روايات

رواية قاتلي المتأجر الفصل الثالث 3 بقلم نادية ستارز

رواية قاتلي المتأجر الفصل الثالث 3 بقلم نور ستارز

رواية قاتلي المتأجر البارت الثالث

رواية قاتلي المتأجر الجزء الثالث

رواية قاتلي المتأجر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نور ستارز
رواية قاتلي المتأجر كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم نور ستارز

رواية قاتلي المتأجر الحلقة الثالثة

عند ليث
ينظر أمامه يجد ورقة مكتوب بها
المره دي تليفونك إلي أتهكر وبيتك إلي باظ أبعد عن الT.k.m بدل ما تتقتل ودا أول وأخر تحذير.
ليث:كدا كل حاجتي أتعرفت الموضوع مش موضوع قتل في حاجه أكبر بكتير.
لازم سياده اللواء يعرف ليأخذ الورقه ي
طويها في جيبه ويذهب إليه
ووهو داخل القسم يخبط في بنت
البنت:أنا أسفه منتبتهتش
لتخرج وتطلع هاتفها وترن على أحد الأرقام وتقول:كلو تمام
ليث يفتح الباب
اللواء:في أيه يا ليث مش تخبط
ليث:مفيش وقت يا فندم ويسرد إليه كل ما حدث
اللواء:طب وريني الورقه
ليفتش في جيوبه:مش لاقيها ليتذكر البنت وهي خبطت في جمبه بدل من أمامه مع أنهم في نفس الأتجاه
ليث:يا ولاد ال* دي عصابه جوا وبرا مصر
اللواء:طب تعالى وريني البيت
ليث:أوامرك يا فندم
ليذهبو إلي بيت ليث
يفتح الباب يجد كل شئ في مكانه ومرتب
ليث:لا لا أكيد في حاجة غلط زي ما دخلو المره الأولى وبوظو الشقه دخلو تاني ورتبوها علشان حضرتك متشكش
اللواء:أنت في أجازه مفتوحه يا ليث الظاهر عقلك اللاوعيي مأثر عليك
ليث:يافندم بس
اللواء:مفيش بس إلي قولته يتنفذ
ليث:طب وجين والكاميرات إلي أكيد حطوها جوا البيت
اللواء:عادي مش لازم نبقى معاها جوا البيت خد دا زرار أدهولها تحطو في ودانها و أول ما تحس بخطر تدوس عليه نهجم
ليث:بس دا جهاز تجسس
اللواء:علشان نسمع
ليث:بس يا فندم دول مش عايزنها للقتل أنا متأكد

 

 

 

اللواء:الدليل فين
ليث:الورقه تليفوني البيت
اللواء: الورقه وملهاش وجود تليفونك سلامة النظر عندك على الترابيزه البيت زي الفل فين الأدله دي يا حضره الظابط ريح دماغك سلام
بعد أن خرج اللواء
تليفوني رجع يااااه البُعد عنك أوحش من القلقاس أخيراً هتصور بفلتر الكلب طب وجين دول ممكن يخطفوها مش مهم أتصور الأول وبعدها هروحلها
____________________
عند إكس
ينظر إلي التي تنادي عليه يجدها طليقة إيوان
لتذهب إليه وتحتضنه وسن:هاي إكس
إكس:أهلاً وسن
وسن:نزلت مصر ليه
إكس:شغل وأنتِ
وسن:نفس الشغل
إكس:بتحبي الدم جداً
وسن بقرب:وبحب العب لعبه xo أكتر
إكس:بكسبك دايماً
وسن:الواحد من كتر ما بيكسب ممكن يفتكر أنو مستحيل يخسر والأعتقاد دا بيكلف كتير لأنو في لحظه هيخسر كلو
إكس:كلام مقنع بس لازم أمشي
وسن:هشوفك
إكس:معرفش ويغادر المكان
ويذهب إلي الفندق
ويتصل على ملحم
إكس: أبعتلها رساله إن الشخص حيوصل الساعه ٣ الفجر
ملحم:هيك في تلت ساعات فرق
إكس:عارف بس التنفيذ في معاده نفذ إلي قولته وأديني المعلومات إلي أنت جبتها عن الولد إلي كان معاها
ملحم:هلأ رح أبعتهم لألك .
يفتح إكس الاب على الكاميرات ويتذكر كيف زرعها في البيت
Flash back
بعد أن كلم كابوني نظر في الصالون وجد نضاره رجالي
إكس:هي معندهاش أخوات وأهلها مبيسألوش فيها والبنت أصلا محدش يثق فيها بلسانها إلي محتاج قتله هحتاج أراقبها كويس
ليطلع من جيبه كاميرا صغيره الحجم
إكس:ودي أحطها فين علشان متشوفهاش لقيتها هحطها في النجفه دا هيبقى آمن
ليخرج من المنزل
Back
إكس:هو أنا لسه هراقب لا معنديش خُلق
ليقاطعه صوت رنين هاتفه وكان كابوني
كابوني:ملف تاريخ حياتها بين أيدي
إكس:ومخلصو قبل الوقت لا تتحسد طب تعالي
كابوني:تمام جاي.
___________
كابوني:خد الملف متطلبش مني حاجة تاني
إكس:أطلب من مين
كابوني:ولا حد الطلب لغير الله مذله
إكس:طب تعالي أقعد نشكي لبعض همومنا
كابوني:الشكوى لغير الله مذله
إكس:لا برا بقى الواحد مش ناقص
كابوني:سلام يا صاحبي
إكس:غور في داهيه
كابوني:بتحبني أوي
إكس:طبعاً
________

 

 

 

إكس: دهب قيمته حوالي بأتنين مليون جنيه دول أكيد بقو من الأثار طب ما أنا حاخد الخمسه مليون وممكن أخد الاتنين مليون عليهم وأعمل عمليه بتلاته مليوووون في نفس أسبوع وكدا أنا جمعت عشره مليون بس الغبيه التانيه لو حصل حاجة بسببها والله لقتلها. ليكمل قراءه ووقف عند ليث وقرأ كل شئ يخصه
إكس:دا نفس الشخص إلي كان معاها في الكافيه راحته بعد ما سجلت في الموقع على طول يبقى أكيد هي قالتله على كل حاجة وأكيد عاملين خطه مع بعض لازم أعمل أي حاجة تبوظ خطتهم بس أعرف أيه هي الأول معايا حل واحد .
ليمسك هاتفه وينظر إلي الملف الذي أرسله ملحم عن ليث ويقول : لو هما عارفين أن ليث عارف أكيد حيكتبو بس لو مش مكتوب يبقو بدأو المراقبه من بعدها وميعرفوش دا أحنا حيتعملنا حتت كمين حيقطعو وراكنا والله يا واد يا إكس عليك شويه حكم أحكم من الحكماء القاتل الفرفوش رزق.
حان وقت اللعب
ليأخذ هاتفه ويذهب إلي كابوني
_____________
عند جين
أنا قاعده بقالي كتير وأتخنقت ولسه فاضل ساعات كتير على الأكشن وأحساس الرعب لازم أسلي نفسي في الوقت دا لتتذكر وتقول الله يخربيتك يا ليث بسببك نسيت أراقب أبو كمامه لا مهو أنا مموتش قبل ما أنتقم جين حان وقت الأنتقام بس هل من رقاصة ومن صبي رقاصة علشان الخطه تكمل طب لو أمه متوفيه بااااس أنا لقيتها العبايه السمرا تخلي أي حد يشك في هويتشي وبالشين كدا العمليه كملت والطفل حاخد أي طفل برئ من الشارع ياه عليكي يا جين المفروض كنت أشتغل في أمن الدوله بذكائي الخارق دا
الخطه رقم واحد هروح الكافيه وأشوف الكاميرات وممكن يكون نزل الكمامه وكدا أعرف شكلو بقى أنا الكل يشمت فيَ أهو الواحد يتسلى بدل القاعده
لتلبس جين عبايه سمراء وتذهب إلي الكافيه
جين للعامل :لو سمحت هو ممكن توديني غرفه المراقبه
العامل:وهو أي حد يقول عايز يدخل ندخلو هي ملاهي يا مدام
جين في سرها مدام كمان منك لله يا أبو كمامه
جين ببكاء مصطنع:أهئ أهئ ما هو أنت لو تعرف إلي حصلي مش هتقول كدا أنا عايزه أشوف الكاميرات لأن من كام ساعه جاه واحد هنا ودا جوزي حبيبي أهئ أهئ
العامل:ما تخلصينا يا مدام عندنا شغل
جين:عمل حادثه ويا حبه عين عيني بقى كل شويه بشخصيه شكل ويتوه مني ولازم الحقو بدل ما المره دي يقلب قاتل ويقتل حد وذنبو في رقبتك
العامل صعبت عليه جين :خلاص تعالي هوديكي المكان إلي كل كاميرات الشارع فيه
جين:ربنا يعلي مراكبك يا سعات البيه وأشوفك صاحب الكافيه
جين وهي ماشيه وراه :طب والله أنا أنفع ممثله ومخترعه لا لا المفروض أروح مركز الأبحاث العلماء يعملو عليا تجارب وأختبارات علشان ذكائي الخارق دا

 

 

 

العامل:هي دي الأوضه .
جين في سرها أه بحب المغامرات بس مش لدرجة الأوض أهم حاجه أن وصفه الرشاشه المتعميه معايا
ليدخلو للغرفه ويجدو بها شخص واحد والغرفه كانت مليئه بالكاميرات بطول الشارع
العامل:عامر أصحى يا راجل
جين:خد الرشاش دا شممه كدا
أعااااااا عفريتاااه أنتِ الجنيه العاشقه متلبسنيش
جين:يا عم غور بكرشك دا هو مين يبصلك أصلاً
يعني مش حتخليني أنتحر في الأخر بس أزاي أنا نمت أنا عُمري ما نمت هنا قبل كدا
جين:يا أستاذ العامل شوف صاحبك أنا أتخنقت
العامل:أنشف كدا دي تبعي عايزك تفوق وترجع بالكاميرات شويه لورا من كام ساعه يا أنسه
جين:ساعتين
عامر:رجعت أربع ساعات حسرع شويه وأنتِ شوفي عايزه تعرفي أيه
جين:طيب سرع شويه طب خلاص وريني الكاميرات إلي في الكافيه طب رجع الكاميرات للصبح في حدود الساعه عشره حداشر
عامر:أما نشوف أخرتها أهو .
جين:هو حد بيبقى معاك هنا
عامر:لا
جين:طب كان في حد هنا أو حد جالك
عامر:مفيش غيري
جين:طيب شكراً
جين بعد أن ذهبت إلي منزلها
أزاي مش موجود خالص حتى لما وقعني مفيش حد والكافيه الكل موجود ماعدا هو والشخص إلي معاه معقول يكون هو دا وبيراقبني هو الموضوع دخل في الجد ليه أنا أخري أكل مصاصه بالمستيكه هو أنا ينفع أعرف أهرب وكأن شئ لم يكن
ليدق باب منزلها
جين:أكيد الحمار ليث
ليث:دقيقتين عقبال ما تفتحي الباب
جين:أدخل مش فيقالك
ليث:تعالي أدخل أيه البسي وأنا هستناك
جين:أنا لابسه يالا
ليث:بالعباية السمرا
جين:أه هي هنروح ولا أدخل
ليث:أنجري أدامي
جين:أصبر أقفل الباب كدا
ليث:قفلته
جين:في موضوع مهم عايزه أقوله وأنا متراقبه
ليث: وأنا كذلك ومينفعش نتكلم في العربيه لأني مش ضامنهم يكونو بيتجسسو عليا منها ولا لا
جين:هنعمل أيه
ليث: حنركب العربيه عادي بس أتكلمي في مواضيع عادي مش الموضوع بتاعك
جين:طب وبعدها هنروح فين
ليث: هنسيب العربيه قبل القسم بشويه وحندخل القسم من باب تاني غير الباب الرئيسي دا آمن مكان
جين:طب أمشي يالا
جين:ليث فاضل كتير ونوصل أنا أتخنقت
ليث:لا مش كتير أتخنقتي من أيه من نشر الغسيل ولا غسيل المواعين
جين:من قلة الكلام
ليث:أتكملي
جين:هو أنا ممكن أموت
ليث:حسبي الله ونعم الوكيل
جين:طب لو ملحقتو اااه بتقرصني ليه
ليث:دي ناموسه كانت على أيدك بفصعها بموتهااا

 

 

 

جين:الله يرحمها نرجع لموضوعنا
ليث:اللهم إن كان أبتلاء فأجعله في ميزان حسناتي
جين:هو لو حصل يعني وق
ليث:وصلنااااااا
جين:وصلنا أيه أحنا مش في القس
ليث:يارب كدا كتير يارب الغباء دا مش هعرف أستحملو
جين: أنت متعصب مني ليه أنا أتكلمت أصلاً
ليث:أنزلي يا جين بدل طلقة واحده في راسك وأبقى كدا خلصت البشرية منك
جين: منك لله أنا مش مسامحه قلبي مش مسامح
ليث:أمشي وأنت حاطه العبايه في بوقك وأنتِ من أمتى أصلاً بتلبسي عبايات
جين:لما نوصل هحكيلك هات موبايلك
ليث:والله ميحصل
جين:عايزه أتصور
ليث:أتصوري بموبايلك أنا مال موبايلي
جين:هنتعارك في الشارع علشان مجرد خمسه عشرين ألف وعشره صوره أخس عليك
ليث:طب هاتي موبايلك أتصور
جين:لا
ليث:صوره واحده
جين:ولا ربع صوره أنا رجلي وجعتني مش هنوصل
ليث:وصلنا خلاص ما أنتِ لو أنسانه نشيطه وبتمشي كل يوم لكن أزاي السرير عندك أهم من حياتك
جين: ليث أنت مبتعرفش تمشي أزيد من خمس خطوات .
ليث:أنا إلي عندي كُساح والغضروف وهشهشه عظام ومفاصلك رايحه في داهية
جين:شكراً للحقيقه المُره
ليث:أدخلي وصلنا
جين:أحكي بقى من أول ما سبتك حصلك أيه من بعدي
ليث:هو أحنا كنا مخطوبين وسبتيني لأني خونتك وجايه تشمتي فيَ بعد ما هي خانتني
جين:هي مين
ليث:إلي خونتيني معاها
جين:معلش دا بيبقى تأثير عدم النوم نرجع للجد بقى أحكي كل حاجه
ليسرد إليها ليث ما حدث معهو
جين:أتأكد أن هما ممسحوش السناب علشان نتصور
ليث:متعصبنيش
جين:هما أكيد مش بيعملو كدا مع أي حد بيدخل الموقع بس في أحتمال أن هما يخطفوني ويكونو مافيا أو تجارة أعضاء
ليث:السؤال هنا أشمعنا أنتِ
جين:لأني جمر وأكيد شافوني حبوني وأتخدعو في أعضائي وميعرفوش الوكسه وإني مبمشيش من غير مسكناتشششي
ليث:أحنا في كارثه وأنتِ بتهزري
جين:أومال عايزني أتخطف وأنا مبوزه ليه يعني
ليث: جين روحي أتخطفي وأنتِ بعيده عني
جين:المهم دلوقتي أسمع دي

 

 

 

ليث: أتعاركتي مع حد
جين:مش بالظبط هحكيلك
لتحكي إليه كل ما حدث مع إكس وغرفه المراقبة
جين:بس كدا دا كل إلي حصل مع أبو كمامه سودا
ليث: أشمعنا أبو كمامه سودا
جين:علشان على طول لابس كمامه سودا بس في حاجه أهم
ليث:’أنتِ يعني محتاجه أذن علشان تتكلمي ما تقولي على طول
جين:أنت بتزعقلي دلوقتي بتزعقلي بعديها تضربني
ليث: أنا أسف أنطقييييييي
جين: بتحب العنف أوي المهم الشخص إلي فب أوضه الكاميرات أستغرب أنو نام وقال أنو منامش قبل كدا في الأوضه وجينا نصحيه مكنش بيصحى في البدايه
ليث:طب وصحى أزاي
جين:دا مش سؤال يتسأل أحنا في مصيبه المهم شممتو من الرشاش إلي مبيفضاش
ليث:تاني لا تاني أيه تلتاشر أرحميني بقى أنتِ أتعملك خمس محاضر بسبب الرشاش أعمل فيكي أيه
جين:ما خلاص بقى دا حمايه للنفس يا ظالمني طول عمرك ظالم ومفتري
ليث: أنا شاكك أن أبو كمامه سودا هو الشخص إلي متكلف بيكي
جين:نفس الشك
ليث: طب والحل أيه
جين:أنت مع جين عيب عليك الحل هو
______________
عند أحمد
ذهب أحمد تجاه الفتاه ولكن أستوقفه صديقه مؤمن
مؤمن:أيه رايح فين
أحمد:رايح للبنت إلي هناك دي
مؤمن:مينفعش في بنات كتير شوفلك أي واحده إلا دي
أحمد:ليه يعني أنا عايز دي
مؤمن:تبع أركان
أحمد: مش حاخد إلا دي
مؤمن:أنا مش عايز مشاكل بقولك أيه يالا نمشي
أحمد:حبيت الحفله أمشي أنت لو عايز
مؤمن:مش هسيبك لوحدك مش شايف نظراتهم ليك عامله أزاي تعالى نمشي أحسن أنا خوفت
أحمد:مش أنا إلي أخاف أيدا دول جايين علينا تعالى نخلع أحسن
مؤمن:أجري بس بالراحه علشان ميحسوش وبرستيجنا وسط الحفله
أحمد:مفيش وقت أجراااي
أركان:أجرو وراه هاتو
ليركبو العربيه سريعاً ويسكو عليهم

 

 

 

مؤمن:شغل العربيه قبل ما يمسكك
أحمد:ولا يعرف يلمسني هي العربيه أخر سرعتها على الميه ليه
مؤمن:أشكر ربنا بس دي أول مره يعملها
أحمد:غيران مني ومفروس
مؤمن:ليه هو أنت فيك حاجه عدله علشان يغير منك
أحمد:كُلي أمكانيات
مؤمن:طب نزلني هنا على جمب لأني مش واثق فيك
أحمد:شعرك حلو أوي يا سارة
مؤمن:أنا حالق زيرو جاه منين الشعر لا لا الواد دا مش مظبوط نزلني هنا بقولك بدل ما أصوت وألم الناس
أحمد:حقولهم أنك أنتِ إلي خطفاني يا سارة
مؤمن:سارة مين أنت شربت إيه أنت وقفت العربيه ليه دا أسمه فعل فاضح في الطريق العام
طب أنت بتقرب مني ليه طاااب ليرجع مؤمن إلي الخلف حتى التصق في الأزاز
ليخبط أحد على الأزاز
لينزل أحمد الأزاز ويقول:مياده الطباله
مؤمن:يخربيتك دا الظابط
الظابط: أنزلي أنت وهو
أحمد:نزلتلك ياروح الروحي
الظابط:خدهملي يا عسكري على البوكس
مؤمن:منك لله أتقبض علينا بسببك
أحمد:خلاص يا ساره هبقى أصلح غلطتي وأشربك مياه
بعد وقت
حطهم في الحجز وأتوصى على الولا أبو شعر
أوامرك ياباشا
أدخل أنت وهو
أحمد:أنا عايز أروح عند ماما
÷أنا ماما
مؤمن:كدا الليله كملت
_________________
عند إنتصار
تذهب إلي المحامي الخاص بها
إنتصار:في أيه جبتني على وشي ليه
المحامي ويدعى فاروق : بقيت الفلوس الفين أنا مش أرشي وأزور وفي الأخر مخدش أتعابي
إنتصار:خلاص أصبر عليا كام شهر
فاروق:لا الأعمار بيد الله أنتِ تديني السلسلة إلي في رقبتك أحسن من الفضيحه
إنتصار:بس دي تمنها أكتر
فاروق:فوايد حق الأنتظار
إنتصار:طب أدهوملك فلوس هتعمل أيه بيها خليهالي
فاروق:أقلعيها
إنتصار:حااضر لتقلع السلسلة خدها
فاروق:حلو كدا كل ما أحتاج هقولك
إنتصار:إيه تحتاج دي الباقي من الفلوس خلاص
فاروق:تديني ولا أروح لبنت جوزك على البيت والإمضاء وكل حاجه
إنتصار:ما أنت هتروح معايا مش هروح لوحدي
فاروق:أنا محامي بقالي ستاشر سنه يعني بلعب بالقانون
إنتصار:أنا همشي ومش هاجي تاني وأياك تكلمني ولا أشوفك في طريقي تاني
لتغادر المكان
فاروق:أطلع خلاص مشيت
ضبع:حلو خد الفين جنيه أهم وهات السلسلة عايزك تقشطها على الأخر وفي الأخر تمضيها على ورق البيت
فاروق:عيوني يا معلم ضبع دا أنا لحم كتافي من خيرك
ويغادر الضبع هو الأخر

