روايات

رواية تاليا ويوسف الفصل الثالث 3 بقلم سهيلة أحمد

رواية تاليا ويوسف الفصل الثالث 3 بقلم سهيلة أحمد

رواية تاليا ويوسف البارت الثالث

رواية تاليا ويوسف الجزء الثالث

تاليا ويوسف
تاليا ويوسف

رواية تاليا ويوسف الحلقة الثالثة

_فجأه لقوا الباب بيخبط
_ام تاليا:ادخل
_يوسف :حتي لو قولتلك علشان خاطري قومي البسي وعاوزك تلبسي احلي حاجه عندك
_تاليا:بس انا مش عاوزه انزل انا حره ماتروح تقابلها لوحدك
_يوسف وهو عارف انها ممكن تقوم تضربه🙂😂:يرضيك اخوكي يبقي من غير اخته في اليوم ده
_تاليا بعد ماقلها اخوكي بزعل:تمام يا اخويا يلا اطلعوا بره🙂
_يوسف:طب ماتخلينا😉
_تاليا:امشي ياسافل من هنا
_يوسف خرج وهو بيضحك😂
_تاليا لبست فستان اسود بيبن بياض بشرتها اكتر ولبست هيلز سوده وطرحه حمره وحطت شويه من الميكب اللي حلاها بزياده وخرجت
_يوسف بسرحان:يلهوي اي دههه
_تاليا:نعم بتقول حاجه
_يوسف:هاا ااا ولا حاجه
_تاليا:تمام يلا بينا🙂
_يوسف:يلا
_ونزلوا ركبوا عربيه يوسف وفجأه يوسف طلع رش ونيم تاليا
_تاليا بدوخه:اي اااللي عملته دهه ونامت
_يوسف ساق العربيه وراح بيها علي المكان اللي هو مجهزه بكل حاجه حرفيا هي بتحبها
_تالياوهي بتفتح عنيها:اي ده انا فين
_يوسف:تتجوزيني ياتاليا لاني مش هلاقي احسن منك ولا عمري حبيت غيرك اصلا وبتمني توافقي بحبك🥺♥️
_تاليا وهي فاتحه بؤها من الصدمه :ممممم مين اااناا وعيونها بدأت تدمع من الفرحه
_وفجأه ……

 

 

الاخييير😂♥️
_فجأه لقت امها واخواتها وام يوسف واخواته كلهم طلعوا وفرحانين وعمالين يزغرطوا
Flashback
_يوسف لما نزل ورا تاليا وخالته فتحتله
_يوسف:خالتو بصي من غير لف ودوران انا بحب تاليا اووي ومن زمان واحنا اهو في اخر سنه في الكليه ابووس ايدك وافقي اتجوزها
_ام تاليا بصدمه:يخربيتك ايي اديني فرصه طيب افكر
_يوسف:ت اي تفكري مفيش تفكير ياخالتو انا هتجوزها علشان لو مجوزتهاليش وربنا اخطفها ومتعرفوش مكان لينا
_ام تاليا:يخربيتك خلاص يابن المجنونه موافقه😂😂
_يوسف:يلهوي علي خالتو القمرر بحبك ياحماتي سيبك من خالتو دي بقي 😂😂
_ام تاليا: وربنا اتنين هبل وهتبقوا لايقين علي بعض
_يوسف :احم اي الاحراج ده😊😂
_ام تاليا :ولا احراج ولا حاجه يابني دي حقيقه
_يوسف:ماشي ماشي المهم انا قولت لتاليا اني بحب واحده وكده وهي زعلت فأنا دلوقتي اتأكدت انها بتحبني زي منا بحبها المهم انا هدخل اقولها اني عاوزها معايا بكره وانا بتعرف عليها وكده وانا مفهم ماما علي كل حاجه واديني فهمتك
_ام تاليا: ماشي ياحبيبي ربنا يهنيكوا ببعض وانا هلاقي احسن منك فين يابن اختي ياحبيبي😂♥️
_يوسف:قلبي ياخالتو
عوده من الفلاش بااك
تاليا:يعني كلكوا كنتوا عارفين وبتستغفلوني🙂

 

 

_يوسف وهو خايف انها متوافقش :احم لاء والله انا اللي عملت كل حاجه بسرعه وعرفتهم وهما وافقوا هو انتي مش موافقه ياتاليا
_تاليا:وهي بصاله اووي:اممممم سبني افكر
_يوسف :نعمم ياماما ت اي تفكري قال هو انتي هتلاقي احسن مني
_تاليا: اي يولا الثقه دي ياولا طب مش موافقه هاااا
_يوسف:والله انا عيل اقسم بالله انا اسف ده انا اللي مش هتلاقي احسن منك
_تاليا: ايوه كده
_يوسف:هاااا
_تاليا:اكيد طبعا موافقه ده انا مصدقت ياكيوته قلبي انت😂😂😂😂😂♥️♥️♥️
_يوسف :يلاااهوي علي كيوته قلبي يا طفلتي القمررر
_تاليا:بس بقي بتكسف😂♥️
وبعدين يابابا اي اللي حصل
_بس ياقلب وروح بابا من جووه واتجوزت امكوا وجبنا احلي مالك ومليكه في الدنياااا
_فجأه لقوا تاليا تصوت جريوا كلهم عليها
_يوسف:ايي في اي مالك
_مليكه : مالك يماما
_مالك:مالك ياماما
_تاليا:الحقني يايوووسف بولااااااااااد اااااااااه
_يوسف:تاليا متهزريش
_تاليا:والله مابهزر هو دهههه فيييه هزااااار الحقناااااااااااااي ااااااااااااااه
يوسف شال تاليا وجري بيها علي المستشفي وتاليا خلفت بنوته وسمتها عشق
_يوسف بفرحه ودموع :انا بحبك اووي يااغلي حاجه في حياااتي
_تاليا:وانا بحبك اوووي ياكيوته قلبي 😂♥️♥️♥️

تمت…

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية تاليا ويوسف)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *