روايات

رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم أيات عبدالرحمن

رواية صعيدي دمر لي حياتي الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم أيات عبدالرحمن

رواية صعيدي دمر لي حياتي البارت الخامس والأربعون

رواية صعيدي دمر لي حياتي الجزء الخامس والأربعون

صعيدي دمر لي حياتي
صعيدي دمر لي حياتي

رواية صعيدي دمر لي حياتي الحلقة الخامسة والأربعون

اخر حاجه وقفنا عندها لما قولنا أن عم متولى ( زعتر بري 😂) بيطلع هو تاجر المخدرات اللى مجنن الشرطة
ومفيش حد بيعرفه غير فهد هنعرف ازاى بس تابعوا معايا
قبل ما نعرف الكلام ده نروح عند نادر اللى لاول مره بعد سبع سنين هيرجع يشوف شهد مره ثانيه هتكون شهد ولا بيتخيل ولا ايه
……..
نادر كعادته راجع من برا متأخر فى حدود الساعة ٢ ودا بالضبط الوقت اللي صقر ووفاء بيقوموا يشوفوا عملهم فيه
وهو طالع على السلم شاف صقر طالع من اوضته بس بهدوء تام وكإنه خايف حد يشوفه فضل واقف مكانه يراقبه في صمت لحد ما شاف حاجه غريبه جدا
شاف بنت طالعه من اوضة صقر جميله جدا جدا جدا
نادر بحيره شديدة: معقول شهد
البنت ماشيه بكل هدوء وبتتبع خطوات صقر

 

 

( بلاش نستغرب الجزء الرابع كله غموض صقر مش بيخون وفاء اقرؤا بس الباقى وانتوا هتعرفوا مين البنت وليه كانت في اوضة صقر)
نادر: مستحيل شهد
ومشى وراها البنت وقفت اول ماحست بحد بيراقبها ولفت وشها
نادر: شهد
بعد كده نادر وقف قدامها لكن هى أول ماشافته كانت هتجرى بس هو مسك ايديها ماكانش قدامها حل غير أنها خبت وشها بإيديها
وكل الكلام الجميل ده تحت مشاهدة محمد ونهال والد نادر والدته
٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
#بقلم_أيات_عبدالرحمن
عند فهد وكنزي
فهد خلص الشغل اللى عم متولي فرضه عليه وقعد يرتاح
واحده من جوارى عم متولى اسمها نعمه
نعمه: سيدى بيجولك احلب نعناعه
فهد : هو فيه نعناع بيتحلب
نعمه: نعناعه البجره
فهد: اه امممم ودى بتتحلب ازاى
نعمه بدءت تعلم فهد
ولسه فهد بيقرب من نعناعه خبطته برجليها
فهد: دى شكلها هتعذبنا معاها
نعمه: مش هتعذبك ولا حاجه لاغيها وهى هتقف لوحدها
فهد: اه الاغيها
ايه الحلاوه دي بس يا نعناعه
خبطته برجليها وقع على الأرض
فهد: اومال اعملك ايه
نعمه : خليها تثق فيك
فهد: هى وصلت لكده
نعمه: واكتر بكتير
فهد لنعناعه: اوعدك اني مش هبعد عنك انتى روحى وق ولسه هيكمل
كنزي: اه كمل الله يسامحك يا شيخ منك لله
فهد: هانت ياجميل هو مش باين ان انتى جميل خالص بس يلا ارفع من معنوياتك
واخلينى انا الاحسن كلها خمس ست ايام ونرجع البيت
كنزى: عارف لما نرجع مش عايزه اعرفك تانى

 

 

فهد: هههههههه وهو انا اللي عايز اعرفك انا هفضل مع نعناعه
كنزي: الصبر يا رب عليه لهصور قتيل دلوقتي
فهد: يلا يا بت انتى من هنا وسيبينى مع نعناعه شويه
يلا يانعيمه انتى كمان
نعمه: نعيمه مين
فهد: هو دا مش اسمك
نعمه: أسمى نعمه
فهد: عاشت الاسامي يلا بجى عشان عايز نعناعه في كلمتين
نعمه: هتجولها ايه
كنزي: هيقولها أنه بيحبها
نعمه: واه واه هى وصلت لكده
فهد: ماخلاص بجى هجول لسيدك ان انتى اللى بتعطلينى عن شغلى
نعمه: طيب بس خلى بالك من نعناعه
فهد: من عنيا
نعمه: تسلم عنيك
فهد: الصبر يا رب
هانت يا عم زعتر نهايتك قربت وقعت في ايد الدمنهوري اللى مايعرفش حاجه اسمها رحمه
)))))))))((((((((())))))))(((((((((
نادر: شهد حبيبتي انا اسف اسف على كل حاجه حصلت معاكى بسببى اسف انى دمرتك
والبنت مازالت مخبيه وشها بإيديها
نادر: عارف ان انتى مش طايقه تشوفينى قدامك بس والله العظيم ندمان بجد على اللى عملته معاكى
البنت: ارجوك سيبنى ياصقر ياصقر ياصققققر
صقر سمع صوتها وهى بتنادى عليه فخاف يكون حد كشفهم
البنت: ابعد عني ياصقر يا صقققققققر
محمد: نادر انت بتعمل ايه هنا ومين دى وعايزه ايه من صقر
وفى وسط اسإلت محمد كان صقر شد البنت من نادر وقفها وراه

 

 

البنت اول ماشافت صقر اتطمنت وفضلت ماسكه فيه جامد اوي وبتعيط وجسمها بيتنفض من الخوف
رؤوف: مين المزه اللى واقفه وراك دي ياصقر
صقر: رؤوف غور من وشي
رؤوف: حاضر اباى عليك
نهال: معقول شهد
البنت ماسكه في صقر جامد اوي وخايفه: والنبى يا صقر ماتسبنيش ابوس ايدك

يُتبع ..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صعيدي دمر لي حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *