روايات

رواية ملك روحي الفصل الأول 1 بقلم ريهام النشوي

رواية ملك روحي الفصل الأول 1 بقلم ريهام النشوي

رواية ملك روحي البارت الأول

رواية ملك روحي الجزء الأول

رواية ملك روحي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ريهام النشوي
رواية ملك روحي كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم ريهام النشوي

رواية ملك روحي الحلقة الأولى

 

زق الباب برجله ودخل ومسكه من تلابيب قميصه أنت تفهمنى كل حاجه دلوقتى وإلا قسمابالله لكون مموتك مكانك
ـ عاصم ممكن تهدى وانا والله هحكيلك كل حاجه بس اهدى عشان نعرف نتكلم
ـ هشام مع حق يا عاصم تعالى اقعد عشان نفهم
_ سكت اهو اتفضل ياخويا سمعك
ـ هشام : ملك ملهاش ذنب أو أي دعوه بالموضوع دا ملك بريئه
_ عاصم: متجبش اسمها على لسانك أنت فاهم ( قال هكذا وهو يمسكه من تلابيب ثيابه)
هشام: حاضر حاضر أنا أسف
عاصم: أخلص كمل

 

 

هشام: حاضر مش أنا وملك اللى كنا بنتكلم ملك ملهاش دعوه أنتوا اه لقيتوا كلام حب وغرام على تليفونها بس مش هى اللى كانت كاتبه الكلام دا
عاصم و أحمد وسلمى ف صوت واحد: أيه أمال مين
هشام: أنا لأن أنا كنت بكلم حبيبتى من عليه وحبيبتى دى مش ملك زى ما انتوا مفكرين وأنا كنت بكلمها من على تليفون ملك عشان أخوها كان عرف اننا بنكلم بعض وحصل مشاكل وآخد منها تليفونها وكلمنى وهددنى إنى لو كلمتها تانى مش هيحصل كويس وانا منعا للمشاكل كلمته من عند ملك عشان أخوها ميعرفش وكنت بمسح أي حاجة بنا عشان ملك متشوفهاش وتعرف بس فاليوم دا معرفش نسيت وممسحتهاش عشان كدا انتوا فكرتوا ملك بتكلمنى بس هى والله بريئه وأنا آسف عشان سببت ليكم المشاكل دي

 

 

ــ عاصم: آسف آسف على أيه ولا أيه أنت عارف ملك دلوقتي بين الحيا والموت وأقسم بربى لو ملك حصلها حاجه ما هرحمك
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تعالوا بقي نتعرف ع الشخصيات عاصم الدمنهورى: ظابط برتبه مقدم وله اسمه ويهابه الكل العيون العسلى والبشره الخمريه والطول الفارغ و لا عضلاته بقي حاجه كدا اورجانيك ???? من الآخر واد طلقه يعني ( فتى أحلامى أقسم بالله ????) عنده 28 سنه
أحمد البحيرى: راجل أعمال وله اسمه فالسوق عنده شركته اللي ورثها من باباه واشتغل على نفسه وكبرها و يبقي أخو ملك وسلمى العيون الرصاصى اللى تخطف دى وطوله متوسط وعريض المنكبين وعنده عضلات بردو ???? وعنده 29 سنه ودرس في كلية إداره أعمال وبيحب أخواته ملك وسلمى وبيخاف عليهم جدا
ملك: بت حته قمرايه كدا بعيونها البنى الفاتح وبشرتها البيضاء وشفتاها الكريزيه وأنفها الصغير ولا الغمازتين بتوعها حاجه كدا تخطف القلب و شعرها الذى يصل لآخر خصرها وقصيره القامة وتمتلك من العمر 23 عاما
سلمى: أخت ملك عيونها الزرقه وبشرتها البيضاء وشعرها المسترسل البنى المايل للحمار إنما أي بت أجنبيه ومتوسطه القامة وتمتلك من العمر 25 وهى فتاة حنونة وهنتعرف على شخصيتها خلال الروايه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

وصلوا لأوضه ملك ولقوها عماله تصوت وبتقول كلام مش مفهوم من ضمنه أنا مين أنا لي مش فاكره حاجه أنااااا مين والمرضه والدكتور بيهدوا فيها
_ عاصم: ملك ملك في أي يا دكتور
ملك: أنت مين
أحمد: ملك انتى مش عارفنى
سلمى: ملك أنا سلمى مش فاكرنى
ملك: بصدمه انتوا مين أنا مش فاكره حاجه مش فاكره حاجه بعيط وبدأت تصرخ
الدكتور للممرضه: هاتى حقنه المهدأ بسرعه
الممرضه: حاضر اتفضل يا دكتور
الدكتور اداها الحقنه وفضلت تهلوس ونامت

 

 

عاصم لدكتور ببرود: أنا عايز أفهم أيه اللى حصل دلوقتي دا
الدكتور: اتفضلوا معايا وانا هفهمكوا أنا كنت لسه جايه أقولكم بس الأنسه فاقت
عاصم: مدام
دكتور: نعم
عاصم بنفاذ صبر: مراتى وياريت نخلص
الدكتور بخوف: تمام أتفضل معايا ع المكتب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وكدا البارت خلص ويا ترى الدكتور هيقولهم أي

 

  • لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
  • لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ملك روحي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *