روايات

رواية أحببت قوية الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور أحمد

رواية أحببت قوية الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور أحمد

رواية أحببت قوية البارت الثاني عشر

رواية أحببت قوية الجزء الثاني عشر

أحببت قوية

رواية أحببت قوية الحلقة الثانية عشر

مجهول اتعصب خالص وقرر انو يخدها من يوسف وجهز رجالته عشان يراقبوها….
……. عند يوسف وريم……..
وصلو ڤلا كبيره اووي وريم نزلت من العربيه وهي مصدومه من كبر الڤلا
يوسف: عجبتك
ريم: اوووي
يوسف: طب يلا بقا ندخل
ريم: حاضر

دخلو الڤلا وريم لقيت خدام كتير وهي هطير من الفرحة
ويوسف نده على خدام
يوسف: خد الشنطه دي وركبها في الاوضه
الخدام: حاضر يااستاذ
الخدام اخد الشنطة وركب على فوق وبعدين نده على الداده زينب
زينب: ايه يابني
يوسف: ازيك انهارده يا داده
زينب: بخير يا حبيبي
وبصت على ريم
ريم: مش هتعرفنا بقا
زينب ضحكت عليها
يوسف: اه…… دي الداده زينب
ريم مدت ايدها عشان تسلم عليها
ريم ببتسامه بريئه: انا ريم اتشرفت

زينب سلمت عليها
زينب: انا اكتر يا ريم
يوسف: طب عن اذنكم انا رايح اخد دش ومتنسيش يا داده تاخدي ريم على اوضتها
زينب: اه ماشي
وقعدت هي وريم يحكو
زينب: انتي عندك كام سنه يا ريم
ريم: ١٩سنه
زينب: انتي لسه هتروحي جامعه
ريم: اه………بقلم نور احمد………
قعدو يحكو كتير
طب يلا بينا قوف عشان شكلك تعبانه
ريم:ماشي

وركبو فوق ودخلو الاوضه وكانت الاوضه حلوه وواسعه بس كانت فاضيه شويه حاجات ناقصه فيها يعني زي دبديب وورد وحجات بنات بس كان الحيط بتاع الاوضه مرسوم عليه رسومات اطفال وطبعا ريم عجبتها الاوضه
ريم:وااااو الاوضه دي حلوه اوووي
زينب:حلوه
ريم:اه جدا
زينب:طب روحي غيري هدومك وانزلي عشان تتعشي مع يوسف
ريم:حاضر
والداده زينب مشيت
ريم:الله الاوضه حلوه بس انا مش فرحانه عشان
انا الشخص اللي مش بطيقه ولا عايزه اشوفه ابقا انا كل يوم القيه في وشي ليل وصبح بس هعتاد عليه
ريم راحت اخدت شاور ولبست وطلعت من الحمام وكانت لابسه فستان لونه اخضر فاتح وسرحت شعرها وعملته كعكه ونزلت ويوسف كان مستنيها عشان يتعشو سوا وريم نزلت ولقيته قاعد علي السفره
يوسف:يلا عشان ناكل
ريم:حاضر

وريم راحت قعدة على السفره وكلو………..وبعد ما كلو كل واحد راح على واضته ونام
تاني يوم
زينب: انتي يلي اسمك الاء
الاء: ايه.
زينب: روحي ليوسف وقليلو تعالى افطر
الاء: حاضر
الاء راحت ليوسف وخبطت على الباب
يوسف: اتفضل
الاء دخلت
الاء : استاذ يوسف تعالى افطر تحت
يوسف: ماشي
الاء كانت رايحه تمشي
يوسف : استني

الاء: نعم
يوسف:عايزك تروحي لريم وتقوليلها انزلي افطري
الاء بقرف:حاضر
الاء مشيت من عند يوسف وهي متغاظه
اعرفكم على الاء…….
بنت مش حلوه اووي يعني جمال عادي وبشرتها قمحويه وعنيها عسليه ومتوسطه في الطول وعندها 20سنه وشعرها بني بس مشكلتها انها بتحب الفلوس اووي وده خلاها مش عارفه هي بتعمل ايه وبتحب يوسف بس الفلوس اكتر وهي بتكره البنات اللي تقرب من يوسف……الاء بنت شريره وحبها ليوسف عشان فلوسه وعشان وسامته
نرجع لشريره الاء

الاء تلفونها رن
الاء:الووو
~~…………………………….
الاء:حاضر ياباشا
~~………..…………………….
الاء:انا هعمل كل اللي يتقالي
~~……………………………..
الاء:ده انا هخليها تمشي من هنا بسرعه عشان انا مش طيقاها
~~………………………………..
الاء:متخافش يا باشا انا مش عملها حاجه ابدا
~~…………………………….
الاء:سلام ياباشا…..بقلم نور احمد……..
وقفلت التلفون وهي عارفه هتمعل ايه وووو

يتبع …

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على ( رواية أحببت قوية )

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *