روايات

رواية احببتها ولكن الفصل السادس 6 بقلم لوجين ياسر

رواية احببتها ولكن الفصل السادس 6 بقلم لوجين ياسر

رواية احببتها ولكن البارت السادس

رواية احببتها ولكن الجزء السادس

رواية احببتها ولكن الحلقة السادسة

سيف بغضب: مش مراتك و مش هتاخدها و كان رايح يضربه
مالك بهدوء و هو بيمسك سيف: لا يا سيف روان مراته و من حقه ياخدها
سيف بصدمه: ايه واكمل بغضب هو انتوا الاتنين متفقين ولا اي
مالك بعصبيه: ما تهدى شويه و بعدين اي احنا الاتنين متفقين دي انت اتهبلت ولا اي
سيف كان بيبص لمالك و عينه مدمعه مالك سكت عشان عارف ان سيف بيحب روان
روان بهدوء و حزن: انا هروح معاه هو فعلا جوزي
نوح ابتسم بخبث و حنان و سيف و مالك بصو لروان بصدمه
حنان بعصبيه: انتي عبيطه ولا اي
سيف فضل ساكت و مازن اخده و طلع
نوح بص لروان بخبث: ايوا كدا انا احبك يا رورو لما تسمعي الكلام
روان بصت ليه بكر. ه:وانا عمري ما هحبك يا نوح و هفضل اكرهك لاخر يوم في عمري سامع لاخر يوم في عمري
نوح ببرود: انا هروح ادخلك اذن خروج وارجع الاقيكي جهزتي عشان نمشي
ومشي
روان بصت لخالتها و حاولت تتماسك
حنان حضنت روان و روان انهارت من العياط
روان بعياط: انا تعبت بخالتو انا مبقتش قادره استحمل كل الضغط ده
حنان بدموع: اهدي يا حبيبتي اهدي حقك عليا انا مقدرتش احميكي و انفذ وصيه اختي الله يرحمها واكملت بجديه روان متروحيش معاه انا عارفه انك عملتي كدا عشان تهدي المشاكل بس انتي كدا بتيجي على نفسك
روان بهدوء: خالتو انا هعرف اجيب حقي لنفسي و اكملت بكر.. ه و بذات من جدي
سيف خبط و دخل
سيف بعصبيه: يعني هتروحي معاه انتي اتهبلتي
روان بحده: سيفف متنساش نفسك انت اخو صحبتي بس مش اكتر و هو ف الاول وفي الاخر جوزي وليه حق عليا
سيه بص لروان بحزن بس حاول ميبيتش و قال بجديه مصطنعه: تمام يمدام روان انا بعتذر لحضرتك و مشي
روان عيطت تاني و حنان طبطبت عليها و روان قامت و نوح جه
نوح: يلا
روان: احنا هنروح الصعيد
نوح: اه عندك مانع
روان سكتت و طلعوا برا المستشفى
روان و سيف بصو لبعض جامد بس روان ركبت عربيه نوح و العربيه مشيت
……. “”‘
في مكان
…: اهرب بسرعه لو مسكونا هيق.. تلونا
واحد وهو بيجري بتعب: مش قادر سيبسني انتي ومشي
البنت بعياط: لا ارجوك بسرعه
و استخبوا في مكان
….: لقيتهم
واحد تاني: لا ده كدا الباشا هيق.. تلنا
الراجل و هو بيتصل ع حد: البت و الواد ضاعوا مننا
الراجل الي ع اتليفون بعصبيه: اغبيه هو انا باعت حمير مش عارفين تمسكوا عيله عندها 16 سنه عنده 18 سنه يهربوا منكو شويه حمير ارجعوا
الراجل: حاضر يباشا
و رجعوا
عند البنت
البنت بعياط: هما هما خلاص مشيوا و بتبص ع الولد لقته فقد الوعي
نور بعياط: لا والنبي فوق فوق
ريان كان بيحاول بس مقدرش واستسلم
راجل كبير: انتي كويسه يا انسه
نور بسرعه: والنبي يا عمو الحقه هيموت
الراجل و نور اخدو ريان ودوه المستشفى
الراجل بهدوء: ايه الي حصل
نور كان بتبص بس وسكاه بس كانت ماسه ايديها جامد وهو لاحظ انها مربوطه بس بتنزف
الراحل بسرعه وخوف: دكتور بسرعه
نور وقتها اغم عليها من كتر النزيف
الدكتور: واضح انها اتضربت كذا طلقه في درعها خدوها ع العمليات
و دخلت نور العمليات
تاني يوم
الدكتور:****
…….. ♕♕♕
في مكان
: اخيرا خلصت منها بشكل نهائي و سيف بقا ليا
…بعصبيه: طب وانا احتا كنا متفقين انا هاخد روان وانتي
سيف
البنت ببرود: والله انت دلوقتي مشكلتك مع نوح مش معايا
: والله لوريه ابن الك.. لب ده
…..++
عند روان بعد ساعات طويله من السفر وصلوا الصعيد
و دخلو البيت مع ان روان كانت خايفه
الجد ببرود و خبث: يا اهلا بحفيدتي الهربانه!
…. 🫣🩷

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببتها ولكن)

اترك رد

error: Content is protected !!