روايات

رواية احببتها ولكن الفصل الرابع 4 بقلم لوجين ياسر

رواية احببتها ولكن الفصل الرابع 4 بقلم لوجين ياسر

رواية احببتها ولكن البارت الرابع

رواية احببتها ولكن الجزء الرابع

رواية احببتها ولكن الحلقة الرابعة

الباب خبط و سما راحت تفتح سما فضلت باصه ع الباب بصدمه
نور باستغراب: مالها دي
روان بابتسامه: هروح اشوف
روان راحت لسما و بصت ليها باستغراب
روان باستغراب: في اي يبنتي
سما فتحت الباب ع الاخر
روان بخوف و صدمه: نن.. نوح!
نوح بابتسامه خبيثه: عروستي الهربانه
نور باستغراب: في اي هو كل ما واحده تروح تفتح تغيب كدا
سيف: هروح اشوفهم طيب
مالك بمرح: طب يا سيف هتوحشني و قال ثواني هروح اجيب حاجه واجي
(كانوا في الصالون ف مشافوش نوح)
سيف راح ليهم
سيف باستغراب: مين ده يا سما
سما بصت ليه بتوتر و بصت لروان بشفقه
روان كانت خايفه جدا
سيف بصت لروان و قال: مين ده
نوح بخبث و ابتسامه: اعرفك بنفسي انا نوح المحمدي جوز روان
روان بصت ليه بصدمه
و سيف بص بصدمه و الناس كلها بصت بصدمه(هههه اهم حاجه الحس الفكاهي يخربيت تقل دمي😆)
…….. 💖
في مكان تاني
…. بجنون: يعني ايه عايزاني اقت…. لها انا بحبها
بنت بخبث: مانت لو مقت… لتهاش هتاخد مني الشخص الي بحبه
محمد بعصبيه: بقولك ايه روان انا بحبها و مش بحبها بس لا بعشقها حتى لو هي بتحب سيف ده انا روان ليا و انتي سيف ليكي لكن اقسم بالله لو قربتي منها لهدفنك انتي و سيف و سبها ومشي
البنت بغضب: طب ماشي مش انا الي اتهدد و لو سيف مكنش ليا هيبقى ليا وجهه نظر تانيه ومشيت
…………… 💜
في الصعيد
قاسم ابو نوح للجد: نوح فين يبوي
الجد: في اسكندريه عند شغل هناك
قاسم: يعني حضرتك مفكر الكلمتين دول دخلو دماغي ده ابني يبوي ومش عايز اخسره
الجد: تصدج متصدجشي دي مكشلتك انت
قاسم بص لابوه بحزن
:::::::::::::༻
عند روان
روان بصت بصدمه و قالت: كداب والله يا سيف متصدقوهش و كملت بعياط ابعد عني بقا انا تعبت منكم كلكم سيبوني في حالي انا عملت اي و قعدت ع الارض
سما جريت عليها و نور طلعت ع الصوت
سيف بغضب: هي مين دي الي مراتك شغلك اتلغبط ف العنوان
نوح ببرود: لا هي مراتي و انا هاخدها
سيف بغضب: اتقي شري و غور من هنا و روان مش ماشيه من هنا
نوح برفعه حاجب: والله
سيف ببرود: اه والي عندك اعمله
نوح بص ليه وقال: ماشي هتشوف الي عندي
نوح راح و شد روان
نوح بغضب: امشي معايا
روانزكانت بتزقه و بتعيط
سيف مسك نوح و بعده عن روان و ضربه بالبوكس
نوح و سيف ضربوا بعض جامد و سيف اتعو.. ر و وشه اتغرق د. م
روان بصوت عالي و انهيار: باااااااس كفايه بقا حرام عليكوا و وقعت اغم غليها
سيف جري على روان بخوف
سيف بخوف: روان حبيبتي انتي مويسه و كان بيخبط ع وشها لما لقاها مش بتفوق اخدها و نزل
سما نزلت و نوح نزل
(نوح شاف ان ميتدخلش احسن و سيف يوديها المستشفى)
في المستشفى
نوح و سيف و سما كانوا واقفين قدام الاوضه
الدكتور طلع: مين ولي امرها
سيف و نوح في نفس الوقت: انا
الدكتور بصلهم باستغراب و قال: عموما هي اتعرضت لانهيار عصبي شديد و ادينها ابره مهدئه و هتفوق كمان ساعتين بس اهم حاجه ابعدوها عن اي ضغط عن اذنكم
ومشي
سيف كان بيبص لنوح بكره و نوح كان بيبدله نفس البصه
عند سما التليفون بتاعها رن و كانت حنان الي بتتصل
سما: الو
حنان بدموع و خوف: هي روان مش بترد على تليفونها ليه
سما بتوتر: اصل…. و سكتت شويه
حنام بقلق اكتر: قولي لي في اي
سما حكت ليها الي حصل
حنان بغضب: ورحمه اختي لوريه ابن المحمدي انتوا في مستشفى اي
سما: في…؟
حنان: مشي انا جيه سلام
و قفلو
بعد ساعه حنان وصلت المستشفى
حنان بغضب انتي فين يا نوح انت فين يا ابن قاسم
نوح بص ليها و قال ببرود: خير
……… 🌎🐵

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببتها ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *