روايات

رواية أنت قدري الفصل الثاني 2 بقلم نورا فريد

رواية أنت قدري الفصل الثاني 2 بقلم نورا فريد

رواية أنت قدري البارت الثاني

رواية أنت قدري الجزء الثاني

رواية أنت قدري الحلقة الثانية

عاصم.. عملتي حادث*ة ف جبتك على هنا
_اااه ح*ادثة ايه انا مش فاكرة حاجة خالص . ا انا مش فاكرة حاجة مش فاكرة
عاصم.. اهدى
_اهد ازاي انا مش فاكره ولا عارفه مين انا انا مش عارفه نفسي
عاصم نظر لى الممرضة
عاصم .. ارجوكي نأدي لى الدكتور
الممرضة.. حاضر حاضر
و بعد وقت جاه الدكتور
الدكتور.. للاسف الحادثة سببت ليها فقدان ذاكرة
رفيف بصدمة.. ف فقدان ذاكرة …. ازاي يا دكتور
الدكتور.. لان
رفيف بى اندفع.. انا مالي بى الح*ادثة يعني ايه فقدان ذاكرة
رفيف بدموع.. انا مش عارفه نفسي ولا اسمي ابص في المرايا ي يمكن افتكر انا مين
الدكتور.. ممكن تهدي يا انسه
رفيف بصرخ.. ااااااهد ازاي و انا مش فاكرة نفسي و مش فاكرة اي حاجة عني ااااااهد ازااااااى
و انتهارت رفيف و العياط عاصم بينظر ليها بدهشة
عاصم .. يا حول ولاقوة الا بالله العلي العظيم اللى يشوف بل**اوي الناس تهون عليه بل**اوته الحمدلله يا رب الجوازة باظت اتاخرت على الفرح الحمدلله انا كنت عارف ان الجوازة دي مش هتم اشكرك يا رفيف شكرا
الدكتور عط لى رفيف من*وم و بالفعل نامت رفيف وبعد وقت في مكتب الدكتور
عاصم.. و بعدين يا دكتور انا حاولت ان القي حد من اهلها بس اظهر انها ملهاش حد
الدكتور.. ده واضح بالدليل ان تلفونها مرنش أو حتي لقينا حد حاول يتوصل معها
عاصم بتفكير.. انا قريبه يا دكتور تبقا قريبتي من بعيد بس انا مكنتش فاكرها لان قريبا من بعيد و بقلنا زمن مشوفنش بعض
الدكتور.. يمكن على العموم تقدر تروح بكرا ها كتب ليها على خروج و كمان تخد الأدوية دى بى انتظام و ان شاء الله ها تتحسن
عاصم .. تمام شكرا يا دكتور عن اذنك
الدكتور.. اتفضل
و خرج عاصم من مكتب الدكتور و هو بيفكر ها يعمل ايه و في اليوم التالي في غرفة رفيف
رفيف.. انت تعرفني
عاصم.. بقولك قريبك يعني اكيد اعرفك
رفيف.. بس
رفيف ضربت اديها على رأسها
رفيف.. مش فاكره كنت ها قول ايه
عاصم ابتسم على حركتها و طريقتها العفوية
عاصم.. مش ها ذيكي مخفيش
رفيف.. ها لا خالص انا مش خايفه منك انا بس مش فاكره حاجة حاسه ان ماغى اكنه اتمسح بي استيكة
عاصم .. معلش مع الدواء ها تخفي و ترجعي احسن من الاول
رفيف.. شكرا يا هو انت قولت اسمك ايه
عاصم بابتسامة.. عاصم
رفيف.. و انا اسمي.. اسمي يييي
عاصم.. عاشت الاسامي يا رفيف مش بقولك انى اعرفك و انكي قريبتي
رفيف.. اه صحيح على العموم شكرا على وقفتك معايا و إزعاج
عاصم.. تانى شكرا العفو يا ستي يلا اجهزي عقبال ما ارجعلك
رفيف مس*كت يده بخوف.. انت رايح فين
عاصم نظر ليها و رفيف شالت اديها بخجل
رفيف.. اسفة
عاصم.. متخفيش ها خلص اوراق المستشفى و رجعلك مش هتاخر عليكى
رفيف.. وعد
عاصم بابتسامة.. وعد
و خرج عاصم علشان يخلص الاوراق و بعد وقت المساء فى فى قصر الألفي
الام بعصبية.. ممكن اعرف كنت فين كل ده كده كده تخلي منظري و اسم العيلة فى الأرض بسبب افعال حضرتك
عاصم.. معلش كنت بعمل حاجة
ماسة.. والله اااانت عارف شكلي كان ازاي قدام الناس بسببك عارف يعني ايه عريس يسيب عروسته يوم الفرررررح متخيل الناس كلامهم عني ايه
عاصم .. مااااسه … فى حد جديد دخل عيلتي
الام ..حد مين
عاصم بثبات.. اتفضلى يا رفيف
و دخلت رفيف القصر
رفيف.. مساء الخير
ماسة بصدمة.. اانتي
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أنت قدري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *