Uncategorized

رواية أحببت ذات النقاب الفصل العاشر 10 بقلم سيمو أشرف

 رواية أحببت ذات النقاب الفصل العاشر 10 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل العاشر 10 بقلم سيمو أشرف

رواية أحببت ذات النقاب الفصل العاشر 10 بقلم سيمو أشرف

سليم بغضب: مين دول يا هانم ????????
رؤي: دول عم… ????
عمر: انتي هتبرريله… انت مين انت وبتزعقلها كدا لي ????????????
ادم: انت متزعقلهاش كدا انت فاهم 
سليم بغضب اكبر: وعامله فيها الشريفه المحترمه ولابسالي نقاب وانتي مقضياها ????????????
عمر راح ضربه بالبوكس ف وشه ولسا ادم رايح يضربه كمان ????????????????????????
رؤي بدموع: خلاص يا ادم ارجوك…… اولا الله يسامحك يا بشمهندس لان انا مش هسامحك ثانيا دول خواتي ثالثا انا محترمه وشريفه غصب عن الكل وانت اولهم ????????????
سليم كان واقف مصدوم م ال سمعه وبيقول ف نفسه: اناا غبي فعلا ازاي مفكرتش انهم خواتها ما عدي قايلي انهم اتنين ونازلين معانا هنا غبي غبي الغيره عمتك وانا اغير لي اصلا 
قلبه: عشان حبيتها 
عقله: لا مستحيل دي بتشتغل عندي وبس
قلبه: بطل مكابره بقا واعترف انك حبيتها 
عقله: لا انا مبحبهاش ومش بطيقها اصلا 
قلبه: انت حر هضيعها منك ومش هتلاقي زيها 
سليم ف نفسه: ايوا حبيتها للاسف حبيتها 
وف الوقت ال سرح فيها سليم كان عمر وادم ورؤي مشيو 
عدي: انت عكيتها جامد ايش حال ما كنت قايلك ان خواتها هنا 
سليم: انا مجاش ف بالي ان يكون خواتها 
عدي: انت حبيتها يا سليم 
سليم بحزن: ايوا حبيتها ومعرفش امتي ولا ازاي ومكنتش اتمني دا ابدا يحصل 
عدي: لازم تعتذر لها 
سليم: لا مستحيل انا مبعتذرش لحد ????????????
عدي: براحتك يا صحبي متزعلش لما تضيع منك ال زي رؤي مبيتعوضش فكر فيها وعلي فكرا هتروح مع خواتها انا ماشي ????
ونور وديچا كانو واقفين بيعيطو وخصوصا ديچا كانت زعلانه جدا من اخوها وطلعت هي ونور فوق اوضتهم عشان يمشو هم كمان مكنوش عاوزين يفضلو هنا زي ما كانو متفقين ????
ورؤي طلعت وهي مهريه عياط وجهزت حاجاتها وخواتها معاها بيحاولو يهدوها مش عارفين ????????????????????????
ادم: خلاص بقا عشان خاطري والله ما يستاهل دمعه واحده من دموعك 
عمر: ادم عنده حق بطلي عياط بقا ????
رؤي: انا مش عاوزه افضل هنا ثانيه واحده ????????????
عمر: حاضر هاتي حاجتك يلا 
وراحو هم كمان جابو حاجتهم ولغو مشاويرهم ال كانو جايين عشانها ونزلو وركبو العربيه وسافرو اسكندريه رؤي فضلت دموعها نازله بصمت مش مصدقه انو شايفها كدا وال صعبان عليها اكتر انها كمان حبته بس لازم تنساه لان مش هتعرف تسامحه علي كلامه دا وقررت انها لازم تستقيل م الشركه ????????????
وصلو اسكندريه ورؤي طلعت جري وخبطت ومامتها فتحت واتخضت من شكل بنتها ????????
ايمان: مالك يا رؤي
رؤي طلعت جري علي اوضتها وقفلت عليها وقعدت تعيط ????????????
ايمان: رؤي مالها يا عمر وانتو ازاي جبتوها معاكو وجيتو ازاي 
ادم: اهدي يا ماما واحنا هنفهمك كل حاجه 
_______&&
سليم راح عشان يعتذرلها لان فعلا هو غلط ف حقها جامد وهي علي طول بتعديله ويعتبر هي صاحبة الفضل ف انه يكسب الصفقه 
راح يخبط عليها محدش رد قعد يخبط كتير مفيش رد قلق عليها ولقي واحد من عمال الاوتيل ????
سليم: لو سمحت 
العامل: اتفضل يا فندم اي خدمه 
سليم: ممكن اخد الكارت بتاع الاوضه دي ????
العامل: صاحبة الاوضه سلمت الكارت ومشيت من بدري يا فندم مع اتنين 
سليم بحزن: شكرا وسابو ومشي يروح لعدي عشان يمشي هو كمان 
لقي ديچا ونور وعدي مشيو هم كمان 
فضل قاعد لوحده وبعدين لم حاجته ومشي هو كمان 
_____@@
ريهام: احلف 
المتصل: اه والله وسابت الاوتيل ومشيت مع خواتها 
ريهام بغل: واخيرا خلصت منك من غير ما ادخل 
المتصل: اي بقا مليش مكافاه ع الاخبار دي 
ريهام: ليك طبعا عدي عليا انهاردا هتلاقي مكافئتك جازه 
المتصل: دا الكلام اتشاو يا بيبي 
ريهام بتفكير: اتشاو 
واخيرا هرجع مكاني تاني وخصوصا ف حياة سليم 
وضحكت بشر ????????????
______**
ايمان: يبنتي حرام عليكي افتحي بقا دنا امك حبيبتك عشان خاطري يا رؤي افتحي ????
رؤي بحزن: سبيني يا ماما عشان خاطري انا مش عاوزه اتكلم مع حد ????????
ولسا مكملوش كلام لقو الباب بيخبط 
عبدالرحمن كان قايم يفتح 
ادم: خليك انت يا بابا هفتح انا ????????????
وقام يفتح واتفاجأ: انتتت????????????
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية أوجاع أنثى للكاتبة مريم سيد

اترك رد

error: Content is protected !!