روايات

رواية تجربه شخصيه الفصل الرابع 4 بقلم محمد ابراهيم

رواية تجربه شخصيه الفصل الرابع 4 بقلم محمد ابراهيم

رواية تجربه شخصيه البارت الرابع

رواية تجربه شخصيه الجزء الرابع

رواية تجربه شخصيه الحلقة الرابعة

نور-الو ازيك ياعمر عامل اي
عمر-تمام الحمدلله انتي اي الاخبار
نور-بخير …بقولك انا مش عايزه اكون متطفله انا اسفه اني رنيت عليك متأخر كده كنت عايزه اقولك اني مش هروح بكره بدري عشان عندي محاضرتين بس
عمر-اولا انا مش بنام دلوقتي كنت بألف قصيده كده
ثانيا انتي عندك محاضرات او لا بتصحي متأخر 😂😂
نور-دايما كده سمعتي سبقاني 😂😂
عمر-امال واصله ف كل حته
نور-هوا انت بتدرس ولا بتشتغل ولا بتكتب شعر ولا بتطلع الاول ع دفعتك
عمر-خمسه ف وشك 😂😂

 

نور-مش قصدي حسد اصل انا بعمل حاجه واحده ف حياتي وبفرهد منها 😂😂
عمر-كل الموضوع اني مش بضيع الوقت غير ف حاجه مفيده
نور-طب ع كده بتكتب شعر حلو
عمر-لا مش شاعر اوي ع قدي كده
نور-خلاص سمعني حاجه طيب من الي بتكتبها
عمر-مش دلوقتي بعدين
نور-لا انا عايزه اسمع دلوقتي ياعم
عمر-ياسيتي لسه مخلصتش
نور-اي حاجه طيب
عمر-طب اسمعي بس متضحكيش عليا
نور-اكيد مش هعمل كده
عمر- انتي حره بقا انا حذرتك بصي…..
“صدفه خير من الف معاد
والهوا دوبني م كفايا بعاد
والعمر يعدي ونفضل اعناد
اشمعنا انا بزات
الدنيا تشيلني وتضرب فيا
ولا انا طيب والعيب مش فيا
عارف انو قضاء ربك
ولو حد في يوم سابك مش مستهلك
ولو قالك انك كل ماليا مش بيحبك

 

كداب وأناني ومش منك
هيجي ف يوم وهيشتقلك
ونتي عبيطه ومين في طيابه قلبك
كنت فاكر ان الحب من اول نظره كلام حواديت
لحد ماشوفتو قصاد عيني لما انا حبيت
عنيكي كألماس بيغوي الناس
وقلبي سايغ عاشق تفاصيلك
وحبيتك حتي بعيوبك
وشوفت هزارك والاعيبك
وحتي الضحكه ف عيونك
بتملاني شوق حنين في حضورك
لساني عاجز بأن يبوح كلام تاني
وقلبي مكسور ك عجوز تركته الدنيا وحداني
ك يوسف في بطن البير وما لربه شئ تاني
نفسي اقولك ان ف غيابك بعاني
بعاني “❤️❤️🖤
عمر-بس غريبه انت مضحكتيش يعني

 

نور-متكمل ياعم انت وقفت ليه
عمر-خلصت يابنتي
نور-عمر انت مش بتطلع الكلام ده ف النور ليه وتنشرو
عمر-اصل انا كنت بكتب روايات وشعر ايام ثانوي بس اصحابي كانو بيتريقو عليا وبيحبطوني فحبيت احتفظ بيها لنفسي
نور-ازاي بس ده الكلام تحفه ❤️❤️
عمر-بجد عجبك 😐
نور-الكلام جميل جدا جدا
عمر-اول مره حد يشكر ف كتباتي
نور-عشان هيا حلوه ع فكره انا متنمره جدا كنت هقولك يعني 😂😂😂
عمر-طب ياسيدي شكرا😂😂
نور-خلينا نتكلم بكره ف الموضوع ده تصبح ع خير
عمر-ونتي من اهله
نور-سلام
عمر-سلام 🥰
نور:مش عارفه انا حسيت بحاجه غريبه ف كلامو الكلام يشد فعلا بس جوايا احساس تاني انا مش عارفه اي هوا احساس غريب بس احساس جميل اوي
عمر:يارب ماتكون خدت بالها من حاجه وان الكلام ده عليها انا حبيتها اوي مع اني رافض موضوع الحب ده دلوقتي بس هيا غير انا مش عارف اعمل اي
عدي فتره وعمر بيودي نور الجامعه كل يوم
نور:هوا ده الي بقولك متتأخرش
عمر:يااه كل ده عشان استنتيني يوم منا كل يوم بتلطع تحت ساعه ونص ساعه
نور:انا غيرك انا بنت وبعدين عربيتي هتتصلح بكره
عمربصدمه :عربيتك هتتصلح ؟
نور:اها جايه بكره
عمر:يعني ده اخر يوم هشوفك فيه
نور:لا طيعا هبقا اكلمك ع طول لو عربيتي حصلها حاجه
عمر بحصره:هيا جايه بكره

 

نور:بابا هيبجيبها انهارده بليل
عمر:طب احنا وصلنا الجامعه ونتي مروحه نتكلم ف الموضوع ده
عمر:الو ازيك ياحسام
حسام:اي ياعم عمر مبتجيش الجامعه ليه
عمر:استني بس في موضوع عايز اكلمك في الاول
فاكر البنت الي حكتلك عليها الي خبطت العربيه بتاعتها
حسام:اسمها باين نور
عمر:عليك نوور انا حكيتلك اني بوديها الجامعه كل يوم
حسام:ايوا حكيتلي
عمر:انا مش عارف اعمل اي ياحسام انا اتعودت ع اني اشوفها كل يوم واشوف ضحكتها بس مش عارف اتكلم
حسام بضحك:ههههه😂
عمر:بتضحك😏🙁
حسام:عشان كل لما اكلمك ف الموضوع ده تقولي مليش ف جو الارتباط
عمر:اديني اتنيلت
حسام:طب متقولها
عمر:سهله هيا كده فاكرها من البنات الي تعرفهم انا برن عليك عشان تقولي متقولها منا نفسي اقولها مش عارف
حسام:خلاص لمحلها
عمر:شكرا اوي ياحسام ع النصيحه سلام
عمر:اركبي يانور
نور:روحني بسرعه عشان في ضيوف عندنا ف الببت
عمر بصدمه:ضيوف مين
نور:مالك في اي دي خالتي جايه تزورنا

 

عمر:اتكسف وخدودو احمرت من الكسوف
حاضر ياسيتي هروحك بسرعه
نور:شكرا ياعمر ع وقوفك جمبي عمري ماهنسي ابدا وقفتك جمبي شكرا بجد
عمر:ولا يهمك اي حد ف مكاني كان هيعمل كده
خلي بالك من نفسك
نور:حاضر ونت ابقي ابعتلي اي حاجه بتكتبها
عمر:عنيا..يلا باي ❤️
نور:باي
عمر روح ف نفس اليوم مقهور وزعلان انو مش هيشوف نور تاني
عمر:منا لازم اشوف حل ….باااس لاقيتها 😂👍
تاني يوم عمر قدام باب العماره بتاعت نور
عمر:يارب حد ما يشوفني يارب انت عارف انا مش بأذي حد يارب😂😂
نور نزلت عشان رايحه الجامعه لقت ال٤ كاوتشات مخرومين
نور:يانهاربيض اي ده اعمل اي دلوقتي انا… انا مصدقت انها اتصلحت هوا عمر الي هينقذني من الموضوع ده
نور:ايوا ياعمر تعلالي دلوقتي عند البيت العربيه باظت تاني ومش عارفه اعمل اي

 

عمر:ماشي انا ٥ دقايق وهكون عندك
عمر:اركبي اي الي حصل في اي
نور:مش عارفه الكاوتش بتاع العربيه كلو باظ في يوم واحد
عمر:كاتم الضحكه بالعافيه
نور:في اي مالك ساكت كده
عمر:احم احم عادي مش عايز اكون متطفل بس
نور:احنا مش صحاب ولا اي
عمر:اها طبعا صحاب
نور:امال اي بقا
عمر:الو اي سلمي
سلمي:تعاله بسرعه ياعمر ماما اغمي عليها ومش عارفه اعمل اي 😨😱😭😢

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية تجربه شخصيه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *