضت عنييها بس حست ان مفيش حاجه حصلتلها فتحت عنيها لقت ان الرصاصه اخدها فهد بدل منها وفهد كان ع الارض وسايح ف دمه/ حور وقعت ف الارض
حور فهد فهد اصحا ي فهد متسبنيش ي فهد وقعدت تبكي وعلي حاول يهرب بعد اللي عمله بس الحكومه جت واخدته هو ورجالته وحور كانت بتبكي ومش مصدقه كل اللي حصل الاسعاف/ جت واخدت فهد وحور علي المستشفي ووصله المستشفى وفهد دخل عمليات/؟..
علطول
وحور وقعت علي الارض وقعدت تبكي..
كانت خايفة ان فهد يسيبها
ابوفهد جهه وشاف حور بتبكي
ابوفهد حور بنتي اي اللي حصلل فهد عامل اي
حور فهد فهد ي عمو واغمي عليهاا /

 

نقولهاا الاوضه وابو فهد مش عارف يعمل اي خايف علي حور وعلي فهد
الدكتور طلع من اوضه العمليات وابو فهد جري عليه بسرعه ابني ي دكتور ابني حصله اي
الدكتور الطلقه جت جمب القلب/…
ونزف كتير اوي احنا بنحاول نوقف النزيف/ هو مش عاوز فير الدعاء
ابو فهد حزين اوي خايف يكسر ابنه وبنت اخته وحالته كانت صعبه اوي
صاحب فهد جهه عمي فهد حصله اي اللي حصل
ابوفهد فهد بي*موت ي سيف وحور انا بخسر ولادي ي سيف
سيف اهدأ ي عمي فهد وحور هيكونو كويسين
ابوفهد يارب ي سيف يارب
سيف راح عشان يشوف حور لقي الدكتوره خارجه من الاوضه
دكتوره لوسمحتي حور كويسه اي اللي حصلها
الدكتوره هي حصلهاا صدم*ه عصبيه
سيف طب هي هتصحي امتاا ي دكتوره
الدكتوره هتصحي بعد شويه احنا ادناها مهدأ وان شاء هتبقي كويسه

 

سيف شكرا ي دكتوره
عند فهد حالته كانت بتسوء اكتر والدكاتره بيعملو كل اللي بيقدرو عليه
وابوفهد وسيف الخوف/ مالكهم سيف خايف يخسر اخوه وصحبه اللي طلع بيه من الدنيا وابوفهد خايف يكسر ابنه وبنت اخته ومش عارف يعمل ايه
عند حور كانت بتفتكر اللي حصل وبتهلوس ولما افتكرت فهد والرص*اصه/..
قامت وهي بتصرخ ب اسم فهد
المصريه دخلت تشوفهاا بسرعه
حور فهد فهد كويس صح طمنينى
الممرضه اهدي يمدام نتي تعبانه
حور شالت الكال* ونا/..
من ايديهاا وخرجت بره الاوضه عشان تشوف حبيبها
حور وصلت لاوضه العمليات/ وشاف ابوفهد وسيف
عمي فهد كويس صح
ابوفهد اهدي يبنتي ان تعبانه وان شاء الله فهد هيكون كويس وفي الحظه دي خرج الدكتور من الاوضه
الدكتور احنا عملنا كل اللي نقدر عليه وقدرنا نوقف النزيف/ وف خلال 24 ساعه الجايين لو مصحيش هيدخل ف غيبوبه/الكلام

 

نزل عليهم بصدمه كبيره
حور فهد هيبقا كويس انا عاوزه اشوفه
الدكتور مينفعش يمدام حالته مش سامحه ان حد يدخل يشوفه
حور خمس دقايق ي دكتور صدقني مش هطول
ابو فهد معلش يدكتور 5 دقايق بس خليها تشوفه
الدكتور خمس دقايق بس
بعد شويه هبعت الممرضه تعقمك وبعدين تتدخليله
وعم الصمت عليهم وحور خايفه علي حبيبها اوي
الممرضه جت بعد نص ساعه اتفضلي يمدام اعقمك عشان تتدخلي للمريض
حور حاضر ومشيت معاها اوضه التعقيم واتعقمت/ ودخلت عشان تشوف فهد
لقيت حبيبها بين اسلاك…
/ كتيره ووشه باين عليه التعب
حور قربت منه ومسكت ايده وقعدت تبكي وتقوله كلام كتير اوي قد اي هي حبيته وهو بقاا مهم في حياتها ومن غيره متقدرش تعيش
حور فهد اصحا يحبيبي مش هقدر اعيش بدونك عارف ي فهد انا قد اي بحبك وقعدت تب*كي بحرقه وفجاه حصلت حاجه

 

محدش متوقع ان تحصل
وكده البارت خلص في البارت الجاي هنعرف الباقي
ياتري اي اللي حصل ؟. 🤔
ياتري فهد هيعيش ولا لا؟.. 🤔

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حور الفهد)

اترك رد

error: Content is protected !!