روايات

رواية حقيقتي البشعة الفصل الحادي عشر 11 بقلم سجين الوحدة

رواية حقيقتي البشعة الفصل الحادي عشر 11 بقلم سجين الوحدة

رواية حقيقتي البشعة البارت الحادي عشر

رواية حقيقتي البشعة الجزء الحادي عشر

رواية حقيقتي البشعة الحلقة الحادية عشر

آسر”اكيد هنروحك مش هنخليكي عندنا يعني”
زياد”تروح يعني ايه”
“الاتفاق اننا نحمي البشر من مصاصي الدماء …ونقتلهم لو قتلو حد..هي ماعملتش حاجة وفنفس الوقت هي مش طيبعية”
دخل والد آسر عندهم”ايه صحيت”
“ايوة يابابا من زمان… اقدملك بنت سالي”
“بنتها؟؟انتي البيبي المختفي من زمان…امممم”
“مش هنرجعها ياعمو مش كده؟”
“لا يازياد هنسيبها تروح اكيد آسر حكالك الاتفاق ايه”
“ايوة قلتله وهو متمسك بيها جدا مش عارف ليه”
زياد بصلها لقاها بتبصله ودور وشه”اعملو اللي انتو عاوزينه”
طلع وسابهم
“آسر طلعها برة…لو اذيتي حد مش هيحصلك طيب”
نورا اتعصبت من كلامه”اظن انك دلوقتي تعرف اني من العيلة الملكية…ومتقدرش تهددني..قوتي اضعاف قوتك”وراحت ناحية
الباب رزعته وطلعت
والد آسر وآسر تبادلو نظرات الدهشة والقلق…
زياد واقف برة البيت خرجت نورا…
“استني اوصلك…ماينفعش تروحي فالليل كده لوحدك”
“انت بتساعدني كده ليه”
ابتسم زياد وقال فسره”عشان حبيتك”
—————————————————————————

 

 

 

امير مستني رجوع سارة…بعد شوية جت
“ايه كل ده عند اهلها”
“سوري كنت فالبيت”
“ايه البرود ده سايباني هنا قلقان عليكي وانتي فالبيت”
“ههههه قلقان عليا…كنت هصدقك واϐ”
“لا واϐ بجد انتي ظريفة خالص..المهم عملتي ايه”
“زي ماتوقعنا مش بنتهم طبعا…ادتني سلسلة كانت عند نورا لما لقوها وفيها صورة سالي”
“وريني”
ادته السلسلة فتحها وبصلها”نسخة طبق الاصل عن سالي”
“هنعمل ايه دلوقتي”
“لو مارجعوهاش من نفسهم هنجيبها بالقوة…لازم نحولها”
“لا نحولها ايه”
“عندك حل تاني”
“ايوة تبقى زي ماهي …تقدر تعيش كانسان وتقدر تعيش كمصاصة دماء…هنستفيد اكتر كده”
“وشادي اللي مابيقدرش يتحكم فنفسه…يقتل اخته”
“انا كنت زيه فالاول…انت علمتني ازاي اتعايش عشان مصلحتك…اما شادي ماهتمتش بيه”
“مش عارف ازاي خليته يوصل للمرحلة دي”
“انت ماكنتش شايف غير نفسك..خلتنا كلنا نعمل اللي عاوزه”
بص امير على سارة”يااه للدرجة دي بتكرهيني”

 

 

“مش بكرهك..انت وقفت جنبي عشان حسيت بالذنب..وفنفس الوقت مش قادرة انسى اللي انت عملته فيا…انت كنت السبب
انه حياتي ادمرت وخسرت كل حاجة”
“اولا انا ماكنتش عارف انك مش الهدية ثانيا انتي اللي حاولتي تهربي وكانت النتيجة بشعة جدا..ثالثا وده الاهم انا مش بحس
بالذنب تجاه اي حد”
ضحكت سارة بسخرية”ههههههههههههههههههه”
“بتضحكي على ايه”
“عشان انت بتكذب ياامير”
“يعني ايه”
“انت فاكر اني ماشفتكش لا انا ولا شادي يوم موت لوجين لما نزلت دموع من عنيك ومسحتها بسرعة عشان ماحدش فينا ينتبه
…يمكن ماكنتش بتحبها بس عالاقل كانت تفرق معاك”
امير بصلها ودور وشه..دخل شادي”امير..نورا رجعت”
سارة وامير فنفس واحد”رجعت ازاي”
“رجعت لوحدها”
بصو لبعض وجريو لبرة
امير لشادي”خليك هنا”

 

 

نزلوا لقو نورا ماسكة قزازة مشروب صغيرة وبتشرب
امير استغرب”انتي بتعملي ايه..انت عارفة ايه اللي فايدك ده”
“مش عارفة..طعمه حلو اوي”
شادي واقف على السلم
سارة”نورا نزلي القزازة من ايدك”
“ليييييه انا مبسوطة كده”
امير”نورا نزلي القزازة احسنلك”
“احسنلي ليييييه ماتقدرش تعملي حاجة خلااااص..انا بنت عمك..اخت شادي ..وبنت سالي..انا الاميرة…يااااااااااه كل السنين
دي وانا مضحوك عليا”
امير ابتسم وبص لسارة اللي بصتله”انتي سكرتي ولا ايه”
سارة”كفاية شرب يانورا”
“لا كفاية ايه انا لسه ابتديت..اقعدو اقعدو”شاورتلم بايدها وشربت من القزازة مددت على الكنبة وحطت رجل على رجل وابتدت
تتكلم”اهلي مش اهلي..عند اخ حاول يقتلني..امي رمتني هي وجدي…ابن عمي حاول يقتلني برضه وصاحبتي بقى هي اللي

 

 

جابتني هديييية ليه ههههههههههه ياااااه انا شكلي بحلم”
بصتلهم لقتهم واقفين وبيبصولها ومبرقين وقفت وهي بتترنح فمشيتها بسبب المشروب”لالا انا مش بحلم”راحت ناحية امير
قرصت خده وامير ماتحركش ورافع حاجبه”ايوة انت حقيقي” وراحت ناحية سارة ولمستها هي كمان”وانتي كمان حقيقية
هههههههههه”مشيت بعيد وهي دايخة وشربت من القزازة
سارة”كفاية يانورا”
شربت نورا كل اللي فالقزازة ولفت وشها لسارة”كفاية ايه..دي لسه البداية ههههههه”
امير”لا انتي سكرتي خالص”مشي ناحيتها
“ماتقربش مني خليك مكانك”وقف امير وحط ايده فجيبه”في كلام تاني”
“في تاني وتالت ورااااااااابع”وخبطت القزازة فالارض وطار القزاز فكل حتة
امير راح عليها بسرعة ومسك ايدها”فوقي بقى انتي بتعملي كل ده ليه”
صرخت نورا وعنيها مليانة دموع”كل اللي قلته ده وبعمل كده ليه..انتو اييييييييه مابتحسوش..انا عايشة كدبة كبيرة”ولسه
هتمشي اتكعبلت وكانت هتوقع مسكها امير وشالها على كتفه..نورا بتضرب فيه بايديها ورجليها
“نزلننننننننننننننني”
“مش هنزلك انتي سكرانة خالص ومش هتسكتي”طلعها على الحمام وحط راسها تحت الشاور”آآآآآآآه المية باردة يازبالة”
“اشتمي كويس انا هدفعك تمن طولة لسانك لما تفوقي”
بعد شوية طلعها من تحت الشاور ورمى لها فوطة فوشها شالت الفوطة بسرعة
وضربته بيها فوشه شال الفوطة ورماها على الارض..بصلها ومسكها بسرعة من ايديها ولزقها فالحيط بعصبية
فضلت بتبصله وماخفتش منه زي زمان بالعكس ضحكت اووووووووووي

 

 

وبعد شوية سكتت وبصتله فعينيه”انا عارفة انك حبيتني وماتقدرش تأذيني..خاصة لما اتأكدت اني بنت عمك..انت عارف اننا
هنتجوز عشان نتوج الجماعة الزبالة بتاعتك اللي زيك هههههههههههههههههههههههه”
“انتي لحقتي تسكري من قزازة صغيرة.. واϐ لندمك على كلامك ده لما تفوقي يانورا”
سحبها من ايدها بقوة”آي ايدي ياعم انت حاسب..مش كده هتخلي بنت تحبك.. على قد انك وسيم اوي على قد انك بارد
ومغرور ومابتفهمش حاجة خالص..عارف ممكن لو كنت ذوق شوية وطيب كنت حبيتك..بس زي ماقلتلك زبالة ههههههههههههههه
ههههههههههههههههه”
امير مش عارف يضحك على حالها ولايتعصب
“اوووووففففففففففففففف وبعدين معاكي بقى ماتفوقي”
وشالها تاني راح على اوضتها ورماها على سريرها خرج وقفل الباب من برة
وهي بتصرخ”افتح الباب ياامير هههههههههههههه خلاص واϐ مش هشتمك انا آسفة”
مشي وسابها وهو بيضحك ماقدرش يمسك نفسه ونورا رمت نفسها على السرير وفدقايق غرقت فالنوم
امير راح لعند شادي لقى سارة عنده فالاوضة وهما غارقانين ضحك

 

 

“بتضحكو على ايه”
شادي”عليك طبعا…انا دلوقتي اتأكدت انها اختي هههههههههههه”
سارة”دي طول عمرها رقيقة والطلاب بيتريقو عليها وهي ساكتة..بجد الواحد لما بيسكر بيطلع كل اللي فقلبه ههههههههههههههه”
امير”خلاص ياست الفرحانة انتي اخرسوا وخلونا نفكر”
شادي”فايه”
امير”سارة هتعلمك ازاي تتعامل مع البشر عشان هي هتبقى هنا..وانا هعملها ازاي تعيش هنا..وربنا يصبرني وماقتلهاش”
سارة”ماتخافش هي لما تصحى هتستخبى منك اصلا هههههههههههه”
امير”واϐ لندمها عاللي قالته”
شادي”حيلك حيلك دي اختي اللي بتتكلم عليها”
امير”واϐ اختك..اسكت بقى مش ناقصك..واطلعو برة انتو الاتنين انا عاوز انام”
بعد تريقة كتير من سارة وشادي طلعو برة وسابوه وحده..قعد يضحك لما افتكر كلامها وشكلها…ومستني تصحى عشان يشوفها
وينتقم منها

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حقيقتي البشعة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *