روايات

رواية تائهة في عالمك الفصل الثالث 3 بقلم أسيل باسم

رواية تائهة في عالمك الفصل الثالث 3 بقلم أسيل باسم

رواية تائهة في عالمك البارت الثالث

رواية تائهة في عالمك الجزء الثالث

رواية تائهة في عالمك الحلقة الثالثة

دخل الي غرفته وهو منزعج مما يحدث حوله .. دخلت خلفه سارة وكأن الأخرى تلبستها الشياطين .. وعلى استعداد لانقضاض على فريستها …
سارة بغضب .. اي ال كنت بتقول تحت ي زين
التفت لها زين بغضب .. انا مش ناقصك ي سارة فابعدي عني دلوقتي احسنلك
سارة بغضب .. مش قبل م تجاوبني
انت من أمتى متجوز حنين .. وليه انا معرفش انه زوجي متجوز عليااا
زين ببرود .. انا متجوزك عليهااا ي سارة هانم
حنين مراتي ..من وهي عمرهاا ١٨ سنة
سارة بانهيار .. لا اكيد مستحيل ال انا فيه ده اكيد كابوس .. انت مش هتعمل فيا كده
ضحك زين بسخرية .. ال يسمعك دلوقتي يقول اننا كنا بنعشق بعض وانا خنتك .. اصحي لنفسك ي مدام لو كنتي نسيتي سبب جوازتنا من بعض. افكرك اناا
انا اتجوزتك عشان اداري على فضحيتك .. لولا فضل عمي حاتم الله يرحمه عليا كنت زماني رميتك في اقرب زبالةة
انتي ذيك ذي اي كرسي موجود في الاوضة دي وملكيش دعوة بحياتي ولا بحنين انتي فاهمةةة
سارة .. طبعا عايز تخلص مني عشان يخلالك الجو مع حبيبة القلب .. بس م حسبتهاش صح ي زين
انت جوزي انا وبس ومستحيل اسمح للبنت دي تأخذك مني
ضحك بسخرية على أحلامها الوردية… وأنا اتمنى تغلطي غلطة واحدة بس ي سارة واطلقك واخلص من قرفك
غادر وتركها لغضبها ولحقدها الذي سياكلها في الآخر….
دخل لعندها عامر امسكها من يدها بغضب ….
انتي ازاي بالغباء ده .. جوزك متجوز واحدة غيرك وانتي اخر من يعلم .. لا و خليتني انزل عشان اتجوزها
سارة بغضب م انت لو كنت نم.ت معهاا كنت هخلص منها وهطردها برا حياة زين .. بس انت معرفتش تعمل الحاجة البسيطة دي … انا ليه لسا معك ي عامر فهمني … انا اكبر غلط في حياتي لما حبيتك .. بسببك اتزوجت زين وحياة بقت قرف ومش قادرة اسيطر عليه طلبت منك حاجة. واحدة ومقدرتش تعملها واهي حياتي هتخربت وكله بسببك
حضنها عامر .. انا هصلح كل حاجة ي حبيبتي .. خليكي واثقة فيااا
ابعدته عنها بغضب .. ولوقت م تحل كل حاجة خليك بعيد عني انت مش هتلمس شعرة مني انت فاهم …
عامر بغضب .. سارة استنى سارة … ****
يحي … استني ي زين عايزك
وقف زين بهدوء عكس الإعصار ال في قلبه …. في اي
عايزني اعمل اي غصب عني كمان …
يحي بغضب .. انتبه وانت بتكلمني انا ابوك ي ولد
زين .. ابويا على عيني وراسي. انا تحت امرك ي بابا عايزني أطلق حنين .. مش هطلق لو السماء انطبقت على الأرض
يحي .. افهمني ي زين .. مينفعش تجبرها تعيش معاك وانت متجوز راعي مشاعرها متكونش أناني …
حنين .. انا مش عايزة اطلق ي بابا
بصلها يحي بعدم تصديق . ازاي وانتي قولتي انك بتحبيه عامر
حنين .. الشخص ده كان في اوضتي وحاول يعت..دي عليا ي باباا .. مفيش حاجة هتجمعني بيه تاني ليوم القيامة
يحي .. ال عمله عامر كان غلط ولازم يتعاقب عليه .. بس انتي ارجعي فكري ليه عايزة ترتبطي بواحد اكبر منك بكتير وكمان متجوز غيرك …
لانها بتحبه ..
سارة .. متستغربش ي بابا . بنت اختك بتمو..ت في جوزي
بتعشقه ومقضينها سواء والله اعلم حصل اي بينهم وهي متعرفش انها مراته
زين بغضب .. انتبهي للكلام ال بتقولي ي سارة احسنلك
سارة .. مش دي الحقيقة ..
زين … انتي عمرك مش هتفهمي وانا مش مضطر اوضحلك مشاعري تجاه حنين اي
يحي بانزعاج .. الواضح انه البيه مش هيطلق … والهانم مش عايزة تطلق … فأنا مش هتعب نفسي واحشر انفي في المليش فيه انتوا حرين في ال هتعملواا تصبحوا على خير
مسكت حنين يد زين وجاءت تمشي معااه لفوق وقفتها سارة
سارة .. حيلك حيلك واخذه جوزي فين
حنين بسخرية .. ماهو كمان زوجي .. اي لحقتي تنسي معلش بكرة تتعودي انه مبقاش ليكي لوحدك ودلوقتي عن إذنك هنروح اوضتي نرتاح
سارة .. وعشمانة اوضتك .. هو هيبات معايااا النهارده
حنين .. كفاية انه كان بايت معاكي وقت مكنتش اعرف اني مراته دلوقتي هيبات معايا عن إذنك
وخذت زين ال كان كاتم ضحكته بالعافية على منظر سارة المغتااظ …
قفلت حنين الاوضة وبصت لزين ال كان بيضحك بغضب …
سحبها من يدهاا لاحضانه وهو ببوسها بشوق وعنف… حاولت تبعد لكن كان مسيطر عليهاا ومقدرتش تاخذ نفسهاا حتى …
ابتعد عنها بصعوبة … كل بوسة ولمسة لمستك اياه كانت حلال ي حنيني … عرفوا كلهم انك مراتي ودلوقتي مش هيفرقناا غير الم…وت
قبله..ااا وهو ينزل لعنقهاا يقبلها بنعومة وعمق ويلتهم جسدهااا بشوووق فاخيرا زوجته بين يديه …
حملت سارة الس…كينةة بين يدهااا وهي تتوعد لحنين ….
عامر .. بتعملي اي هنا ي سارة
سارة بجنون .. خذته لزين قدامي وانا مقدرتش اوقفها
تخيل الوقحة خدت زوجي قال اي هيبات معهاا .. انا مش هسمحلهم يقربوا من بعض.. زين زوجي انا وبس .. مش هسمحلها تتهنى بالليلادي معاه .. هقت..لها ولا يقرب عليها
امسكها عامر بقوة . ي بت المجانين
سارة بغضب وجنون .. ابعد عني ي عامر .. النهارده جنازتها هتطلع من البيت ده عشان تعرف تتحداني كويس هقت..لها.
وهي بتعافر عشان تبعد عن عامر جرحته بايده بالسكين لكن موقفتش راحت لفوق أوضة حنين وهي ناوية تقت..تلهااا ….

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية تائهة في عالمك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *