روايات

رواية احببت معذبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي البارت الحادي عشر

رواية احببت معذبي الجزء الحادي عشر

احببت معذبي
احببت معذبي

رواية احببت معذبي الحلقة الحادية عشر

رحيم/ازيك يا عمي عامل اي
وائل /اتفضل يا ابني نورت
رحيم/بنورك يا عمي انا جاي اطلب ايد الانسه ريماس واتمني حضرتك توافق وانا تحت امر حضرتك
وائل/اي اللي تقدر تقدمه لبنتي
رحيم/انا اقدر اقدم لريماس قلبي وروحي وحياتي هي وصيه الرسول صل الله عليه وسلم (استوصوا خيراً بالنساء) انا الحمدلله حالتي الماديه كويسه ولاكن لو الظروف اختلفت فهحاول منقصش عليها شي هكون ليها الاب والاخ والصاحب والصديق اقدر باذن الله اخليها لما تشتكي مني تشتكي ليا
وائل/انا بنتي هبتكتبلها مليون جنيه
رحيم/ولو اتكتبت مليارات مفيش حاجه توفي حقها
وائل/وانا مش عايز غير راجل شاري بنتي
رحيم/وان شاء الله اكون قد الثقه
طب اجبها واسيبكوا تقعدوا شويه واحنا جنبكم علي طول
رحيم/ ازيك يا ريماس
ريماس/هو انت لسه فاكرني

 

 

 

 

رحيم/هو انا نسيتك اصلا عشان افتكرك
ريماس/بس انت متعرفش عني حاجه ليه اختارتني مع ان يعتبر شغلك زي ما بابا قال انك مهندس يخلي حواليك بنات كتير
رحيم/بس انا قلبي اختارك انت من اول يوم شوفتك فيه ومبقاش ولا هيبقي لحد غيرك
ريماس بحرج/انت بتصلي
رحيم/الحمدلله بس ليه السؤال ده
ريماس/اصل لو انت محافظ علي عهدك مع ربنا هتحافظ عليا وهتتقي الله فيا
رحيم/يعني كان قلبي صح لما اختارك الحمدلله عارفه رغم اني عمري ما مشيت بقلبي بس عندك ومقدرتش امشي عقلي عليه
ريماس/الله يكرمك
رحيم/الله يسترك
ريماس/الله يجبر بخاطرك
رحيم/الله يهديكي استأذن انا بقا عشان متشلتش😂
رحيم/استأذن بقا يا عمي وان شاء الله هتصل بحضرتك اعرف موافقه الانسه ريماس
وائل /ما ممكن ترفض
رحيم بمرح/يا عمي اصل محدش هيستحملها غيري صدقني بس اه والله بص يا عمي انا سبتلك امانتي وان شاء الله هاجي أخدها قريب
وائل/والله فعلا نفس الهبل
عمر/ الحلو عامل اي
ايمان/زي الزفت
عمر/ليه بس

 

 

 

ايمان/ انا عايزه اخرج مليش دعوه يا عمر بيه
انا مبحبش تفضل محبوسه
عمر/انت قولتي بيه صح
ايمان/ والله اسفه اسفه والله خلاص ابعد بس انت رايح فين
عمر/لا كنت جاي اخد التليفون شكلك فهمتيني غلط
ايمان بحرج/اسفه والله اصل هقولك بص
عمر بضحك/لو حابه احضنك عادي مفيش مشاكل
ايمان/اطلع برا اوضتي
عمر/مش كنت زهقانه
ايمان/ لا مش زهقانه
عمر/ طيب كنت هخلي الدكتور يخرجك
ايمان بجد وقامت نطت من السرير وراحت تجهز لبسها
عمر/بتعملي اي يا مجنونه
ايمان/مش قولت هخرج بجهز نفسي اطلع برا بقا عشان البس
عمر/طب اساعدك
أيمان بغضب طفولي /اطلع برا بقا
عمر بضحك/ طيب كان قصدي اساعدك بس ….وخرج
ماما يا ماما

 

 

 

 

اخيرا رجعت يا عمر كنت سايبني كل ده
عمر بحنان/اجهزي كل حاجه رجعت لاصلهاوهنرجع الفيلا
صبحيه/ بتتكلم بجد يا عمر
عمر/ ايوه يا امي وده بفضل رحيم بعد ربنا عزوجل
صبحيه/اللهم لك الحمد والشكر
عمر/بس المره دي هيرجع معاكي مرات ابنك وأخوها
صبحيه/انت اتجوزت
عمر/ايوه يا امي
صبحيه بلهفه/مين
عمر/أيمان يا امي
صبحيه/انا مش موافقه علي الجوازه دي ولازم تطلقها فورا
عمر/ مش هطلقها يا امي ولو موفقتيش بيها اعتبري ابنك مات
صبحيه/بقا انا ولا هي
عمر/انا مقدرش اعيش من غيرك ومقدرش اسبها ويالا عشان اتاخرنا
ايمان/ماما صبحيه عامله اي وحشتيني
دارت وشها بعيد وركبت قدام
ايمان/بحزن هو حضرتك لسه مش متقبلاني
عمر/ايمان مش وقته الموضوع ده نتفاهم في البيت أن شاء الله
الو عمر بيه الحقني فيه ناس جت وخطفت انس

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت معذبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *