روايات

رواية عشق تحت ظل القمر 2 الفصل التاسع 9 بقلم إيمان رأفت

رواية عشق تحت ظل القمر 2 الفصل التاسع 9 بقلم إيمان رأفت

رواية عشق تحت ظل القمر 2 البارت التاسع

رواية عشق تحت ظل القمر 2 الجزء التاسع

رواية عشق تحت ظل القمر 2 الحلقة التاسعة

غضب مراد حد الجحيم
قالت ريجان:في الحظة دي بنقول سوري في الفظ احيه
وبداء يفك ازرار القميص
قالت ريجان بخوف : استهدي بالله يا وحش شيطان ودخل بينا
قال مراد بخبث: انتي فهمتي اي وقرب منها وهيا مغيبه تماما وقال بخبث: انا
قالت ريجان بتخدر: ايوة
مراد. بخبث اكثر: هخليكي تغسلي القميص ده
لتفق ريجان وتقول بغضب : نععععععم نجوم السما اقربلك
بعد خمس دقائق
ريجان بتعب وتملؤها الرغوة في يدها: حلو كده
مراد بعدم اقتناع: لا مش بطال
ريجان بتعب :الله يخربيت اهلك دي المرة ٥٠ الي اغسلة فيها روح يلعن ابو شكلك ورجعت الي مقعدها لتذهب في نوم عميق بجانب مراد الذي انفجر في الضحك
…………… ………..
عند ايمان وكنان
استيقظت ايمان لتجد ألم شديد في رأسها وكمادات بجانبها وكنان الذي ينام في الأرض محتضن شبشبه والوسادة بحانبه
ابتسمت ايمان بشر وذهبت بجانب اذنيه لتقول بصوت عالي: كناااااااااااان ليفزع كنان ويقول : ولد ولا بنت كل الي يجيبه ربنا كويس
لتسقط ايمان من الضحك علي منظره لتقول : عليه الطلاق بالتلاته انتا اتخضيت اتخضيت يا حج كامل نيهاهاهاهاهاها
ليغضب ثم يقول بخبث : جميله الهدوم دي اوي عليكي
لتتذكر ايمان انها كانت آخر مرة كانت بالمنشفه لتشهق وتقول بصدمه: اوعاا تقول
ليهز رأسه بمعني نعم
لتبكي ايمان وتقول : كده انا اغضبت ربنا منك لله وتبكي اكثر
ليسرع كنان ليأخذها داخل حضنه لتبعده وتقول بهستريا: ابعددددد ابعد عني
قال كنان بابتسامة خبيثه: ازاي ابعد عن مراتي
لتنصدم ايمان وتقول :…
…………………………….
في قصر تيام
في الهاتف: ايوا يا باشا جبت المعلومات وعرفنا تحركاتها
تيام بشر : طب تمام عايزها تكون عندي في خلال ساعتين وتحطوها تحت في البدروم
الشخص: امرك يا باشا
ليبتسم كنان بشر ويقول : انا هوريكي جحيم تيام ليضحك بشر
…………………………
في فيلا ريان
تجلس كيان وولاء يشاهدون مصارعه وايان يجلس بجانبهم يمسك الهاتف
ولاء بعصبيه: انت بتسيبووو ليييييه امسكه كده ثم قامت بمسك ايان
واديله بوكس في بطنه لتفعل ذلك مع ايان وقولو زي العظيم جون سينا you can see me
ليرد ايان ويقول بوجع :منك لله IDon’t
لتقول كيان: وامسك الخشبة الي جمبك دي وقول lm stronger
لتمسك المزهريه بجانبها وتقوم بحدفها علي ايان
ليقول : يا طيب الجلب وينك (محمد هنيدي في فيلم عندليب الدقي😂)
ليغشي عليه
لتقول ولاء وهيا تاكل فشار : فكرك مات
كيان بشك : احتمال يلا مش مهم يلا نكمل
لتنظر ولاء بشر : يلا راح ايان في كيان
كيان : هوا انا مقولتلكيش يا ماما مش انا ورايا مذاكرة وقامت تجري
لتجري ولاء وراها وهيا ممسكه خشبه وتقول: خدي يابت هنتفاهم
كيان وهيا تجري : احيه هنتفاهم بعد كده اي لتجري بأسرع ما يمكن
……………………………
في اميركا في قصر زين تحديدا
يجري مكالمه هاتفية
زين: أريدك أن تخطفها في هيليكوبتر وتأتي الي هنا سريعا انا اعلم انه اليوم الذي المفترض أن تذهب لمدرسه داهليه تقوي دراستها
ومدتها سنة
الشخص: اوامرك زين بيه
ليقفل زين الخط ويضحك بشر
عند ليليان
ليليان: ارجوك يا بابا ده حلمي
ريان : مش هقدر اخاطر بيكي
نظرت ليليان الي امها بعيون لطيفة وتقول : ارجوووكي
لتتاثر امل وتقول : متخافش الحراس معاها في كل مكان وهيا سنه بس عشان تبقي احلي دكتورة
ليوافق ريان
اتصرخ ليليان من الفرحة وتحضن ابيها وتجهز شنطة السفر وتذهب الي المدرسه وعندما دخلت غرفتها
وجدت رسالة من مدير المدرسه تقول : انزلي الباب الخلفي تحت عندك تدريب وهاتي شنطتك معاكي عشان هنوديكي غرفة تانية
ليليان كان عندها شك بس نفضت الأفكار دي من دماغها
لتنزل الي الباب الخلفي ولم تجد أحد وجاءت لترجع لتشهق وفجاءة

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق تحت ظل القمر 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *