روايات

رواية جواز بالدم الفصل الخامس 5 بقلم لوجي أحمد

رواية جواز بالدم الفصل الخامس 5 بقلم لوجي أحمد

رواية جواز بالدم البارت الخامس

رواية جواز بالدم الجزء الخامس

رواية جواز بالدم الحلقة الخامسة

كان بيشدها و يبو”سها بعنف وغضب..
سحبها على السرير بقسو”ه و شده وعنف وعدم رحمه
وهي تص*رخ ابعد عني ابعد عني أنا فين ابعد عني الحقوني
سحب السك*ينه من جيبه وحطها على رقبتها وقال لها لو سمحت صوتك ولا لو سمحت نفسك هارميك لدي*ابه الجبل ياكلوا وين*هشوا في ل*حمك
صبا بدموع..انا فين
اخرسي يابت انتي قولتلك انا الريس اسماعيل جوزك عبدالله واكل عليا فلوس ويضاعه بملايين لو البضاعه دي مرجعتش في خلال أيام أو الفلوس قولي علي نفسك يارحمان يارحيم
صبا بدموع.. يعني قصدك ان انا متاخذه رهينه لما عبد الله جوزي يرجع فلوسكم او بتاعتكم هتسيبوني لعبد الله
بص لها اسماعيل كده بنظره جاحده

 

 

وقاال لها اسم الله عليك ما انت بتفهمي اهو بس هتفضلي هنا معنا لو ما جابش الفلوس والضاعه تبقي حلال علينا
صبا عبد الله مش هيجيب حاجه عبد الله كده كده كان هي*قتلني فمش هيجيب بضاعه ولا هتجيب فلوس ارحمني انت خذيني رص*اصه الرحمه موتني
طبعا الرئيس اسماعيل تعصب لما سمع كلام صبا
اللي هو يغامر ويخ*طفها علشان يعرف يرجع فلوسه بتاعته من عبد الله وفي الاخر هي تقول له مش هيرجع لك حاجه
بتعصب عليها وزعق فيها وقال لها انت مجنونه ولا ايه انت بتقولي كده عشان نسيبك ازاي مش هيرجعها هو انت مش امراته ده امه قالت لنا ان هو بيعشقك عشق ولو اخذناك وخطفناك كل فلوسه وكل بتاعته هتكون تحت رجلينا
استغربت من كلامه وقالت له امه قصدك انه امه هي اللي قالت لك تخطفني
الريس اسماعيل سكت كده شويه وقل لها انا مش مجبر ان انا افهمك حاجه لكن انا هافهمك برده عشان ايه الالعاب اللي في دماغك دي هتطلع على الفاضي
الحاجه سميحه ام جوزك خائفه على ابنها مننا لاننا اولاد ليل وقطع طرق ما يضحكش علينا بالساهل فلما رحنا لجوزك نتكلم معه وطردنا وقل معنا
قامت امه الحاجه سميحه بعثت لي مرسال وقالت لي اروح اكلمها بس في عدم حضور ابنها وانا عملت باصلي ورحت لها قالت لي ان عبد الله ابنها مش بخطره وان انت السبب في عدم ترجيع فلوسنا بتاعتنا وانت اللي واكله راس جوزك
صبا.باستغراب انا

 

 

الريس اسماعيل بتعصب
ايوه انت وما تقطعيش كلامي غير لما اخلص وقالت لنا ان احنا لو خطفناك وطلبنا فلوسنا وبضاعتنا مقابل ان احنا نرجعك عبد الله مش هيتاخر وطبعا ما كانش ينفع نخطفك من الدوار بتاعهم عشان الحراسه والرجاله اللي واقفه فهي سهلت علينا الامر
وبعتتك لنا مع السواق
واحنا طبعا حطينا في طريقكم حاجه فرح الشجره ولما السواق نزل يشيل فرع الشجره من الطريق ض*ربناه على دماغه عشان الموضوع يبان طبيعي وخ*طفناك وجبناك هنا
صبا وصدمه اه يا حماتي يا بنت الك*لاب وانا كنت فاكره قلبها علي وهتساعدني ان انا اهرب من ابنها
اتاريها بتخطط وبترتب عشان تخلص مني قالت لي هاساعدك وروحي مع السواق هيوصلك لبيت اهلك واتاريها باعتني لكم وقدرت تقنعك ان انا السبب في كل حاجه عشان انت تفرح وتخطفني وتعرف ترجع بضاعتك وفلوسك بس احب اقول لك يا ريس ان انت تضحك عليك لان عبد الله كده كده كان ه*يموتني لاني قت*لت ابنه ونزلته
اسماعيل فكك من الحديت الخرفان ده انا دلوقت لما كنت بقرب منك صورته وهابعثه مع مرسال لعبد الله واكيد عبد الله هيعمل لنا كل اللي احنا عايزينه انما لعبتك دي تنسيها
انت هنا هتقرمي في اكلك ونمتك وميتك غير كده ما لكيش حاجه عندنا يا بنت الناس الا لما جوزك تجيب فلوسنا وبضعتنا
وسبها وخراج وقفل عليها الباب
صبا وهي تلطم ايه الا بيحصلي دا يعني حماتي عايزه تخلص مني بعتتني ليهم
وكدا كدا عبدالله عايزه ي*موتني علشان قولتله أن الا في البطن مكنش منه

 

 

وكمان صورنا واحنا علي الس*رير وهيبعتها لعبدالله
وبدأت تنهار في البكاء والعياط

طبعا عبدالله مكنش يعرف حاجه لسه لانه كان مسافر بيقضي مصلحه سريعه ورجع مستحلف لصبا
اول مادخل الدوار عنده امه
لقا امه بت*صرخ وتقوله الحقني ياعبدالله مصيبه مصيبه يابني
مراتك الفاج*ره
؟؟🥺🥺🥺

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جواز بالدم)

‫2 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *