روايات

رواية عمياء وسط الذئاب الفصل الثالث والخمسون 53 بقلم محمد طه

رواية عمياء وسط الذئاب الفصل الثالث والخمسون 53 بقلم محمد طه

رواية عمياء وسط الذئاب البارت الثالث والخمسون

رواية عمياء وسط الذئاب الجزء الثالث والخمسون

عمياء وسط الذئاب
عمياء وسط الذئاب

رواية عمياء وسط الذئاب الحلقة الثالثة والخمسون

_ونور طبعاً لا شيفاه ولا حاسه هوا بيعمل إيه..
ما حستش غير وفيه إبره بتنضرب ف وريد من رقبتها..
بعد كده نور تفقد الوعي تماماً..
وبعد مفعول الابره ما ينتهي..
تبدأ نور تستعيد وعيها..
وتفوق تلاقيها لسه قاعده مكانها ف العربية
_نور…سمير..سمير..سمير إنته فين
_سمير بهدوء…أنا هنا يا نور متخافيش
_نور…إنته عملت إيه
_سمير…متخافيش يا نور..بس أنا كان لازم أهديكي..
وعتطلك إبرة مهدئه..إنتي لازم تهدي يا نور..
عشان نشوف هنعمل إيه..
قوليلي يا نور..هوه أنا لو خايف على نفسي..
إيه اللي هيخليني أنقذك من الراجل بتاع الباشا..
إيه اللي هيخليني أضرب على الراجل بتاع الباشا نا،ر..
إيه اللي هيخليني أكشف نفسي..
ما تردي يا نور ساكته ليه
_نور بهدوء…أنا أول مره أفقد أعصابي..
أول مره أحس إني عاجزه عن التفكير
_سمير…إحنا لحد دلوقتي مش متأكدين..
إن داليا ورا إختفاء اصحابك..
وإلا كانت هتتصل بيا وتساومنا
_نور…يا إستاذ سمير..مفيش غير 3 أشخاص..
اللي ليهم يد ف إختفاء اصحابي..
الباشا والمدير وأختك..
يعني أختك لو ملهاش يد ف إختفاء اصحابي..
أكيد هتبقي عارفه هما فين ومع مين..
وبيتعمل فيهم إيه
_سمير…وأنا كمان دا رأيي..إننا نبدأ من عند داليا..
لأن هيا اللي هتوصلنا لمكان اصحابك..
شوفتي لما هديتي..بدأتي تفكري صح إزاي
_(في هنجر مهجور…حامد واللي اتنين..
اللي أخدهم من المستشفي)_
_حامد بصوت عالي لرجالته…نزلوا الجث،تين دول..
وارموهم هنا قدامي بسرعة..
ولحد ما يفوقو تكونوا حفرتو حفرتين
_ويبدأ رجاله حامد يجيبوا ج،ثه علي..
ويرموها قدام حامد على الأرض..
وبعدين يجيبوا ج،ثه أم محمد الممرضه..
ويرموها على الأرض جنب ج،ثه علي..
وبعد تأثير المخدر اللي واخدينه يبدأ ينتهي..
يبدأو يفوقو
بقلم…محمد طه عبد المجيد
روايات الشاعر🖋✨️🥇
_علي يفوق يلاقي أم محمد مرميه جنبه على الأرض..
يبدأ يفوقها..ويبص حواليه يلاقي رجاله كتير بس،لاح
_علي بخوف…إنتو مين..إنتو مين
_حامد بحده…مش مهم إحنا مين..
المهم إحنا عايزين إيه
_علي بخوف…وأنتو عايزين مننا إيه
_حامد…عايزين البت العميا..ولو ما قولتليش هيا فين..
شايف الحفرتين دول..هادف،نكم صاحيين فيهم
_علي بخوف…هوه حضرتك مش جيت..
وأخدتها من المستشفي
_حامد…حصل جيت وأخدتها..
وفيه حد هربها وأخدها
_علي بخوف…وهوا مين يقدر ياخدها منك..
هوه مش حضرتك مخابرات
_حامد ببرود…لأ حضرتي مش مخابرات
_علي…طيب حضرتك مين
_حامد…ما أنا قولتلك مش مهم أنا مين..
المهم أنا عايز إيه
_(أم محمد بدأت تفوق وتشوف المنظر تترعب)_
_أم محمد بخوف وصريخ…يا لهويييييي إنتو مين..
مين دول يا علي..مين دول وعايزين مننا إيه
_علي…عايزين نور
_أم محمد بخوف…عايزين نور ليه
_(وتبص لحامد)_
علي هوه دا ظابط المخابرات اللي جا أخدها
_علي…دول مش مخابرات..ونور فيه حد هربها..
وهما عايزينها..ولو إحنا ما قولنلهمش نور فين..
هيدف،نونا هنا عايشين
_(في عربية سمير) _ (سمير ونور)_
_نور بهدوء…سمير إنته واثق من اللي إسمها سمر دي
_سمير بثقه…ثقتي فيها ملهاش حدود
_نور…طيب هيا داليا أختك..
تعرفها أو شافتها قبل كده
_سمير…إيه اللي ف دماغك يا نور بتفكري ف إيه
_نور…جاوبني الأول أختك تعرفها
_سمير…لأ ما تعرفهاش..ولا سمر حتي تعرف داليا
_نور…طيب سمر دي ذكية ولا تفكيرها على قدها
_سمير بإصرار…لأ ما أنا عايز أفهم اللي ف دماغك..
عشان أقدر أجاوبك
_نور…إنته هتسلمني لداليا.. …….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عمياء وسط الذئاب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *