روايات

رواية طفله عاصم الفصل السابع 7 بقلم شهد أحمد

رواية طفله عاصم الفصل السابع 7 بقلم شهد أحمد

رواية طفله عاصم البارت السابع

رواية طفله عاصم الجزء السابع

طفله عاصم

رواية طفله عاصم الحلقة السابعة

وهما راجعين البيت فجاه حصل أنه بقا فيه هج،وم عليهم وض،رب نار 🔥
حور. اعاااااااااااا .
عاصم. اتصدم 😳 من اللي بيحصل واي كل ده وبقا مش عارف يعمل ايه وخايف علي حور وقالها تنزل تحت وهو كان عمال يتفادهم ويجري وكان معاه مسد،س وكان بيحاول يض،رب عليهم عاصم قال ل حور تنزل رأسها وتتصل علي ياسر وتفتح المكبر الصوت .
حور. عملت زي ما عاصم بيقول ليها وهيا عماله تعيط و تتر،عش من صوت ضر،ب ال،نار
ياسر. في اي ي عاصم واي ض،رب الن،ار ده
عاصم. الحقني ي ياسر في ناس عاملين هج،وم عليا وعاملين يضر،بوا ن،ار وانا معاي مراتي ومش عارف اتصرف وخايف عليها اتصرف بسرعه
ياسر. بتعجب مراتك عاصم. مش وقتك ي ياسر اتصرف انا في طريق ………. . وقفل معاه وياسر جهز الرجاله وكان في طريقه ل عند عاصم .
عاصم. بيحاول يجري منهم بس هما قطعوا طريقهم
حور. اهي اهي عاصم انا خايفه اووي 🥺🥺🥺
عاصم. بصدمه 😳 من اللي بيحصل وأنهم اعتر،ضوا طريقه مفيش طريقه ينفذ منهم وبقا مش عارف يتصرف وقال ل حور اهدي
الرجاله اللي بط،ارد عاصم فضلوا يقربوا منه وحاوطوا العربيه وقالوا ل عاصم ينزل من العربيه ويد،يهم الس،لاح بدل ما يص،وبوا علي البنت اللي معاه

 

عاصم. نزل وعاط،هم المس،دس
رئيس العصابه دي قال ل واحد من رجالته أنه يجيب البنت اللي في العربيه .
حور. بص،ويت وصوت عالي لا عاصمممم الحقني ي عاصمممم
عاصم. لا كله الا حور وقال انتوا عايزين اي ولسه هيه،جم عليهم
رئيس العصابه دي. قال اللي بتعمله ده مش في مصلحتك احنا كل اللي عايزينه البنت دي وبس واهدي بدل ما نصو،ب عليها
عاصم. بصوت عالي انتوا مين وعايزين اي لو عايزين فلوس انا هد،يكم بس سبو،ها تروح
رئيس العصابه . قال لل الرجاله اضر،بوه وها،توا البنت
حور. لا عاصمممم الحقني ي عاصمممم هيقت،لوني ي عاصمم ودخلت في حاله هس،تيريا من الع،ياط والصو،يت
عاصم. لما شافها كده بقا مش متح،مل أنه يشوفها كده وكان منظرها بيق،،طع قلبه من جوه وكان حزين جدا ومش عارف يعمل اي وهو لوحده مش قادر علي كل الرجاله دي ووقع انه،ار علي الارض من كتر الض،رب اللي اخدوا منهم
حور. لما لقتوا كده وبصو،يت عاصممممممممممممم قوم علشاني ي هيخدوني معاهم وانا مش عايز اروح معاهم عاصممممم اهي اهي
وفجاه اشتغل ض،رب نار وحصلت معركه بين العصابه دي ورجاله ياسر واول ما عاصم لقي ضر،ب الن،ار عرف أن ياسر وصل وحاول أنه يقوم علشان حور وفضل يدور عليها لحد ما لقيها مع واحد منهم ومستخبيين عاصم ضر،ب الراجل واخد حور وراء ظهره واللي يقرب منهم بيضر،،بوا لحد ما قضوا عليهم
ياسر. انت بخير ي صحبي

 

عاصم. بعصبيه اتأخرت ليه كده ي ياسر علي شويه وكانوا اخدوا مراتي مني وقت،لوها
ياسر. اهدا ي صحبي المهم انها معاك وانت اتصلت معاي متأخر وانا جيت مسافه الطريق بس
عاصم. خلاص حصل خير عايز اللي عايش منهم تاخدوا علي المكان السري واي جديد تبلغني فورا ومش هقولك تاني علي المعلومات والحاجات اللي طلبتها منك ي ياسر لازم تكون عندي خلال 24 ساعه عايز انهي كل المهزله اللي بتحصل دي سامع
ياسر. تمام ي عاصم .ومشي
عاصم. بيبص ل حور لقيها أغمي عليها عاصم بخض،ه حورر ي ربي اعمل اي وشالها بسرعه وجري بيها علي المستشفي ولما وصلوا الدكتور اخدها علشان يعالجها وبعد شويه طلع ل عاصم علشان يقوله علي حاله حور
عاصم. قولي ي دكتور مراتي مالها
الدكتور. هيا اللي جوه دي مراتك
عاصم. ايوه ي دكتور طمني عليها عامله اي واللي حصل ليها
الدكتور. مراتك …………….
عاصم. بصدمه 😳😳😳😳

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية طفله عاصم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *