روايات

رواية قرار اجباري الفصل الثامن عشر 18 بقلم سحر سمير نصار

رواية قرار اجباري الفصل الثامن عشر 18 بقلم سحر سمير نصار

رواية قرار اجباري البارت الثامن عشر

رواية قرار اجباري الجزء الثامن عشر

قرار اجباري

رواية قرار اجباري الحلقة الثامنة عشر

احمد بحب وهو بيمسح دموعها : لازم نستحمل لازم نبقي اقويه و نستحمل و نرضي ب اللي ربنا يجيبه اتفقنا يا حبيبتي
اومات سحر رأسها بايجاب
قاطعهم ام سحر : خلاص بقا يا حبيبتي الحمد لله انك بخير و غير كدا احمد مسكتش و طلع يجري لغايه ما دفنوا معتز
سحر شهقت بانهيار : بس
قاطعها حضن احمد : مبسش يا سحور انا عندي ليكي مفاجاه بس قومي يالا معايا
سحر وهي بتمسح دموعها زي الاطفال : هنروح فين
ام سحر : تب يالا علشان العربيه مستنياكم تحت
نزلوا و ركبوا العربيه و طول الطريق احمد عينه عليها و ماسك أيدها
وصلوا قدام فندق كبير
سحر : احنا جايين هنا ليه
احمد : هتعرفي كل حاجه
احمد ل موظفه الاستقبال : لو سمحتي في حجز باسم مدام احمد
موظفه الاستقبال : ثانيه واحده يا فندم هراجع البيانات

 

سحر بهمس : انا مش فاهمه ايه اللي جابنا هنا شكل المكان غالي يا احمد و احنا مش حمل مصاريفه
احمد بحب : متخافيش يا روحي انا معايا فلوس كتير
سحر بهمس : لا يالا نمشي انا مش مرتاحه
قاطعهم موظفه الاستقبال : بعد مراجعه البيانات ايوا يا فندم في حجز الجناح الملكي اتفضل امضي علي الورق دا
سحر بهمس: يالا نروح يا احمد
احمد وهو بيمضي علي الورق : استني بس يا حبيبتي
احمد وهو بيديها الورق : كدا تمام
موظفه الاستقبال : تب اتفضل حضرتك يا فندم و كل اللي طلبته هيتبعت ل حضرتك علي الجناح اما بالنسبه للفرح
سحر بصدمه : فرح مين انت هتتجوز عليا يا احمد
احمد : اااه يا عروسه
سحر بصدمه و اجهشت في البكاء : انت يا احمد هتتجوز عليا دا دا انا حبيبتك اال الي رجعت لك و سابت الدنيا وجت لك انت تعمل كدا
احمد بلهفه وهو بياخدها في حضنه : اهدي اهدي بس

 

سحر بانهيار وهي بتزقه : اهدي اهدي اببببه وانت بتقول لي انك هتتجوز عليا تب هي مين مين يا احمد
احمد بندفاع : انتي يا سحر
سحر بانهيار : ليبيه حرام عليك
سحر وقد أدركت الأمر : انا
احمد بلهفه وهو بياخدها في حضنه : ايوا انتي يا سحر
انا مقدرش اعيش من غيرك انا بحبك يا سحر بحبك
سحر بدموع : و انا كمان بحبك يا احمد
احمد بلهفه : تب يالا بينا
و شالها علي أيده و طلع بيها ل الجناح بتاعهم
عند أم سحر
اسلام : دا بجد
ام سحر : ايوا يالا سوق بسرعه عاوزه الحق البنت
اسلام : و تلحقيها من ايه دا جوزها هو هيقتلها
ام سحر : ملحقتش ازوقها في المره الاولى المره دي هذوقها بايدي
اسلام : هتطلع عفريته بعون الله 🤣🤣
ام سحر بحده : اخرس فشر بنتي قمر من غير اي حاجه

 

اسلام : انا بهزر يا خالتي طبعا قمر و ست القمامير كمان اصل امها قمر هتطلع وحشه ل مين
اسلام معقب : الا عمي ابو سحر مش هيجي
تنهدت ام سحر بالم : هو يعرف حاجه عننا سيبه في حياته ربنا يسهل له في حياته
اسلام : مصيره في يوم يرجع و يبقي معاكي تب و سمر و ساره مفيش اخبار عنهم
ام سحر : المفروض هينزلوا النهارده
اسلام : تب اروح اجيبهم من المطار
ام سحر : لا سمر معاها جوزها و هيتصرفوا
اسلام : اللي تشوفيه يا خالتي
عند سحر
احمد نزلها قدام الجناح بتاعهم و دخلت هي و احمد مشي
سحر اتفاجات أن في ميكب أرتست و في اكتر من ٥ فساتين زفاف تختار منهم اللي يعجبها
في المساء

 

سحر كانت زي القمر المكيب أرتست جهزتها و مشيت و سحر لبست الفستان و كانت قاعده فرحانه و بتبص في المرايه علي نفسها بإعجاب و فجاه شافت حاجه في المرايه
انتفضت و قامت بفزع
سحر بصدمه : معتز

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية قرار اجباري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *