روايات

رواية أحبني ظابط الفصل الثالث عشر 13 بقلم مريم ابراهيم

رواية أحبني ظابط الفصل الثالث عشر 13 بقلم مريم ابراهيم

رواية أحبني ظابط البارت الثالث عشر

رواية أحبني ظابط الجزء الثالث عشر

أحبني ظابط
أحبني ظابط

رواية أحبني ظابط الحلقة الثالثة عشر

مصطفي. نامي بقي
مريم حاضر.
اصبحنا الصبح
مصطفي مريم حبيبتي
مريم بنوم نعم ياروحي
مصطفي اصحي افطري عشان رايح الشغل وخلي بالك من العيال مايخدوش برد
مريم حاضر بس ده لسه بدري
مصطفي عارف اصل انتي بتخافي تبقي لي وحدك
مريم بقلق صح انا بقول البس وبالمره توصلني
مصطفي من عيوني
عند فردوس
دخلت كلت وشربت عصير ولعبت رياضه روتين بتاعي نظام
ماشيه عليه
حور انتي كلتي

 

 

فردوس اه كلت الحمدلله
حور اي الي مصحيكي بدري
فردوس بضحك شكلك نسيتي
حور نسيت اي
فردوس انهارده خطوبتي.
حور بفرحه بجد والله نسيت
فردوس مش مشكله المهم حضري لبسك بقي
حور تمام
عند سليم
قمر سليم حبيبي اصحي
سليم بزهق خير
قمر انت متعصب كده ليه
سليم بزعيق بتصحيني من النوم وعايزاني اكون هادي
قمر بعياط تمام
سليم بزعل عليها انا اسف ياقمري قولتلي عايزه اي
قمر بدموع عايزه اروح عند ماما عشان خطوبه فردوس وبعدين انت هتيجي معايا
سليم حاضر انام شويه ونلبس عل ١٢ ظهرا اوكي
قمر بضحك اوكي
عبدالله الو يافردوس
فردوس بترن ليه وبعدين عايزه البس
عبدالله حب يعمل مقلب فردوس
فردوس نعم يا عبدالله
عبدالله انا مش هتجوزك انا كنت بضحك عليكي
فردوس هههههه اكيد بتهزر ههههه
عبدالله في سره لتكون اتجننت
عبدالله فردوس انا بكرهك بكرهك
فردوس بعياط ليه بتعمل كده انا حبيتك ليه انا اغمي عليها

 

 

عبدالله سمع حاجه بتقع اتخض وراح عند فردوس بسرعه
ركبت عربيتي وبااقصي سرعه وصلت في خمس دقائق المسافه مش بعيده
حور بفرح بتزغرط ومريم ومصطفي وسليم وقمر راحو عند فردوس
مريم بفرح قمر تعالي ندخل لي فردوس
قمر ياله فتحنا الباب لقينها في الأرض
مريم صوتتتت لالالالالا
قمر بخضه فردوس
مصطفي وسليم مرعوبين في اي بتصوتو ليه شوفو فردوس
مريم خايفه تقرب لأن نفسيتها مدمره بسبب كل حاجه وطبعا بتحب فردوس انا بحب اخواتي جدا مش بحب تشوفهم تعبانين
سليم شال فردوس وحطها عل السرير
ومصطفي جري عل مريم عل وشك الاغماء
مصطفي ياحبيبي مالك هي كويسه ده بس تعب بسيط
مريم بعياط هي كويسه صح
مصطفي ياقلبي كويسه
سليم اسكتو بقي جبولي بصله عشان مش نافع مايه
قمر دخلت وجبت بصله اتفضل
سليم بدأت تفوق
فردوس بعياط اي الي حصل
مريم بتعيطي ليه فيكي اي ياقلبي
فردوس انا لسه هنكمل
عبدالله فردوس مالك انا كنت بهزر والله
فردوس بزعيق بتهزر تعمل فيا كده
مصطفي وسليم عمل فيكي اي

 

 

فردوس البيه قالي بكرهك ومش هتجوزك بس انا بحبو وعيطت
عبدالله خدها في حضني
مريم وقمر لاحظ ياحضرت الظابط لم تكن خطيبتك لسه عيب كده نزل ايدك
فردوس وعبدالله ضحكو
عبدالله انتي هتفضلي بشعرك لحد أمته أن شاءالله
فردوس بتغير عليا
عبدالله لا بغير عل نفسي خطوبه تكون بطرحه وفستان ميكنش شفاف تمام
فردوس ماشي بس اي الشياكه ديه
عبدالله بثقه انا عارف اني جميل اصلا
فردوس بضحك قمر ماشاءالله
مصطفي ومريم احم احم احنا لسه واقفين
عبدالله اسف ياله جهزي نفسك عشان وشك باظ خالص
فردوس طول عمري قمر امشي بقي🙂😂🖐️
مصطفي وسليم وعبدالله
مصطفي اي ياصحبي حبيتها ماانت قولت سنجل سنجل هههه
عبدالله ملكش دعوه ياخويا وبعدين حبيت وأخيرا جالي الي يتمناه
مصطفي اصبر ده نتطلع عينك كلهم كده بس الصراحه عسلات
عبدالله بغيره انت مالك بفردوس
مصطفي ياعم بهزر
دخلت فردوس وكانت قمر كده
عبدالله اي القمر ده
سليم قمر جنبك 😂
عبدالله اي العسل ده ملاك ياناس
فردوس حلو الفستان
عبدالله قمر ياقلبي ياله بقي عشان نشبك
حور وأبو مريم
عبدالله هاتي ايدك يافردوسي
فردوس مدت يدها
عبدالله بدأ ألبسها الدبله والتونز وسلسله غوشتين
فردوس لولولولوي
حور بفرح الف مبروك تعالو بقي اتخدو

 

 

مريم مصطفي تعالي نقعد في الأوضاع
مصطفي ليه
مريم بضحك يابابا هنسبها ياكلو واحنا ناكل في الأوضاع
مصطفي سليم قمر تعالو
سليم عايز اي
مصطفي عرسان وعايزين ياكلو احنا مش هناكل
سليم بضحك عيب عليك عناكب برضو
مصطفي اسبقني عل الأوضاع
سليم وقمر تمام
مريم قمر تعالي حطي الاكل معايا
قمر من عيوني
مريم بصي بقي مصطفي وسليم صنيه وانا وانتي صنيه عشان مبعرفش اكل وفي ناس كده
قمر بضحك لسه زي ماانتي متغير تيش
مريم بضحك لا لسه يالا
دخلت وحطيت الاكل
مصطفي وسليم اي مش هتاكلو
مريم وقمر لا هناكل بس لوحدنا
مصطفي وسليم ليه بقي أن شاءالله تعالي بس هاتي صنيه ديه انا قولت انكم مفجوعين حطين اكل اكتر مننا هننصب
مريم وقمر ميتين ضحك خلاص هناكل يالا
كلنا وخلصنا
مريم مصطفي حبيبي
مصطفي مش مطمنالك
مريم انا ده انا سكر.
مصطفي مرررريم انجزي عايزه اي
مريم تعالي انت وسليم دخلو الاكل مكانو بس ولا اختاروا تغسلو المواعين
سليم ومصطفي بصدمه نعم انتي جننتي مين يغسل مواعين

 

 

مريم وقمر والله ماانتو طالعين من هون الي لمه اختاروا
سليم ومصطفي خلاص هنشيل الصنيه احنا غلطنين أننا ننيجي اصلا
مريم لا ياحبيبي ده انت نورت المهم اطلعوا شوفو صاحبكم ده طول مع اختي كده ليه.
مصطفي طالع
عبدالله يابنتي اتكلمي قولي اي حاجه
فردوس بضحك اتكلم عل اي
عبدالله اتكلمي عن نفسك شويه عايز اعرف تفاصيل عنك
فردوس انا تانيه شرطه بلعب كاراتيه وتيكوندو بحب العاب قوه بعشق المغارات حنونه مجنونه قلبي طيب بس عصبيتي صعبه مش بحب ازعل لوني مفضل ابيض عيد ميلادي ٢٢/٣,ده عيد الميلادي بجد😂❤️ مش عارفه اقول اي تأني
عبدالله بضحك لا بلاش اعرف تاني وبعدين مفيش العاب تاني هتلعبيها
فردوس ليه أن شاءالله
عبدالله حبيبتي هتبقي زوجه وهنجيب اطفال واظن ده هياثر عل صحتك
فردوس اه معك حق مع سلامه
عبدالله بضحك ياستي فرفرشي كده بهزر
فردوس عسل
عبدالله قلب العسل والله
مصطفي بضحك واي كمان ياحياتي
عبدالله انت من هنا من أمتي
مصطفي من ساعت مفيش العاب هتتلعب
عبدالله بلاش تتضحك عشان في شغل يلمنا
مصطفي اسف تقصد بيتنا كلنا مااحنا بقينا اخوات بقي
عبدالله عند حق ياجماعه مش لحقت اقعد مع خطيبتي ياناس
سليم ياجدع انت بقالك ٨, ساعات قوم امشي ساعه بقت ١٠ مساء
عبدالله محست بالوقت
مصطفي بغمزه بعد كده حس ياخويا يالا يابا عشان هروح سوا توصلك
عبدالله عايزه حاجه ياقلبي
فردوس لا ياحبيبي
مصطفي ننجز مش وقت خالص

 

 

مصطفي هتيجي معايا مريم
مريم ايوه ياحبيبي جايه انا وقمر
مريم عايزه حاجه يافردوس
فردوس لا ياحب عايزه سلامتك
مريم بست رأسها ومشيت
مصطفي مين هيسوق
سليم انا هسوق وعبدالله تعالي جنبي
مصطفي ومريم وقمر ورا
مريم بخوف سليم سوق براحه ونبي عشان انا بتعب
مصطفي بست ايديها مش تخافي ياقلبي

يُتبع ..

اترك رد

error: Content is protected !!