 

 

 

فاروق: قال الفين على سلسلة تساوي عشرين الف أديتو سلسلة نفس الشكل بس مضروبه وإلي معايا الأصليه
ليتذكر أنها كانت دائما تلبس هذه السلسلة وعندما طلب الضبع السلسلة عمل سلسلة نفس الشكل ولكن غير أصليه
_______________
إنتصار:بقى أنا إنتصار يتاخد مني حاجه لوي دراع أنا هوريه مين هي إنتصار دا أنا إنتصار إلي بتنتصر دايماً
ليدق باب البيت وكان ضبع
ضبع:عامله أيه يا حبيبتي
إنتصار:كويسه بشوفتك يا حبيبي
ضبع:فين سلسلتك دا أنتِ بتحبيها أوي
إنتصار:في الدولاب جوا قولت علشان الحسد ومحدش يقول إني غنية
ضبع:أعمليلي بقى كوبايه شاي لأني مصدع
إنتصار: حاضر
ليدخل ضبع الغرفه بهدوء ويبدأ بالتدوير على أوراق المنزل
ضبع:حطاهم فين الجزمه دي
إنتصار:بدور على إيه يا ضبع
________________
عند إكس وكابوني
كابوني:مش قولتلك متطلبش مني حاجة تاني ورايا حاجات كتشير أوي لسه في تنضيف بشره وماسك لشعري علشان ينعم
إكس ينظر إليه بقرف
كابوني:أعمل حسابك في الماسك
إكس: لا مش وقته عايزك تدخل جوا القسم تجبلي ظابط ضميره سابه في بيته عايز أعرف إيه الخطه إلي عملوها علشان الحق أتصرف متبقاش غير شويه ساعات
كابوني:هحاول
إكس:لا مفيش تحاول روح دلوقتي وأنا هستناك هنا
كابوني:شايفني في أيدي العصايه السحريه يا عم أتهلي في خطتك
إكس: معاك ساعتين وتكون هنا
كابوني:علشان أنت صديقي فمش هرد هعرف الحوار وأجي خد بالك من البيت وأفديه بأمعائك
بعد مرور أربع ساعات
إكس:لا لا فيك الخير والله لسه فاكر تيجي
كابوني:عقبال ما لقيت وأتنكرت وعرفت المعلومات والخطه
إكس:طب أحكي كل حاجه
كابوني: كلمت واحد حبيبي جابلي معلومات عن كل الظباط إلي في القسم إلي أنت قولت عليه كلهم ضميرهم سابقهم بخطوتين ماعدا واحد ضميره وقلبه الدكتور وقت ولادته نسى يخدهم من بطن أمه قولت الأول أتأكد إذا كان موجود معاهم وقتها ولا لا فخليت حد يعرفلي كل حاجه عنو اليوم دا وحضر الخطه بالأمارة كان موجود ليث وجين
إكس:وقفت ليه
كابوني:باخد نفسي
إكس:أخدته طب كمل بقى

 

 

 

كابوني:ليسرد إليه خطة اللواء حسنين
إكس:يا جزم يعنى لولا إنهم شكو في الكاميرات كان زمانك جايبلي عيش وحلاوة تعرف الخطة إلي حعملها ححتاج مساعده مين
كابوني: أنا طبعاً مع إني مشغول بس هساعدك
إكس:أنا مجبتش سيرتك ولا أتكلمت لسه أنا هحتاج وسن
كابوني: دا بجد
إكس: أنت شايف أيه
كابوني:دي بترن عليك
إكس:بنجيب في سيرة القط نلاقيه بينط
كابوني:رد
إكس: بلاقيها ملزقه فبفكر أغير
كابوني:قولها تستحمى وكدا التلزيق هيروح
إكس: وجهت نظر تحترم بس برضو هحتاجك معايا
كابوني:روح قابلها وأنا معاك دايماً
إكس:هذه هي الصداقه
كابوني: مين قال كدا أنا هاخد مليون مش كفايه التعب إلي تعبتو والمصاريف
إكس:كل مره بتأكدلي إني أخترت الصديق صح
كابوني:شكراً
ليتصل إكس على وسن
وسن:هاي إكس أخبارك أيه
إكس:كويس وأنتِ
وسن:كويسه بوجودك
إكس في داخله:لا حول الله يارب عامله زي الغراء لما بيلزق في الأيد
إكس:فاضيه لأني عايز أشوفك
وسن:أه تعالى على البيت هبعتلك اللوكيشن على الواتس هستناك
إكس:مش حتأخر
وسن:بخاف أقعد لوحدي متتأخرش يا حبيبي
كابوني بضحك:الله يكون في عونك روحلها وخد قبليها حبيتين مهدء
إكس:هروح أنا
كابوني:المهدء متنساش
_________
وسن:دي أول مره ييجي لازم أبقى أحلى من القمر فيها البس إيه ياترى الفستان الأحمر القصير هيبقى حلو وشعري أظن وهو مفرود هيبقى أحلى وطبعاً الميكب كدا أنا جاهزه
الشموع على السفره والأكل وكل حاجة جاهزه
جه لتنظر لنفسيها مره أخرى في المرآه وتفتح الباب
إكس:شكلي جيت في وقت مش مناسب ممكن أستناكي هنا لحد ما تلبسي
وسن بإحراج:ألبس إيه ما أنا لابسه أهو
إكس:مبصتش العتب على النظر.
وسن:ولا يهمك أدخل
إكس:محتاجك معايا في حاجة
وسن:’أنا تحت أمرك قولي الأول تشرب أيه ولا ناكل أحسن
إكس:مش مهمين الأول نتكلم في الشغل
وسن:قول المهمه والخطه
إكس:المهمه إنتِ طبعاً عرفاها بس تختلف إن دي خطف والبوليس عارف كل حاجة ومجهز خطته وأنا عرفت الخطة دي وسن:قولهالي كدا
بعد أن قال لها خطه الشرطه
إكس:هي دي خطتهم لكن خطتي أنا إني لازم أشتت دماغهم ومداخل الشارع والشوارع إلي جمبيها علشان كدا هحتاجك
وسن:وخطتك أنت إيه
إكس:أسمعي.
________________
عند إيوان
يدخل غرفة مظلمه لا يوجد بها سوى فتاه مربوطة
إيوان:عملت أكتر حاجة أنتِ بتكرهيها القتل فاضل شويه وقت أجمع فلوس تانيه من الموقع ووقتها حدبسها فيكي أنتِ وملحم ويعدموكم يقتلوكم أكون أنا برا الموضوع الخيانه بتوجع بس تمنها أكبر من أي حاجة وفوقي كدا لسه المشوار طويل.
________________

اترك رد

error: Content is protected !!